Aby zapewnić swoim klientom maksymalny spokój ducha i zachęcić ich do korzystania z mobilności w 100% elektrycznej, Peugeot oferuje teraz program Allure Care dla wszystkich samochodów elektrycznych.
Peugeot jest pierwszym europejskim producentem oferującym taką ochronę.
Na dzień dzisiejszy program jest wdrażany na następujących rynkach europejskich: Niemcy, Hiszpania, Włochy, Belgia, Holandia, Portugalia, Polska, Austria i Luksemburg.
Peugeot z determinacją i entuzjazmem zmierza do celu, jakim jest zostanie liderem europejskiego rynku elektrycznego. Aby przekonać wszystkich swoich klientów do udziału w tej ewolucji, Peugeot oferuje nie tylko nową generację w 100% elektrycznych pojazdów, które wyznaczają standardy w swojej kategorii, ale także maksymalny spokój ducha dzięki programowi Allure Care.
Wprowadzony po raz pierwszy w nowym e-3008, program Peugeot Allure Care został teraz rozszerzony na całą gamę w 100% elektrycznych samochodów Peugeot, najbardziej kompletną ze wszystkich europejskich producentów mainstreamowych, w tym: e-208, e-2008, e-308, e-308 SW oraz e-3008. Gama powiększyła się niedawno wraz z pojawieniem się nowego e-5008 i będzie nadal rosnąć w 2024 roku wraz z wprowadzeniem na rynek nowego e-408, który również będzie objęty programem Peugeot Allure Care.
Pewny jakości, niezawodności i trwałości swoich produktów, Peugeot jest pierwszym europejskim producentem oferującym tak szeroką gamę. Peugeot Allure Care obejmuje silnik elektryczny, ładowarkę, skrzynię biegów oraz główne podzespoły elektryczne i mechaniczne przez okres do 8 lat lub 160.000 kilometrów. Peugeot Allure Care uzupełnia specjalną gwarancję Peugeot, obowiązującą już na akumulator wysokonapięciowy, na okres 8 lat/160.000 km, zapewniając pełną ochronę pojazdu.
Program Peugeot Allure Care aktywuje się automatycznie po każdej wizycie w autoryzowanym serwisie w sieci Peugeot (co 2 lata lub 25,000 km).
Phil York, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Peugeot, powiedział: „Wierzymy, że Peugeot Allure Care przyspieszy wprowadzenie najnowszej generacji pojazdów w 100% elektrycznych, zapewniając klientom spokój ducha, którego potrzebują, decydując się na korzystanie z pojazdów elektrycznych. Jest to dowodem zaufania, jakie pokładamy w jakości i niezawodności naszych produktów”.
Czy to przekona większą ilość klientów do zakupu elektrycznego Peugeota? W krajach Europy Zachodniej zapewne tak, ale w Polsce? Zobaczymy.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze