Citroën – sprawdź ofertę
Alfa Romeo – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Nowy Ram 1500 RHO 2025 debiutuje na rynku z silnikiem 3.0 540 KM. Jakie zmiany przynosi ta wersja?

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2024-04-29
w Wiadomości, Stellantis
Czas czytania 8 minut
1.2k
A A
1
2025 Ram 1500 RHO

2025 Ram 1500 RHO

Ram, marka koncernu Stellantis, prezentuje dzisiaj nowy samochód Ram 1500 RHO 2025. Oferuje on zwiększone możliwości terenowe i osiągi połączone. Wzmacnia wiodącą linię samochodów terenowych koncernu w Ameryce Północnej. Wprowadza również całkowicie nowy, mocniejszy i bardziej wydajny 3,0-litrowy silnik Hurricane High Output (H/O) Straight-Six Turbo (SST) o mocy 540 KM.

Całkowicie nowy Ram 1500 RHO z 2025 r. debiutuje dzisiaj na rynku i po raz kolejny umacnia pozycję Ram Truck jako lidera wśród samochodów terenowych w Ameryce Północnej. Jako najnowszy przykład w długiej linii wiodących ciężarówek wyczynowych, Ram 1500 RHO oferuje najlepszą wartość z większą mocą w przeliczeniu na dolara (129,60 USD) niż jakakolwiek inna oferta terenowa.

Peugeot 408 – reklama
nowy ram 1500 2 scaled Wiadomości
2025 Ram 1500 RHO

„Ram 1500 RHO 2025 to najnowszy rezultat nieustannego dążenia do zaprojektowania i dostarczenia trucka, która wchodzi do segmentu” – powiedział Tim Kuniskis, dyrektor generalny marki Ram – Stellantis. „Wszystko, czego nauczyliśmy się podczas opracowywania każdego trucka z legendarnej linii Ram, doprowadziło nas do najbardziej wydajnego lekkiego pick-upa, oferującego najlepszą wartość z większą mocą w przeliczeniu na dolara niż jakakolwiek inna oferta terenowa„.

nowy ram 1500 3 scaled Wiadomości
Ram Off-Road Truck Lineup

Ram 1500 RHO 2025 jest napędzany całkowicie nowym 3,0-litrowym silnikiem Hurricane High Output (H/O) Straight-Six Turbo (SST) z rodziny Stellantis Hurricane Twin-turbo. 3,0-litrowy silnik Hurricane High Output osiąga moc 540 KM, zapewniając większą oszczędność paliwa i mniejszą emisję spalin, generując jednocześnie więcej mocy i momentu obrotowego niż inne wolnossące silniki V-8 i sześciocylindrowe silniki w segmencie lekkich pojazdów użytkowych.

nowy ram 1500 8 scaled Wiadomości
2025 Ram 1500 RHO

Bezkompromisowe osiągi terenowe, moc i nieustępliwe możliwości

Całkowicie nowy 3,0-litrowy silnik Hurricane H/O SST jest najmocniejszym sześciocylindrowym silnikiem w tym segmencie. Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów zapewnia szybką i precyzyjną zmianę biegów zarówno podczas normalnej, jak i wyczynowej jazdy.

Nowy układ napędowy jest o 68 kg lżejszy od poprzedniego modelu wyczynowego i charakteryzuje się bardziej zrównoważonym rozkłademmasy. Ram 1500 RHO 2025 korzysta z tego dzięki większej zwinności i szybszemu refleksowi.

System zasysania powietrza o wysokim przepływie obejmuje kanał pod maską, który odprowadza wodę i filtruje zanieczyszczenia przed dotarciem do silnika i pomaga ciężarówce oddychać tylko czystym, chłodnym powietrzem. Radialny filtr powietrza o dużej pojemności jest umieszczony w otwartej skrzynce, która umożliwia łatwy dostęp w celu szybkiego czyszczenia w terenie.

nowy ram 1500 5 scaled Wiadomości
2025 Ram 1500 RHO

RHO posiada nowy układ wydechowy, który różni się od reszty linii Ram 1500. Ten układ wydechowy zawiera układ Sport Tune o niskim współczynniku tarcia z prawdziwymi podwójnymi rurami biegnącymi od przodu do tyłu auta.

