Z dniem 5. lutego 2014 roku Marka obiera nowy kierunek, prezentując swój najnowszy model- C4 CACTUS, będący prawdziwym manifestem nowego pozycjonowania głównej gamy CITROËNA. Po udanym wprowadzeniu na rynek swojej oferty premium w postaci linii DS, CITROËN przechodzi do ofensywy wraz ze swoją gamą główną, pragnąc oferować modele, które proponują mocniejszy styl, większy komfort oraz więcej użytecznych technologii za niższą cenę. Marka wdraża również nowe formy finansowania zakupu samochodu, którego koszt uzależniony jest np. od przebiegu, oraz nowy typ relacji z klientem oparty na jeszcze większej przejrzystości za sprawą wyjątkowego narzędzia cyfrowego CITROËN Advisor.
Nowy samochód, nowe pozycjonowanie
W dniu dzisiejszym CITROËN prezentuje nowy model o nazwie C4 CACTUS, który zapowiada zmianę pozycjonowania. „Mocniejszy design, większy komfort, więcej użytecznych technologii, a wszystko to za niższą cenę” – tymi właśnie słowami Frédéric Banzet, Dyrektor Generalny marki CITROËN, podsumował nowe pozycjonowanie gamy CITROËNA.
C4 CACTUS jest zatem urzeczywistnieniem nowego kierunku, jaki obiera CITROËN w ramach oferty dotyczącej gamy głównej, która stanowi 80% sprzedaży Marki. Jest punktem zwrotnym naznaczonym wszystkim tym, co stanowi o sile Marki od momentu jej powstania. To połączenie kreatywności i technologii w trosce o dobre samopoczucie i komfort użytkownika.
Nowe formy finansowania zakupu samochodu
Wraz z wprowadzeniem na rynek nowego modelu, które przewidziane jest na koniec pierwszego półrocza 2014 roku, CITROËN zaoferuje po raz pierwszy swoim klientom dwie nowe formy zakupu:
– ofertę na miarę indywidualnych potrzeb, która umożliwi klientowi dostosowanie miesięcznego ryczałtu do budżetu, jakim dysponuje oraz wybór wyposażenia i usług adekwatnych do jego rzeczywistych potrzeb,
– ofertę zakupu „od kilometra” (w zależności od kraju), zgodnie z którą cena zakupu zależeć będzie od realizowanego przebiegu.
Dzięki tym dwóm ofertom finansowania zakupu, które obejmują również utrzymanie i ubezpieczenie samochodu, CITROËN daje swoim klientom możliwość pełnego kontrolowania budżetu miesiąc po miesiącu.
Nowa relacja z klientem „CITROËN i TY” oparta na przejrzystości
Idąc o krok dalej w relacji z klientem, Marka wdraża program „CITROËN i TY”, tj. serię zobowiązań, których motywem przewodnim jest przejrzystość: oddzwonić do niezadowolonego klienta przed upływem 24 godzin, oddać klientowi umyty samochód po wizycie w serwisie… Podjęciu tych zobowiązań – które stopniowo wprowadzane będą w życie w całej sieci od drugiego półrocza tego roku – towarzyszy wdrożenie nowego narzędzia o nazwie CITROËN Advisor. To strona internetowa, za pośrednictwem której klienci będą mogli zamieszczać w sieci swoje opinie po wizycie w punkcie sprzedaży Marki. Narzędzie jest dostosowane do aktualnych potrzeb, gdyż 70% klientów ufa znalezionym w Internecie opiniom innych klientów*.
„Dzięki nowemu pozycjonowaniu, które dotyczy zarówno produktów jak i usług, przywrócimy siłę i moc naszej ofercie podstawowej, gamie CITROËNA, która odzyskuje należne jej miejsce u boku linii DS. Dysponujemy teraz dwiema ofertami, równie mocnymi i atrakcyjnymi, z których każda adresowana jest do innej grupy docelowej, każda posiada swój własny obszar wartości. I właśnie w taki sposób CITROËN nadal będzie znaczył swój ślad w historii motoryzacji” – oświadcza Frédéric Banzet.
*Źródło: Nielsen – Monde – 2013
Wprowadzając na rynek C4 Cactusa Citroën wkracza w nową erę
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze