Podczas światowej premiery nowego SUV-a w Stambule (Turcja) Opel zapowiedział, że modele Frontera Electric i Frontera Hybrid będą konkurencyjne cenowo. Dziś marka ogłosiła ostateczne ceny w pełni elektrycznego wariantu w Holandii i otworzyła księgi zamówień. Nowa Frontera Electric jest dostępna od 30.499 euro. To nieco drożej, niż we Włoszech. Wkrótce poznamy także ceny wariantu hybrydowego.
Elektromobilność dla każdego
„Nowa Frontera to solidna interpretacja filozofii projektowania Opla „Odważna i czysta”. Nowa Frontera oferuje doskonały stosunek jakości do ceny, zarówno w wersji w pełni napędzanej elektrycznie, jak i w wersji z 48-woltową technologią hybrydową. Dlatego cena jest bardzo konkurencyjna. Ta nowość pokazuje naszą ambicję, aby mobilność elektryczna była dostępna dla każdego” – powiedział dyrektor Opla; Andres van der Kuil.
Solidny wygląd, standard z wieloma praktycznymi funkcjami
Uderzający design sprawia, że nowy Opel Frontera jest rozpoznawalny na pierwszy rzut oka. Jako pierwszy model produkcyjny Frontera z dumą nosi nowy emblemat Opel Blitz pośrodku Opla Vizora. Wyraźne nadkola i listwy progowe podkreślają solidny charakter samochodu.
Nowoczesny wygląd skupiający się na najważniejszych elementach jest płynnie kontynuowany we wnętrzu. Kierowca i pasażerowie mają widok na kokpit z nowo zaprojektowaną kierownicą i opcjonalnym drugim 10-calowym wyświetlaczem (standard w wersji GS). Ponadto Frontera oferuje w standardzie innowacyjną stację do smartfona, która umożliwia pasażerom korzystanie z własnego smartfona jako systemu informacyjno-rozrywkowego.
Poznaj aktualną ofertę na samochody Opel w Polsce
Wygodny i elastyczny
Ważną cechą nowej Frontery jest przyjemny komfort zarówno podczas długich, jak i krótkich podróży. Z przodu kierowca i pasażer mogą zająć miejsce na nowym, opatentowanym fotelu Intelli-Seat. Wgłębienie pośrodku tych ergonomicznych siedzeń zmniejsza nacisk na kość ogonową. Bagażnik ma pojemność 450 litrów i można ją powiększyć do 1.594 litrów po złożeniu tylnych siedzeń. Podział oparcia tylnego siedzenia w proporcjach 60:40 zapewnia dodatkową elastyczność; podwójna podłoga ładunkowa jest również standardem na pokładzie. Potrzebujesz więcej bagażu? Nie ma problemu – klient może zdecydować się na opcjonalne, praktyczne relingi dachowe.
Przejrzysta oferta: dwa typy napędów, dwa poziomy wyposażenia, dwa pakiety opcji
Intuicyjny, przystępny i skupiony na najważniejszych kwestiach: nowy Opel Frontera spełnia te wymagania klientów we wszystkich obszarach – od wyboru napędu po opcje wyposażenia i proces zamawiania.
Ci, którzy chcą jeździć lokalnie bezemisyjnie, mogą zamówić w pełni elektryczną Fronterę Electric o zasięgu do 310 kilometrów (wg WLTP). W wersji „Long Range” nowa Frontera Electric może przejechać około 400 kilometrów (WLTP) na jednym ładowaniu akumulatora.
Niezależnie od tego, jaki napęd wybierze klient, przyjemność z jazdy stoi na wysokim poziomie dzięki specyficznemu strojeniu podwozia. Inżynierowie z Rüsselsheim włożyli wiele wysiłku w optymalizację ruchów nadwozia i stworzenie typowych dla Opla właściwości jezdnych – nawet podczas jazdy z większymi prędkościami, na przykład na niemieckiej autostradzie.
Poziomy wyposażenia oferowane dla Frontery są równie jasne dla klienta. Nowość jest dostępna w wersji Frontera Edition lub Frontera GS. Już bazowa odmiana Edition jest standardowo bogato wyposażona. Jeszcze bardziej kompletny GS wyposażony jest także w multimedialny system informacyjno-rozrywkowy z własnym 10-calowym kolorowym ekranem dotykowym i zintegrowaną nawigacją, a także kamerę cofania. Kupujący mogą dodatkowo spersonalizować swoją Fronterę za pomocą dwóch pakietów opcji, tak aby SUV w pełni odpowiadał ich własnemu stylowi i preferencjom: pakietowi Comfort i pakietowi Technology.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Opel
Najnowsze komentarze