citroen c5 aircross chiny 01 Wiadomości
Wiadomości

Maxime Picat ostrzega: Zachodnie marki samochodów znikną z Chin

autor Tomasz Nowicki
2025-05-15
dacia bigster 2025 1 Wiadomości
Wiadomości

7 najtańszych nowych samochodów Dacia i Renault z fabryczną instalacją LPG. Cennik maj 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
Jeep Avenger
Wiadomości

Jeep Avenger nie tylko z Tychów. Stellantis ogłasza nowe miejsce produkcji

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
dacia samochody Wiadomości
Wiadomości

Niezawodna jak Dacia. ADAC chwali modele Spring, Sandero i Duster

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-15
citroen berlingo van Wiadomości
Wiadomości

Ile kosztuje nowy Citroën Berlingo VAN 2025 z silnikiem diesla 1.5 HDi?

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
Citroen C3 Aircross
Testy

Test: Citroën C3 Aircross 1.2 100 KM, czyli tani, komfortowy SUV już na polskich drogach. Pierwsza jazda

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
citroen renault volkswagen Wiadomości
Wiadomości

Niemcy byli w szoku. Renault 19 16V prawie pokonał Volkswagena Golfa GTI w teście

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Renault Captur II 130 i 155 KM – pierwsza jazda. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2019-12-08
w Testy, Renault - testy i opinie
Czas czytania 11 minut
868
A A
7
43. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości

Francuskie marki często organizują polskie premiery prasowe swoich modeli na Warmii albo Mazurach. Renault Captur II był tu swoistym wyjątkiem – mieliśmy okazję przyjechać na Lubelszczyznę. Co dla mnie jest o tyle istotne, że to mój region – tu się urodziłem, tu się uczyłem, tu żyję i pracuję. Bazą premiery była podlubelska Panieńszczyzna, a Organizatorzy zapewnili nam szybką wycieczkę do Lublina. Okazało się to o tyle ciekawe, że co najmniej kilka osób z zaproszonych na premierę dziennikarzy nigdy wcześniej w Kozim Grodzie nie było! Za to pewną niespodzianką, nawet dla mnie, było to, że w Lublinie urodził się, mieszkał, a przez pewien czas nawet pracował (nawet w charakterze przewodnika po mieście) Zdzisław Podbielski, autor niezliczonej liczby publikacji motoryzacyjnych. Był obecny i podczas niniejszej premiery prasowej.

Renault Captur II jest samochodem większym od pierwszego wcielenia tego modelu. Jest dłuższy o mniej więcej 11 cm, ma o 3 cm większy rozstaw osi, a – co najważniejsze – powstał na innej, nowszej, płycie podłogowej. To modułowa platforma CMF-B, która oprócz szeregu rozmaitych innowacji ma i taką, która jest przygotowana pod montaż subwoofera i „transport” generowanych przez niego dźwięków do kabiny. To nowatorskie rozwiązanie, z którym mamy do czynienia choćby w piątej generacji Clio, która jest dostępna w polskich salonach od przełomu lata i jesieni 2019 roku.

Dodajmy przy okazji, że platforma CMF-B jest lżejsza od płyty stosowanej w pierwszej generacji Captura. Zapewnia lepszą aerodynamikę, a przy prędkości 130 km/h jest cichsza od poprzedniej o 2dB. Niedużo? Jestem zdania, że przy takich prędkościach warto walczyć o każdy decybel!

Renault Captur II, jako model bazujący na Clio V, technicznie dużo się od niego nie różni. Jest zbudowany na tej samej platformie, w gamie są podobne silniki (acz Captur II zaczyna od 100 KM), podobne kokpity i podobne (liczne!) systemy wspomagające kierowcę. Miejski SUV ma ogromne możliwości personalizacji, a to cecha, która podoba się klientom – w przypadku pierwszej generacji aż 80% osób wybierało wersję z dachem w innym kolorze, niż pozostała część nadwozia.

Czy Renault Captur II może skusić klientów, a jeśli tak, to czym? Czy ci, którzy jeździli pierwszą generacją, zechcą znów wyłożyć pieniądze i kupić najnowszą wersję? Czy teraz model przekona tych, którzy do tej pory nie byli przekonani do takiego wyboru? Po pierwszych jazdach mam wrażenie, że tak, tak i tak ;-) Renault Captur II okazał się naprawdę interesującym samochodem, a cennik został skonstruowany bardzo atrakcyjnie, co już sygnalizowaliśmy w szybkiej publikacji w czwartek w południe.

ZEN

INTENS

TCe 100

Warto przeczytać!

Nowy Peugeot 208

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19
Nissan Juke 1.6 Hybrid 143

Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 N-Sport, czyli crossover z pomysłem i na sportowo. 1000 km za nami

2025-05-19

250 sztuk Renault Master do transportu pacjentów. Nowe zamówienie firmy EMED

2025-05-19

Polski cennik Renault z roku 2000. Twingo za 29.900 zł, Espace V6 za 191.950 zł

2025-05-19

66.900 zł

75.900 zł

TCe 100 LPG

68.900 zł

77.900 zł

TCe 130 FAP

84.900 zł

TCe 130 FAP EDC

82.900 zł

91.900 zł

TCe 155 FAP EDC

93.900 zł

Blue dCi 115

78.900 zł

87.900 zł

Blue dCi 115 EDC

94.900 zł

Jak wynika z powyższej tabelki, na polskim rynku, przynajmniej na początku, oferowane będą dwie wersje wyposażeniowe. Nie będzie bazowej odmiany Life i – przynajmniej na razie – nie pojawi się też najbogatsza, a bardzo interesująca wersja Initiale Paris. Mieliśmy okazję obejrzeć ją we wrześniu na targach we Frankfurcie. Mam nadzieję, że pojawi się z czasem na polskim rynku.

W przyszłym roku na rynek trafi Renault Captur II w wersji hybrydowej. Będzie to hybryda typu plug-in, a na samym prądzie samochód będzie mógł pokonać 65 km. Zostanie wyposażona w system odzyskiwania energii wzorowany na układzie KERS stosowanym Formule 1. Oczywiście trudno jeszcze dziś przewidywać ceny takiej odmiany, ale biorąc pod uwagę fakt, iż Renault Captur II został od początku wyceniony bardzo rozsądnie, to ci, którzy chcą wykorzystywać tego miejskiego SUV-a głównie w mieście być może powinni zaczekać. To raptem kwestia mniej więcej pół roku.

Zastanawiałem się przed chwilą, czy Renault Captur II może skusić obecnych właścicieli pierwszej generacji. Tak, zdecydowanie tak! Auto urosło, ma znacznie większy bagażnik (w zależności od położenia przesuwanej wzdłużnie kanapy jest to od 422 do aż 536 litrów!), bardziej muskularną i jeszcze wyrazistszą sylwetkę (a aż 42% klientów wybierało Captura z uwagi na jego wygląd właśnie!), a do tego LED-owe światła już w standardzie. Kokpit jest ukierunkowany na kierowcę i praktycznie wszędzie na wysokości rąk (i wyżej) wykończono go miękkimi tworzywami. W dodatku biorąc pod uwagę możliwości personalizacji można wybrać naprawdę ciekawe wnętrze! Do wyboru jest dziewięć kolorów nadwozia, cztery kolory dachu i aż 18 tonacji wnętrza. Samochód może zaoferować nawet osiem kolorów ambientowego oświetlenia kabiny (podobnie, jak Clio V).

Renault Captur II ma o 15 mm szerszy każdy z przednich foteli i dłuższe siedziska, niż w pierwszej generacji. Zastosowano tzw. pływającą konsolę środkową, co oznacza, że jest ona niejako uniesiona, a pod nią jest przestrzeń. Zamiast klasycznych zegarów zastosowano 10,2-calowy ekran, który może zaoferować różne grafiki w zależności od upodobań kierowcy i jego chwilowych potrzeb. Pasażerowie kanapy mają do dyspozycji dwa nawiewy powietrza i dwa porty USB, a to w tej klasie wcale nie jest oczywiste.

Renault Captur II ma bogate wyposażenie standardowe. Już bazowe wersje dostępne w Polsce wyposażone są m.in. w system awaryjnego hamowania z rozpoznawaniem pieszych i rowerzystów. W zależności od wersji jest kamera czytająca znaki, asystent toru jazdy (w bogatszych wersjach wyposażony w funkcję utrzymywania pasa ruchu), aktywny tempomat z funkcją zatrzymywania się i wiele innych. W efekcie możemy nawet mówić o jeździe autonomicznej poziomu drugiego – kierowca musi trzymać dłonie na kierownicy, ale samo sterowanie, przyspieszanie i hamowanie może się odbywać automatycznie. Renault Captur II jest na stałe podłączony do Internetu (początkowy abonament obowiązuje przez trzy lata, później trzeba będzie – chcąc w pełni z tego korzystać – wnosić opłaty. System Easy Link jest nowy i we współpracy z układem Multi Sense może dostarczyć bardzo wielu funkcji, które mogą być pobrane z Internetu automatycznie.