Ram 1500 RHO jest wyposażony w aktywną skrzynię BorgWarner 48-13, która umożliwia pokonywanie wszelkich przeszkód terenowych i warunków pogodowych. Ta zmodyfikowana skrzynia posiada ulepszone elementy wewnętrzne dla zwiększenia wytrzymałości i trwałości. Ram 1500 RHO posiada niski zakres przełożeń 2,64:1 do jazdy po skałach i może być holowany na płasko w pozycji neutralnej.

Niezależne przednie zawieszenie z aktywnym tłumieniem drgań wykorzystuje trwałe aluminium nowej generacji, aby zachować ogólną wytrzymałość i trwałość. Niezależne przednie zawieszenie obejmuje unikalne przednie górne i dolne wahacze wykonane z kutego aluminium, ze szczególnym uwzględnieniem kątów wyprzedzenia i pochylenia kół podczas cyklu zawieszenia. Dłuższe, znacznie większe przednie górne i dolne wahacze zostały zaprojektowane z myślą o dodatkowym skoku koła i rozstawie osi. Zawieszenie charakteryzuje się na nowo zestrojonymi charakterystykami sprężyn, odbojami i kontrolą tłumienia, aby zapewnić lepsze osiągi i wytrzymałość.

nowy ram 1500 1 scaled Wiadomości
2025 Ram 1500 RHO

Adaptacyjne amortyzatory Bilstein Black Hawk e2 wykorzystują precyzyjnie wykonaną, jednoczęściową konstrukcję ze sztywnego aluminium, która redukuje i rozprasza ciepło oraz stale dostosowuje siły tłumienia w celu optymalnej kontroli nadwozia i izolacji terenu. Amortyzatory adaptacyjne charakteryzują się solidną ochroną antykorozyjną, trwałym wykończeniem i kierunkowo obrobionymi żebrami chłodzącymi wyrównanymi z przepływem powietrza dla bardziej efektywnego chłodzenia.

Podwójne elektroniczne zawory proporcjonalne w sposób ciągły dostosowują siły tłumienia, zapewniając precyzyjną, niezależną kontrolę tłumienia dobicia i odbicia. Ładowany azotem zdalny zbiornik wykorzystuje formowane na gorąco, bezwyciekowe zamknięcie rurki, aby zapewnić maksymalną trwałość podczas ekstremalnych warunków na drodze i w terenie.

Aktywowane ciśnieniowo uszczelnienie Triple Rod zostało przetestowane w terenie pod kątem długotrwałej odporności na zanieczyszczenia i wycieki. Ram 1500 RHO wykorzystuje wąż wysokociśnieniowy w oplocie ze stali nierdzewnej, aby przeciwdziałać korozji i ścieraniu, będąc w stanie wytrzymać ciśnienie do 5800 PSI. Wysokowytrzymała, lekka osłona przeciwkamieniowa chroni tłoczysko przed odłamkami z drogi.

Adaptacyjne amortyzatory Bilstein Black Hawk e2 zostały dostrojone tak, aby zapewnić optymalną równowagę między prowadzeniem na drodze a wiodącymi w swojej klasie możliwościami terenowymi. Komfort jazdy, kontrola przechyłów nadwozia i prowadzenie zostały znacznie poprawione dzięki opatentowanemu systemowi zarządzania zawieszeniem Ram Active Terrain Dynamics, nowemu tuningowi amortyzatorów i strategii mocowania nadwozia.

Oprócz ulepszonego uretanowego odbojnika, wewnętrzne elementy adaptacyjnego amortyzatora wyczynowego Bilstein są wyposażone w trzystopniowy progresywny hydrauliczny system Jounce Control (Jounce Cut-off), który zapewnia kontrolę dobicia podczas najbardziej ekstremalnej kompresji. Wszystkie tryby jazdy mogą osiągnąć szczytowe tłumienie kompresji dla najbardziej ekstremalnych zdarzeń.

Tylna oś Dana 60 z w pełni pływającymi półosiami jest teraz standardowym wyposażeniem i obsługuje tylny mechanizm różnicowy z elektroniczną blokadą oraz 35-calowe opony. Wykorzystuje tłumik drgań osi, który zapewnia lepszą trakcję i kontrolę na nierównych nawierzchniach. Środkowa sekcja tylnej osi zapewnia zrównoważone osiągi, a blokowany mechanizm różnicowy zwiększa możliwości w terenie.

Ram 1500 RHO 2025 posiada tylne zawieszenie, które jest innowacyjne, trwałe i wyjątkowe. Większy skok kół oferowany przez RHO jest zarządzany bez zmniejszania przestrzeni ładunkowej na skrzyni. Adaptacyjne tłumienie i pięciowahaczowy układ zapewniają komfortowe właściwości jezdne niezależnie od nawierzchni drogi. Punkty ramy różnią się w porównaniu do standardowego Ram 1500, umożliwiając skok tylnej osi do 14 cali. Ram 1500 RHO oferuje ponad 40% dodatkowego skoku tylnych kół w porównaniu z pozostałymi modelami Ram 1500.

Ram 1500 RHO może pochwalić się prześwitem wynoszącym 30 cm.

Inspirowane osiągami wnętrze wyposażone w szereg najnowocześniejszych technologii

Ram 1500 RHO 2025 łączy nowe funkcje, technologię i autentyczne materiały premium z wydajnością, wiodącą w swojej klasie jakością, komfortem i trwałością. Zespół projektantów wnętrza wybrał najwyższej jakości tekstury, kolory i materiały, w tym ręcznie wykańczane panele instrumentów, aby zapewnić luksus w całym wnętrzu.

Ram 1500 RHO jest wyposażony w wysokiej jakości 12-kierunkowe skórzane fotele przednie z pamięcią ustawień, nową funkcją masażu i haftowanymi logo. Podgrzewane i wentylowane fotele kubełkowe i tylną kanapę pokryto skórą Natura Plus z perforowanymi zamszowymi akcentami. Grupy wyposażenia RHO i RHO Level 1 są standardowo wyposażone w średnie szwy Greystone i akcenty w kolorze Graphite Metallic. Grupa wyposażenia RHO Level 1 oferuje standardowe akcenty z włókna węglowego i dostępny pakiet czerwonych akcentów, w tym paski na siedzeniach, akcentujące szwy, perforowaną skórę i akcenty na grillu głośnika.

Zamontowana na konsoli wyczynowa manetka, która zawiera odlewany metalowy uchwyt główny owinięty półperforowaną skórą, nadaje się do dynamicznej jazdy, jaką oferuje RHO, jednocześnie maksymalizując przestrzeń do przechowywania. Aluminiowe łopatki zmiany biegów rozciągają się nad i pod szprychami kierownicy, umożliwiając kierowcy wybór odpowiedniego biegu opuszkami palców.

Przełącznik trybu jazdy został zintegrowany z deską rozdzielczą nad przełącznikami skrzyni rozdzielczej i oferuje różne tryby pracy: Auto, Tow, Mud/Sand, Rock, Snow, Sport, Baja, Custom, a także tryb Valet. Przycisk Launch Control jest łatwo dostępny dla kierowcy, znajduje się po prawej stronie przełączników skrzyni rozdzielczej i jest standardem w RHO. Każdy tryb jazdy oferuje unikalny ekran, który rozpryskuje się na 12,3-calowym wyświetlaczu cyfrowym, aby podkreślić, który tryb został wybrany.

Zaprojektowany jako najbardziej zaawansowany technologicznie pickup w historii, nowy 2025 Ram 1500 RHO jest wyposażony w szereg innowacyjnych funkcji w połączeniu z piątą generacją systemu Uconnect oferującego wygodę i połączone usługi, dzięki czemu klienci Ram są zaangażowani i poinformowani, a jednocześnie patrzą na drogę lub pustynną ścieżkę przed sobą.

 


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

nowy ram 1500 7 scaled Wiadomościnowy ram 1500 8 scaled Wiadomościnowy ram 1500 5 scaled Wiadomościnowy ram 1500 6 scaled Wiadomościnowy ram 1500 4 scaled Wiadomościnowy ram 1500 3 scaled Wiadomościnowy ram 1500 2 scaled Wiadomościnowy ram 1500 1 scaled Wiadomości
3.8 4 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

silnik v6 peugeot 605 scaled Wiadomości

Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

2025-11-15
jeep Wiadomości

Jeep na Salonie Samochodowym w São Paulo 2025. Tajemniczy model

2025-11-15

Leapmotor wkracza do Brazylii z przytupem. Nowa kampania reklamowa z psem, Jamesem Brownem i technologią REEV

2025-11-15

Dyrektor kluczowej fabryki marki Citroën w Rennes awansuje na europejskie stanowisko Stellantis

2025-11-15
Tagi: Ameryka PółnocnaStellantisRAM
Udostepnij441Tweet276Udostepnij77
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości - gdy zacząłem chodzić fascynowały mnie koła samochodów. Citroën, Peugeot i Renault zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pandina

    To najtańszy fabrycznie nowy Fiat Pandina w Polsce. Cena kusi a co z wyposażeniem?

    3029 udostępnienia
    Udostepnij 1212 Tweet 757
  • Nowy Renault Boreal doceniony przez dziennikarzy. Najlepszy kompaktowy SUV

    2057 udostępnienia
    Udostepnij 823 Tweet 514
  • 3-4 l/100 km? Weekend z Dacią Bigster 1.8 Full Hybrid

    1108 udostępnienia
    Udostepnij 443 Tweet 277
  • To najdroższa Dacia Bigster oferowana od ręki w Polsce, ale nadal tańsza niż podstawowa Toyota RAV4

    6449 udostępnienia
    Udostepnij 2580 Tweet 1612

Testy samochodów

Nowy Peugeot 508
Testy

Test: Peugeot 508 GT BlueHDi 180 – 2000 km po polskich drogach. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2019-05-08
04. Nowa Dacia Logan MCV Wiadomości
Testy

Test: Dacia Logan MCV 1.5 dCi 90 KM – najtańsze kombi tej wielkości na rynku. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-02-28
citroen c elyse 1 6 lpg 1 300x2001 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroen C-Elysee 1.6 LPG – tania komfortowa jazda samochodem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2014-05-07
01. Test Peugeot 208 z Silnikiem Roku 2015 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-09-26
15. Nowy Peugeot 3008 1.6 THP 165 Allure Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 3008 1.6 THP 165 KM 2017 – pierwszy SUV, którego bym kupił. Test i obszerny opis gamy. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2017-06-16

Najnowsze komentarze

  • Arczi_NH - To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025
  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Inny Anonimowy - Nowy DS 3 ÉDITION FRANCE 2025 gwiazdą w Pałacu Elizejskim
  • Krzysztof - Te modele Peugeot z silnikiem HDi są długowieczne. Duże przebiegi to żaden problem
  • Anonimowo - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • seb - Europa chce ratować swoją motoryzację. Oto szczegóły planu, ale czy on zadziała?
  • Roman - Producenci wracają do silników spalinowych V6 i V8. Co na to Europa?

Zobacz też

Rola sprzedawcy samochodów w 2025: terapeuta, vloger, geek i strażak w jednym

Renault w Rosji: jasno określona strategia, środki na miarę wytyczonych celów i efekty widoczne już teraz

Peugeot we Frankfurcie – relacja własna

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz