Peugeot zdobył nagrodę Customer Experience Award w prestiżowym konkursie Grand Prix des Marques Automobiles. Nagrodę przyznano za osiągnięcia w zakresie doświadczeń i satysfakcji klienta.
Piętnasta edycja Grand Prix des Marques Automobiles, zorganizowana przez Insights by Kantar i Le Journal de l’Automobile de l’Automobile, we współpracy z Allianz Assistance, Alte, AUTO1 Group.com i Stampyt, była okazją do wręczenia nagród dla producentów. Jedną z najważniejszych zdobyła marka Peugeot.
Customer Experience Award z rąk Karen Tartour otrzymał Christophe Prevost, dyrektor sprzedaży Peugeot we Francji. Peugeot przykłada coraz większą uwagę do kwestii doświadczeń i satysfakcji klienta w procesie zakupu i obsługi posprzedażnej. Odbywa się to zarówno w zakresie narzędzi cyfrowych, takich jak salony on-line, jak i w salonach i serwisach marki. Badania Kantar Insights pokazują bowiem rosnące znaczenie tego elementu procesu sprzedaży dla konsumentów, a wszystkie marki inwestują w ten obszar coraz więcej. Peugeot wprowadził m.in. w Polsce nowe wymagania, związane ze wskaźnikami zadowolenia klientów.
Marka rozwija też swoją ofertę testów samochodów dla klientów. Dużo inwestuje w internet, rozbudowując m.in. swój salon on-line. Taka oferta w formie sklepu Peugeot funkcjonuje również w naszym kraju, gdzie można wybrać auto spośród dostępnych od ręki lub skonfigurować i zamówić nowy samochód w dedykowanej konfiguracji. Peugeot dostarcza zamówiony w ten sposób samochód pod dom klienta.
Najnowsze komentarze