W ubiegły piątek Alpine wraz z A$AP Rockym, amerykańskim raperem, projektantem i twórcą, wspierał wprowadzenie na rynek nowej marki American Sabotage.
Premiera pierwszej kolekcji odzieży gotowej miała miejsce w piątek, 21. czerwca 2024 roku w Paryżu w ramach Tygodnia Mody Męskiej w hôtel de Maisons, przy dużej obecności pojazdów Alpine.
Wspierając projektanta A$AP Rocky’ego, firma Alpine zademonstrowała chęć wniesienia wkładu w dzisiejszą scenę artystyczną poprzez odważne partnerstwa.
Marka Alpine dołączyła do A$AP Rocky’ego, który zaprezentował swoją pierwszą kolekcję gotową do noszenia podczas Tygodnia Mody w Paryżu. Kolekcja zaprojektowana przez A$AP Rocky’ego, Joshuę Jamala i Bede Marchanda łączy w sobie sztukę i zaangażowanie, kwestionując konwencjonalne definicje mody. W piątek 21. czerwca w hôtel de Maisons odbył się pierwszy pokaz mody marki, obejmujący 30 nonkonformistycznych dzieł, w tym dzieła Coucou Bebe, a ścieżką dźwiękową zapewniła muzyka z nadchodzącego albumu A$AP Rocky’ego. Na dziedzińcu hotelu firma Alpine wystawiła także Alpenglow, swój spektakularny prototyp napędzany wodorem, oraz A290, nowego, w 100% elektrycznego hot hatcha.
A$AP Rocky przybył na swój pokaz za kierownicą Alpine A110 R, radykalnie sportowego modelu francuskiej marki, umożliwiając gościom poznanie pojazdu.
To wydarzenie było wyraźną demonstracją chęci firmy Alpine do dalszego kwestionowania konwencji w celu stworzenia bardziej kreatywnego i odważnego świata. Wspierając uruchomienie American Sabotage, Alpine po raz kolejny demonstruje swoje zaangażowanie w bezkompromisowe odkrywanie nowych kreatywnych pomysłów, które pomogą zbudować międzynarodową, kreatywną i nonkonformistyczną markę.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Alpine
Najnowsze komentarze