Peugeot, liderowanie ekologiczne potwierdzone
Peugeot proponuje dzisiaj ofertę atrakcyjną, konkurencyjną i o słabym piętnie ekologicznym oraz przygotowuje przyszłość na przełom technologiczny
Dziś:
– 24 modele emitujące mniej niż 130g CO2/km
– pięć seryjnych propozycji "low emission": 207 "99g", 107 "106g", 308 Berline "120g", 407 "129g" et 3008 "130g"
– Peugeot, pionier i lider filtrów cząstek stałych: ponad 2,1mln sprzedanych samochodów HDi FAP
Jutro:
– pojazd całkowicie elektryczny – iOn – do końca 2010 roku na rynku
– technologia hybrydy z dieslem w 2011 roku w modelu 3008 HYbrid4
Wielkie francuskie premiery Peugeota
5008: nowy profil minivana
– nowa oryginalna wykładnia kompaktowego minivana: przykładna przestronność i modularność, bez ustępstw dla przyjemności prowadzenia
– 3008, 5008: strategia podboju z pokryciem 90% segmentu M1 względem 70% uprzednio
RCZ: koncentracja emocji
– emocje stylu dynamicznego i energicznego
– emocje wnętrza, gdzie wszystko przypomina dystyngowany świat
– emocje mechaniczne, z trzema wydajnymi jednostkami napędowymi w tym nowy 1.6 THP 147 kW (200 KM)
– emocje dynamiczne, które niosą przyjemność prowadzenia na swoim bardzo wysokim poziomie
Z okazji nowej edycji salonu samochodowego w Lyonie, Peugeot udowadnia po raz kolejny swoje zaangażowanie i zdolność pojednania emocji motoryzacyjnych, wydajności ekologicznej oraz swojej wizji mobilności przyszłości.
Elegancja, wydajne technologie, innowacje koncepcyjne – to wszystko wyraża się pod znakiem trzydziestu pojazdów seryjnych dostępnych na 1655 m2 powierzchni wystawowej.
Peugeot, wielkie francuskie premiery
5008: nowy profil minivana
Oczekiwania rynku nie przestają ewoluować – także w dużej kategorii kompaktów, prawdziwym sercu europejskiego rynku reprezentowanego przez innych, gdzie asystowano od wielu lat na skrzyżowaniu nowych sylwetek, nowych konceptów, o charakterze pojemnościowym.
Stawiając czoła tym ewolucjom, konstruktorom chodzi o to by jak najlepiej odpowiedzieć na nowe oczekiwania ale także przede wszystkim stworzyć wiele propozycji.
Peugeot ilustruje to w 2009 – roku bogatym w nowości: po modelu 3008, crossoverze o zaznaczonej osobowości, który z sukcesem odkrywa nowe motoryzacyjne terytoria, co potwierdza rynkowy sukces przekraczający założone cele, model 5008 ukazuje się jako francuska premiera w Lyonie, miesiąc przed wprowadzeniem do sprzedaży.
Wraz z 5008 Peugeot proponuje innowacyjną interpretację kompaktowego minivana, który optymalizuje zalety których oczekują klienci w tej kategorii.
Pod swoim smukłym i aerodynamicznym stylem, pierwszy kompaktowy minivan Marki oferuje także obszerne i wartościowe wnętrze, przestronność, przyjemne przebywanie na pokładzie, przykładna modularność oraz pojemność użytkowa, a wszystko to przy przyjemności z prowadzenia na najwyższym poziomie.
Model 5008 jest również ukoronowaniem zaawansowanych technologii służących bezpieczeństwu (wyświetlacz na wysokości głowy, Distance Alert…), dynamicznemu zachowaniu na wysokim poziomie przy którym wcale nie cierpi komfort pięciu lub siedmiu potencjalnych pasażerów, kompletnej gamy jednostek napędowych czy respektowi dla środowiska, tak samo jak najnowszej generacji wyposażeniu wspomagającemu prowadzenie.
3008, 5008 – dwie propozycje jasno wpisujące się w strategię podboju, który pozwoli Peugeotowi dysponować wyjątkowo bogatą ofertą w segmencie M1 i pokryć go również w ponad 90%, względem niemal 70% dotychczas.
3008, 5008 – dwa wyraziste pojazdy, przeznaczone dla wyrazistej klienteli, ale mające wspólną ambitną zawartość technologiczną, postrzegalną jakość na wysokim poziomie, dynamiczne zachowanie bez niedociągnięć.
RCZ: koncentracja emocji i wyjątkowości
Dwa lata po prezentacji na salonie we Frankfurcie w 2007 roku bardzo zauważalnego concept-caru 308 RCZ, Peugeot prezentuje francuską premierę – model RCZ coupé 2+2, którego początek sprzedaży przewidziany jest na wiosnę 2010 roku.
Idea powołania go do życia jest szybko podjęta, ale przejście z marzeń do rzeczywistości by osiągnąć wysokie założenia o których RCZ przypomina zewnętrznie, jest także koncentracja na wyzwaniach:
– wyzwanie zachowania stylistycznego ducha konceptu, integrując wszystko z wymuszeniami związanymi z produkcją seryjną
– wyzwanie projektowania o znacząco skróconym czasie
– wyzwanie bardzo ambitnych celów w kategorii wrażeń z prowadzenia i jakości wykonania, gwarantującej silną identyfikację, dla wyjątkowego pojazdu przeznaczonego dla wymagającej klienteli i ekspertów samochodowych emocji
RCZ to przede wszystkim emocje dynamicznego i eleganckiego stylu, o równowadze nowości i energii, gdzie podpisem jest podwójne uwypuklenie dachu i przyczynia się, wraz z proporcjami samochodu i ruchomym spojlerem tylnym, do optymalnej aerodynamiki:
– emocje wnętrza, gdzie wszystko przypomina dystyngowany świat który nie zapomina o praktyczności
– emocje mechaniczne, z trzema wydajnymi jednostkami napędowymi o zmniejszonym spalaniu, w tym nowy 1.6 THP 147kW (200KM)
– emocje dynamiczne modelu RCZ, który musi nieść przyjemność z prowadzenia na swoim najwyższym poziomie
Peugeot wciela samochód "nowego rozdania"
Podczas wielkiej samochodowej "randki", Peugeot lubi zaskakiwać, wzruszać, proponować nowe podejście do mobilności. Stoisko Peugeota w Lyonie w 2009 roku nie będzie wyjątkiem.
Moc swoich długich doświadczeń w różnych formach mobilności, na dwóch i czterech kołach, Marka domaga się udziału w mobilności zrównoważonej.
Podobnie jak swoja gama pojazdów wszystkich rozmiarów, oferta rowerów i skuterów marki Peugeot będzie na scenie. By zilustrować bogactwo gamy skuterów cztery z nich będą wystawione: Sum-Up 125 ccm, LXR 125 ccm, Géopolis 125 ccm oraz Satelis 125 ccm. Wystawie tej towarzyszy VTT RC oraz wspaniały rower miejski Cooper w kolorze czarny mat.
Na koniec, nowa oferta mobilności – Mu by Peugeot – obecnie testowana w wielu miejscach Francji oraz szczególnie w Lyonie, jest prezentowana publicznie. Jest to wyjątkowa w świecie motoryzacyjnym oferta pozwalająca klientom – nie tylko posiadaczom samochodu, otrzymać wachlarz usług mobilności poprzez kartę prepaidową którą można doładować w Internecie na stronie www.mu.peugeot.fr
Mu by Peugeot to oferta podwójna:
– rezerwacja produktów i akcesoriów gamy Peugeot. Posiadacz karty będzie mógł także punktualnie wypożyczyć rower, skuter 50 lub 125 ccm, samochód "przyjemny" (207 CC, 308 CC, Coupé 407, 3008), pojazd użytkowy, pojazd zastępczy (dwukołowiec lub samochód), akcesorium mobilności (GPS, bagażnik dachowy itp.)
– oferta leżąca w gestii partnerów. Poprzez łączność z agentem podróży, posiadacz karty może, dzięki jednemu połączeniu telefonicznemu, zarezerwować bilet na samolot, pociąg, zarezerwować hotel lub zorganizować podróż na miarę. Etapy podróży, wprowadzenie do eko-jazdy lub jej doskonalenie mogą być także rezerwowane w tym samym centrum telefonicznym.
Peugeot stara się zatem udowodnić że kreatywność i odpowiedzialność, będące dotąd sprzeczne, pozwalają przeciwnie niż kody i terytoria uprzednio ustalone, zastanowić się nad mobilnością obecną i jutra, przedefiniować słowo "samochód".
I to we wszystkich swoich wymiarach!
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze