29. stycznia najbardziej prestiżowy magazyn motoryzacyjny w Niemczech, „Auto Motor und Sport”, wyróżnił Nowego Citroëna C5 nagrodą za najlepszy samochód importowany w segmencie M2.
90.000 czytelników będących pasjonatami samochodów oraz szczególnie wyczulonych na kwestie technologii, jakości i stylu i oddanych markom niemieckim doceniło nowe oblicze Citroëna. Od wielu dziesięcioleci Marce udało się zdobyć tylko kilka tytułów, nawet w kategorii samochodów importowanych.
Ostatnim laureatem w plebiscycie istniejącym od 33 lat był Citroën XM…
Nowy Citroën C5 zdobył 13,8 % głosów, co w porównaniu do poprzedniej generacji C5 (1,2% w 2008 roku) jest wynikiem imponującym. Tym samym wyprzedził on Škodę Octavię, która w 2008 roku zajęła drugie miejsce, oraz zwycięzcę plebiscytu w latach 2006-2008: Alfę 159.
Christophe Musy, Dyrektor Generalny Citroën Niemcy, bardzo cieszy się z tej nagrody: „Wymagania niemieckich klientów są powszechnie znane, czytelnicy „Auto Motor und Sport” są z pewnością jeszcze bardziej surowi w swoich ocenach. Sukces Nowego Citroëna C5 na niemieckim rynku, gdzie nasze cele w zamówieniach i wydaniach podczas pierwszego roku sprzedaży przerosły nasze prognozowania, pozwala nam sadzić, że model ten może przyczynić się do wzmocnienia wizerunku naszej Marki. Ta nagroda jest tego najlepszym dowodem.”
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze