DS Automobiles zdobywa coraz większą popularność na hiszpańskim rynku premium z 511 rejestracjami w kwietniu i udziałem rynkowym na poziomie 3,1%, co plasuje markę w pierwszej ósemce rankingu segmentu premium.
W pierwszych czterech miesiącach roku sprzedaż francuskiej marki motoryzacyjnej premium urosła o 11%, osiągając 1.672 zarejestrowane auta. Wkrótce na rynek trafi hybrydowa wersja DS 3.
Kwiecień był pozytywnym miesiącem dla DS Automobiles, która odnotowała wzrost o 56% w porównaniu z tym samym okresem 2023 roku na rynku, którego wzrost wyniósł 23%, czyli o przeszło połowę mniej niż dynamika francuskiej firmy. Marka odnotowała w kwietniu 511 rejestracji i uzyskała udział w rynku na poziomie 3,1%.
W sumie w czasie pierwszych czterech 4 miesięcy bieżącego roku marka DS Automobiles osiągnęła 1.672 rejestracje, o 11% więcej niż w roku 2023. Dzięki tym liczbom francuski „maison” motoryzacyjny umocnił się na ósmej pozycji w rankingu, z udziałem w rynku na poziomie 2,7%.
Jeśli chodzi o wersje E-TENSE, które grupują hybrydy plug-in francuskiej marki oraz samochody w 100% elektryczne, ich rejestracje stanowią 23,7% sprzedaży marki w Hiszpanii w okresie pierwszych czterech miesięcy 2024 roku. Jeden na cztery samochody DS sprzedane w tym kraju korzystają z dobrodziejstw „Znaku Zero” Generalnej Dyrekcji Ruchu. W kwietniu zarejestrowano 96 sztuk wersji E-TENSE.
Najlepiej sprzedającym się modelem marki w Hiszpanii jest DS 7, SUV premium, z 997 zarejestrowanymi w tym roku egzemplarzami, a następnie DS 4 z 374 egzemplarzami i kompaktowy miejski DS 3 z 202 egzemplarzami.
W nadchodzących tygodniach w DS Store pojawi się jedna z najbardziej oczekiwanych wersji tego ostatniego modelu: DS 3 Hybrid, który wzmacnia strategię elektryfikacji marki o alternatywę zapewniającą komfort i wszechstronność dzięki akumulatorowi ładującemu się podczas hamowania i zwalniania, co otwiera możliwość odbycia ponad 50% podróży miejskich bez emisji. Oferuje niższą emisję CO2 i zmniejszenie zużycia paliwa nawet o prawie 20% (wg cyklu WLTP) w porównaniu z silnikiem PureTech 130 Automatic.
Znajdź model marki DS Automobiles najbardziej odpowiedni dla siebie
„Obecnie segment premium jest jednym z najbardziej dynamicznych na hiszpańskim rynku samochodowym, a DS Automobiles w pełni wykorzystuje te sprzyjające wiatry. W kwietniu sprzedaż marki wzrosła o 56% na rynku, który wzrósł o 23%. Nasze najbardziej innowacyjne propozycje cieszą się zainteresowaniem opinii publicznej, czego dowodem jest 53% wzrost sprzedaży DS 7 w miesiącu lub duży postęp w zakresie naszej najnowszej premiery, DS 3, która jeszcze bardziej poprawi swoje wyniki dzięki pojawienie się technologii hybrydowej, która zapewni cały komfort i trwałość gamy E-TENSE z zaletami etykiety „ECO” bez konieczności martwienia się o ładowanie pojazdu” – mówi Olivier Quilichini, dyrektor Stellantis Premium Cluster na Hiszpanię i Portugalię.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: DS Automobiles
Najnowsze komentarze