Renault Captur II ma 174-milimetrowy prześwit (to o 4 mm więcej, niż poprzednia wersja). Mowa tu oczywiście o samochodzie nieobciążonym. Po maksymalnym dociążeniu prześwit maleje do 142 mm.

Wspominałem, że ceny są atrakcyjne. Zerknijmy na bezpośredniego rywala, którym niewątpliwie jest Volkswagen T-Roc. Większy od poprzedniej generacji miejskiego francuskiego SUV-a, ale podobny rozmiarowo do debiutującego właśnie na rynku Captura II. Najtańszy T-Roc kosztuje w naszym kraju (rok modelowy 2020, rok produkcji 2019) 84.190 zł (nie bawię się tu w żadne promocje związane z końcem roku). Ma wówczas 115-konny silnik benzynowy, a więc nieco mniejszy od bazowego silnika w Capturze II. Ale jest o aż 17.290 zł droższy od Captura!!! Za mniejsze pieniądze, niż bazowy T-Roc można mieć Captura II ze 130-konnym benzyniakiem i siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową! OK, zgoda – można mieć T-Roc’a z napędem na cztery koła ,a nawet z 300-konnym silnikiem benzynowym (za 171.790 zł), tylko po co? No i pozostaje jeszcze pytanie o wyposażenie, bo Volkswagen niczego nie daje za darmo ;-) Renault też nie, ale cenniki ma skonstruowane dużo atrakcyjniej dla klienta. I jak by nie patrzeć – Captur przy T-Roc’u (skądinąd atrakcyjnym, jak na Volkswagena) wygląda po prostu znakomicie!

A jak jeździ Renault Captur II? Najpierw skorzystaliśmy z wersji ze 155-konnym benzyniakiem, a później z odmiany 130-konnej, za każdym razem ze skrzynią dwusprzęgłową. W moim odczuciu odmiana słabsza potrzebowała jakby więcej czasu na przekonanie przekładni do zmiany biegu, choć towarzyszący mi podczas jazd Grzegorz Gac, znany pilot rajdowy i komentator sportowy, i tak uważał, że skrzynia w mocniejszej wersji mogłaby się krócej zastanawiać ;-) Lepiej to wyglądało po przestawieniu trybu jazdy na sportowy – więcej hałasu, przełączanie biegów przy wyższej prędkości obrotowej i nieco lepsza dynamika. Z doświadczenia wiem, że gdy chce się szybciej zmieniać biegi w skrzyniach EDC, to lepiej do tego celu używać łopatek przy kierownicy. I tu uwaga – wędrują one wraz z kierownicą, obracają się wraz z jej wieńcem.

W kwestii prowadzenia w szybko pokonywanych zakrętach – Renault Captur II wykazuje lekką, ale naprawdę niedużą podsterowność, co jest charakterystyczne dla aut przednionapędowych. Prowadzi się generalnie niemal neutralnie, a zawieszenie pracuje cicho. Szybka jazda drogami szybkiego ruchu pokazała, że samochód zachowuje się stabilnie. Oczywiście gdy natraficie na dość silny boczny wiatr, to będziecie go odczuwać, ale i tak kontrolowanie auta przy prędkościach wyższych, niż maksymalne dopuszczalne, nie powinno Wam sprawić problemu.

Hamulce cechuje dobra skuteczność i łatwo jest dozować siłę hamowania. Hamulec pomocniczy jest elektroniczny, ale krąży plotka, że można mieć także tradycyjny.

Jeśli chodzi o hałaśliwość, to Renault Captur II jest nieźle wyciszony. Przy prędkościach autostradowych można spokojnie rozmawiać nie podnosząc głosu. Głośniej robi się dopiero w okolicach 160-170 km/h, ale to też wciąż nie jest jakiś problematyczny hałas.

Fotele są faktycznie wygodne, mogą być podgrzewane. Samochód może być wyposażony w wiele elementów uprzyjemniających podróżowanie, jak i poprawiających bezpieczeństwo. Nie za darmo uzyskał pięciogwiazdkowy wynik w testach zderzeniowych EuroNCAP. Dla Renault bezpieczeństwo zawsze było bardzo istotne. Ładnie brzmi zestaw audio amerykańskiej firmy Bose®. Acz nie jestem fanem car audio, więc możecie mieć odmienne wrażenia.

Nie będę pisał o spalaniu, bo uzyskane podczas tego typu okazji zużycie będzie kompletnie niemiarodajne. Wstrzymamy się z tym do naszego redakcyjnego testu. Wtedy też podamy wewnętrzne wymiary samochodu.

Renault Captur II jawi się jako bardzo interesująca propozycja w swoim segmencie. Urósł, stał się jeszcze dojrzalszy, może być świetnie wyposażony i na pewno jest jeszcze bardziej atrakcyjny. Zdecydowanie warto się zapoznać z tym samochodem. Nic nie stracił ze swojego uroku, a wręcz zyskał. Pierwszą generację kupiło bardzo wielu klientów indywidualnych, co było wręcz ewenementem. W Polsce 1/4-1/3 nowych aut kupują klienci indywidualni, a 2/3-3/4 rejestruje się na firmy. W przypadku Captura było to mniej więcej o na pół. Czy taka tendencja się utrzyma w przypadku drugiej generacji? To możliwe, bo samochód naprawdę może skraść serce. I portfel ;-)

 

 

tekst i zdjęcia: Krzysztof Gregorczyk

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

46. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości58. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości59. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości60. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości61. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości62. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości63. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości64. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości65. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości66. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości57. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości56. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości47. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości48. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości49. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości50. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości51. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości52. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości53. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości54. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości55. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości67. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości68. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości69. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości81. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości82. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości83. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości84. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości85. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości86. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości87. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości88. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości89. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości80. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości79. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości70. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości71. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości72. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości73. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości74. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości75. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości76. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości77. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości78. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości90. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości01. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości13. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości14. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości15. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości16. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości17. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości18. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości19. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości20. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości21. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości12. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości11. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości02. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości03. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości04. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości05. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości06. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości07. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości08. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości09. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości10. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości22. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości23. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości24. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości36. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości37. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości38. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości39. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości40. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości41. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości42. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości43. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości44. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości35. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości34. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości25. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości26. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości27. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości28. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości29. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości30. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości31. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości32. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości33. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości45. Renault Captur II – pierwsza jazda Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultCaptur
Udostepnij393Tweet198Udostepnij55
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
7 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    2126 udostępnienia
    Udostepnij 850 Tweet 532
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1490 udostępnienia
    Udostepnij 596 Tweet 373
  • Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3296 udostępnienia
    Udostepnij 1318 Tweet 824
  • Nowy Peugeot 2008 III generacji już w przygotowaniu. Kiedy go zobaczymy w salonach?

    489 udostępnienia
    Udostepnij 196 Tweet 122

Testy samochodów

Citroën C6 – Frontansicht 1 26. März 2011 Düsseldorf Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C6 2.7 V6 HDi biturbo 208 KM 2008 – najbardziej komfortowa limuzyna świata? Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2008-01-17
IMG 2507 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 3008 GT BlueHDi 180 – elegancki, zwinny i modny. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2018-04-13
Citroen C5 Tourer
Citroen - testy i opinie

Test: Używany Citroen C5 Tourer 2.0 HDi 163 KM – mistrz komfortu. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-06-23
peugeot rcz 2016 1 Wiadomości
Testy

Test: Peugeot RCZ 1.6 THP 200 KM – sportowy samochód francuski w najlepszym stylu, produkowany w… Austrii. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-08-29
01. Dacia Duster Blackshadow dCi 110 4x4 Wiadomości
Testy

Test: Dacia Duster Blackshadow 1.5 dCi 110 KM 4×4 – oszczędny SUV z napędem na cztery koła. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2017-08-18

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

Zobacz też

Co by było, gdyby wnuk Citroëna odkupił markę od Stellantis? Wizja odbudowy legendy

Peugeot 405 T16 – przodek Peugeot 508 Sport Engineered

Używany Peugeot i Opel: nowy katalog filtrów Sogefi

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
7
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz