DS Automobiles rusza z nową kampanią promującą limitowaną serię DS Automobiles Antoine de Saint Exupéry.
Nowa kampania celebruje dziedzictwo pisarza-narratora Antoine’a de Saint Exupéry’ego i jego niezmierzony wkład w sztukę podróżowania, a także ucieleśnia wizję DS Automobiles, zgodnie z którą „Podróż jest sztuką”.
Każda podróż jest niezapomnianym przeżyciem, zaproszeniem do marzeń i odkrywania otaczającego nas świata. Współpracując z dziedzictwem Antoine’a de Saint Exupéry’ego, prawdziwego ambasadora francuskiej sztuki podróżowania, DS Automobiles celebruje jego pomysłowość jako autora-awizora oraz ponadczasową wizję eksploracji i przygody. Każdy szczegół kolekcji Antoine de Saint Exupéry, od modeli po kampanię komunikacyjną, został starannie przemyślany, aby uchwycić poezję i przygodę, które definiują twórczość autora.
Kampania kolekcji ANTOINE DE SAINT EXUPÉRY przenosi widzów w oniryczną podróż przez strony książki „Mały Książę”. Wspierany przez remiks pięknego utworu Debussy’ego „Clair de Lune”, film zaprasza widzów do podążania za Małym Księciem w poszukiwaniu jego gwiazdy przewodniej, posypanej ukłonami w stronę twórczości słynnego autora. W miarę rozwoju historii widzowie zdają sobie sprawę, że tą gwiazdą przewodnią jest nie kto inny jak sam Antoine de Saint Exupéry, tworząc w ten sposób magiczne spotkanie między światem fikcji i rzeczywistości.
Ten film to oda do wyobraźni, kreatywności i cudowności, celebrująca wizjonerskiego ducha Antoine’a de Saint Exupéry’ego i jego zdolność do przenoszenia czytelnika do światów, w których wszystko jest możliwe.
Nakręcony na marokańskiej pustyni,
„Duch eksploracji jest wspólny dla DS Automobiles i Antoine’a de Saint Exupéry’ego. Historia Antoine’a de Saint Exupéry’ego jest pełna inspiracji, był poetą i podróżnikiem. Są to dwa aspekty, które współgrają z naszą marką” – powiedział Olivier François, dyrektor generalny DS Automobiles.
Samochody serii limitowanej są już dostępne u dealerów DS Automobiles w Polsce.
Najnowsze komentarze