Renault przy współpracy z firmą TOLV wprowadza nową ofertę dla klientów, którzy dążą do przekształcenia floty swoich pojazdów na elektryczne. We Francji dostępny jest już zestaw służący do konwersji spalinowego Mastera w samochód jeżdżący na prądzie.
W 2022 roku firma TOLV zaprezentowała zestaw służący do modernizacji Renault Trafic na model elektryczny. Po pierwszej serii dostaw w 2023 roku przyszła pora na pakiet dla kolejnego modelu spod znaku diamentu. Francuska marka ogłosiła, że klienci mają już możliwość przekształcenia Mastera III generacji na pojazd elektryczny. Produkcją, montażem oraz kontrolą jakości zestawów zajmuje się fabryka Refactory we Flins we Francji, która posiada całą przemysłową wiedzę i umiejętności w dziedzinie napędów elektrycznych. Oferta jest kolejnym krokiem francuskiej marki w dostarczaniu i rozpowszechnianiu mobilności bez emisji spalin.
Tzw. retrofit stanowi ekonomiczną alternatywę dla profesjonalistów, ponieważ jest tańszy niż zakup nowego elektrycznego Mastera, a także pozwala wydłużyć żywotność pojazdu, a tym samym zmniejszyć jego ogólny ślad węglowy.
Elektryczne zestawy modernizacyjne do Renault Master III są dostępne w cenie rozpoczynającej się od 26.900 euro netto (ok. 116 tys. zł). W skład zestawu wchodzi silnik elektryczny o mocy 57 KW (81 KM), automatyczna skrzynia biegów oraz bateria litowo-jonowa o pojemności 52 kWh, która zapewnia zasięg 200 km na jednym ładowaniu. Renault zapewnia, że czas ładowania od 20 do 80% wynosi 1 godzinę i 30 minut. Zestaw jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów oraz 4-letnią gwarancją lub 150.000 km na akumulator trakcyjny.
Ile kosztuje nowy Renault Master w Polsce? Wersje, silniki, ceny
Najnowsze komentarze