Ile kosztuje nowa Dacia Duster 2020? Mamy polski cennik, koniec silnika 1.6 SCe

20 7 498

Koniec taniej Dacii Duster? Najtańszy model kosztuje 54.400 złotych. Sprzedawany jest z silnikiem 1.3 TCe o mocy 130 KM w wersji Eseential. Z cennika zniknął Duster za 39.900 zł, co oznacza, że wkrótce możemy spodziewać się premiery wersji z silnikiem 1.0 TCe. Będzie ona jednak droższa, niż poprzedni najtańszy model.

Dacia Duster nieco drożeje z uwagi na zmiany w konfiguracji napędów ale także ze względu na inflację. Ceny Dustera pozostawały niezmienione od dłuższego czasu i mogliśmy się spodziewać tego typu zmian. Mimo to jest to nadal najbardziej przystępny cenowo samochód w swojej klasie, z najlepszym stosunkiem jakości do ceny.

Dacia Duster – polski cennik na rok 2020:

SilnikNapędwersja Essentialwersja Comfortwersja Prestigewersja limitowana SL Techroad
TCe 130 FAP
4×2
54.400
59.600
64.900
TCe 150 FAP
4×2
67.400
67.900
Blue dCi 95
4×2
57.900
Blue dCi 115
4×2
66.900
71.900
TCe 130 FAP
4×4
66.100
71.900
TCe 150 FAP
4×4
73.900
Blue dCi 115
4×4
73.400
78.400

 

Ceny w złotych polskich na dzień 24.07.2019, opublikowane w oficjalnym cenniku Dacia Polska.

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
7 Wątki komentarzy
13 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
17 Autorzy komentarzy
krissPawełPiotrSceniomaniakEmil Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł
Gość
Paweł

To oznacza koniec Dustera. Cena trochę z kosmosu. A Dustera z silnikiem od kosiarki 1.0 raczej ludzie nie będą kupowali. Za te 59 tyś można mieć Mitsubishi ASX lepiej wyposażonego z silnikiem wolnossącym.

ToJa
Gość
ToJa

Wszystkie inne auta również skoczą z ceną. 2020 to niestety nowy początek cenowy. Dacia nadal będzie najtańsza.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Nie przesadzajmy. Jak ford wypuszczał 1,0 ecoboost to też wszyscy narzekali, że będzie gorszy od zastępowanego 1,6. W mały doładowany silnik praktyce był nawet lepszy z tym że trwałość miał mniejszą. A przypadku dacki kresem będzie nie śmierć silnika, a korozja. A cena startowa pewno będzie ze 3 tysiące wyższa.

Emil
Gość
Emil

Jakoś te Dustery nie chcą korodowac. Cena wersji Access będzie 40.900zł.

Yhy
Gość
Yhy

Dokładnie

kriss
Gość
kriss

Masz rację takie pieniądze.KOSMOS. Za co?

WSK
Gość
WSK

Trzeba szukać innego auta napewno tego nie kupię za tą cenę automat gratis

Roman
Gość
Roman

Powodzenia

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Na pewno znajdziesz. :-))

qq
Gość
qq

Szukaj szukaj, Komisy pełne.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

On nigdzie nie napisał że kupuje suva. Prawda jest taka że nie opłaca się kupować suva jeśli się nie jeździ po trudnym terenie.

Piotr
Gość
Piotr

To nie SUV a zwykły crossover: pogromca krawężników – na wrocławskie dziurawe drogi perfekcja.

ToJa
Gość
ToJa

Czytam wasz komentarze i mam wrażenie, że nie rozumiecie co się dzieje na rynku. Od 2020 idą ogromne kary w związku z WLTP. W przypadku niektórych mogą to być milirady euro. Wszyscy producenci po kolei przerzucą ten koszt na kupującego. Praktycznie co dziennie pojawiają się komunikaty (Mazda zwiększy cenę Mazdy2 prawdopodobnie o 20%). W efekcie 2020 powita nas nowymi cenami, demokratycznie, u wszystkich.

Jeśli wszyscy podniosą, to Dacia nadal będzie najtańsza. Płać i płacz – tyle nam zostanie.

Piotr
Gość
Piotr

Kara to 100EUR plus VAT za każdy gram CO2/km powyżej 90g/km, czyli wzrost ceny przeciętnego kompakta na poziomie 5-7 tys. EUR netto – a tu hybrydy zaczną się opłacać (chociaż też ich cena idzie w górę): mimo iż taka Kia Niro mi na ekspresówce przy 120km/h paliła ok. 8 l/100km, a Pug 3008 1.2 zadowalał się spalaniem poniżej 7 litrów/100km (hybrydy słabo spisują się w warunkach stałej prędkości).

Mr Brown
Gość
Mr Brown

1.0 TCe nie będzie gorszy niż 1.6 ale na pewno będzie droższy w zakupie i utrzymaniu. Mając 60-65 tysięcy można się oglądać za miejskimi suvami popularnych marek. Nie oszukujmy się, większość klientów mając do wyboru markę popularną i budżetową wybierze tą pierwszą. W nowym Sandero i Loganie bazowym silnikiem pewnie tak jak w Clio będzie 0.9 TCe 75 co przybliży ceny do Rapida i Tipo.

ToJa
Gość
ToJa

Pominąłeś dość oczywisty fakt: ceny aut „popularnych marek” też skoczą i różnica między nimi a Dusterem się utrzyma.

nie ekspert
Gość
nie ekspert

Hm. na słowackiej stronie pewnego dealera dacii od tygodnia jest cennik dacii zarówno starej 1.6 jak i nowej 1.0. Co do olejów silnikowych , nie można stosować w jednostkach wysilonych wszystkich marek samochodowych tradycyjnych olejów syntetycznych lecz takie które są odporne na efekt LSPI. i musi to być napisane w opisie. Jest to efekt podobny do spalania stukowego , olej osadza się z czasem jako sadza na tłoku i przy niskich prędkościach ulega spaleniu zanim nastąpiły kontrolowany zapłon w GMP co z czasem niszczy tłoki przy dużych przebiegach. Dlatego należy używać oleju który nie powoduje osadzania sadzy bo ma specjalne… Czytaj więcej »

Zenon
Gość
Zenon

Większej bzdury nie czytałem .

Sceniomaniak
Gość
Sceniomaniak

znaFcy od małych silników się odzywali, a czas pokazał, że 0,9TCe całkiem nieźle sobie radzi i przebiegi 300tys.km nie są żadną sensacją i to z LPG !

Paweł
Gość
Paweł

Dziadostwo te dacie miałem rok i sprzedałem, jakoś materiałów porażka,