Sprzedaż uruchomiono w kwietniu 2010 roku. Nowa oferta produktów promocyjnych Renault Trucks przebojem zdobywa rynek. Wspomnianych czapek i breloków sprzedano odpowiednio 8.500 i 6.300 sztuk, przede wszystkim w Niemczech i Francji. Najbardziej poszukiwanymi produktami są te z serii „Trucker”.
Seria artykułów „Trucker” jest kierowana przede wszystkim do kierowców poruszających się w transporcie dalekim. Składa się z 15 „praktycznych” produktów podkreślających image marki. Znajdziemy wśród nich koszulki, torby podróżne, polary, przybory do pisania i wiele innych, przydatnych na co dzień każdemu kierowcy.
W chwili, w której lato dobiega końca, nowa seria produktów promocyjnych „Truck Racing” pozwoli poczuć atmosferę wyścigów dzięki ubraniom w barwach zespołu Renault Trucks – MKR Technology. Oprócz kolekcji „Trucker” i „Truck Racing”, Renault Trucks oferuje również gamę „Passion” i „Adventure”. Każdy produkt z tych serii może być zamówiony bezpośrednio na dedykowanej stronie www.eshop.renault-trucks.com.
Źródło: Renault Trucks Polska
Najnowsze komentarze