W ubiegłym roku Citroen zapoczątkował kampanię pod hasłem „Citroen Generations”, która przedstawia sympatyków marki z całego świata oraz ich wspaniałe samochody. Jury Prache Media Event doceniło serię filmów i przyznało im nagrodę Grand Prix.
Kampania Citroen Generation zadebiutowała w 2019 roku z okazji 100-lecia istnienia francuskiej marki. Składała się z dziesięciu odcinków a każdy z nich przedstawiał historie związanych z Citroenem rodzin z 7 krajów świata. Poszczególne części można oglądać na Youtubie oraz za pośrednictwem wirtualnego muzeum marki citroenorigins.com. Ciekawy sposób promocji, przedstawienie ważnych w historii marki samochodów oraz ludzi, którzy od lat pasjonują się Citroenem zyskała uznanie podczas Prache Media Event, który od lat nagradza najlepsze kampanie reklamowe. Filmy zdobyły nagrodę Grand Prix Brand Content.
Reklama Citroen Generation, która oddała głos fanom marki jest kolejnym dowodem popularności Citroena na świecie. Świadczy o tym nie tylko nagroda, ale także 18 mln wyświetleń oraz milion interakcji w interenecie. Nowy sezon odcinków już przed nami. Poznamy kolejnych sympatyków Citroena, którzy swoją pasją do Citroena dzielą się w życiu codziennym i przekazują z pokolenia na pokolenie.
Ostatni odcinek poprzedniej serii przedstawia historię rodziny Lelievre z Francji, która od czterech pokoleń jest związana z Citroenem Type H. W rodzinnej firmie jeździło nawet 25 egzemplarzy dostawczaka z falistej blachy, który stał się znakiem rozpoznawczym firmy transportowej a wręcz motoryzacyjnym członkiem rodziny.
Najnowsze komentarze