Ram, marka koncernu Stellantis, ogłasza nowe strategiczne partnerstwo z Yamaha Racing Brasil, protagonistą głównych mistrzostw motocyklowych w tym kraju, zarówno na szutrze, jak i na asfalcie. Współpraca ta stanowi kamień milowy dla obu marek, które łączą siły, aby podnieść poziom wrażeń wyścigowych zarówno dla fanów, klientów, jak i uczestników.
Ram, znany z wyjątkowej trwałości, niezawodności i wydajności, ma cechy, które są zgodne z wartościami Yamaha Racing Brasil. W ramach partnerstwa Ram dostarczy pick-upy Rampage, aby wspierać działania Yamaha Racing Brasil w całym kraju w sportach motorowych, rajdach i motocrossie. Ponadto Ram i Yamaha Racing Brasil będą współpracować w zakresie inicjatyw marketingowych i promocyjnych mających na celu zwiększenie widoczności i zasięgu obu marek.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie, aktualne, ciekawe
Pierwsza wspólna wystawa obu marek odbyła się w weekend, 27 i 28 kwietnia, podczas Yamaha Dojo, imprezy Yamaha Experience, która odbywa się przez siedem edycji w Brazylii i ma powierzchnię 1000 m2 w Autódromo Ayrton Senna. Rampage RT ze specjalnym akcentem Yamahy zadebiutował tam we współpracy między markami jako oficjalny pick-up na odcinkach wyścigowych R3 i R15.
„W Ram zawsze współpracujemy z markami, które podzielają te same ideały. Na przykład wprowadzenie na rynek modelu Rampage R/T przyniosło Ram w Brazylii sportowy charakter i ducha rywalizacji, które są całkowicie związane z partnerstwem, jakie nawiązaliśmy z Yamahą. Dzięki tym partnerstwom widzimy wiele możliwości zróżnicowanych działań, torujących drogę do nowych doświadczeń dla naszych klientów” – komentuje Juliano Machado, wiceprezes marki Ram na Amerykę Południową.”
„Jesteśmy zadowoleni z partnerstwa z Ram, marką, która podziela naszą pasję do wydajności i innowacji. Jesteśmy przekonani, że razem możemy osiągnąć wielkie rzeczy i zapewnić niesamowite wrażenia naszym klientom i fanom” – podkreśla Giovana do Vale, Brand & Marketing Yamaha Motor do Brasil.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Oprócz debiutu w Goiânia, marki ponownie spotkają się podczas 29. edycji Agrishow, jednych z największych targów agrobiznesu. Odwiedzający będą mogli zobaczyć Lander 250 ze specjalną koncepcją Ram, a także portfolio marek na ich stoiskach. Targi, na których spodziewanych jest około 195 000 odwiedzających z ponad 50 krajów, odbędą się w dniach 29 kwietnia – 3 maja.
Najnowsze komentarze