Stellantis ogłosił przedwczoraj następujące zmiany:
Alain Descat zostaje mianowany z dniem 1. lipca szefem marek Premium France skupiającego marki DS Automobiles, Alfa Romeo i Lancia, zastępując Joëla Verany’ego, niedawno mianowanego dyrektora B2B na Europę.
Rubina Rovere zostaje mianowana z dniem 1. września dyrektorem ds. lekkich pojazdów użytkowych, zastępując Pierre’a Janthiala. Rubina Rovere ma kompleksowe doświadczenia w różnych krajach i w różnych obszarach, takich jak produkcja, sprzedaż, obsługa posprzedażna, zakupy i rozwój sieci.
Anne-Laure Baudino zostaje z dniem 1. września mianowana dyrektorem biura zarządzania klientami (CMO), zastępując Alaina Descata. Anne-Laure Baudino ma szeroką wiedzę na temat rynku francuskiego, a także firmy Stellantis, gdzie zajmowała różne stanowiska w obszarach relacji z klientami, marketingu i obsługi posprzedażowej.
„Chciałbym wyrazić moje najszczersze podziękowania Pierre’owi Janthialowi za jego profesjonalizm i wiedzę, które pozwoliły nam umocnić naszą pozycję lidera lekkich pojazdów dostawczych we Francji” – oświadczył Christophe Musy, dyrektor Stellantis France. – „Alain Descat to uznany profesjonalista, który szybko wykorzysta całą swoją wiedzę w służbie marek: DS Automobiles, Alfa Romeo i Lancia. Przejmie obowiązki od Joëla Verany’ego, któremu chciałbym podziękować za jego duże zaangażowanie i znaczny postęp w zakresie naszych marek premium. Jestem także zachwycony przybyciem Rubiny Rovere i Anne-Laure Baudino, które swoim talentem i doświadczeniem znacznie wzbogacą zespół zarządzający Stellantis France”.
Alain Descat (47 l.) z 23-letnim doświadczeniem w Grupie PSA / Stellantis jest specjalistą w zakresie sprzedaży i marketingu motoryzacyjnego. W 1999 roku ukończył ESSEC (Ecole Supérieure des Sciences Economiques et Commerciales), został zatrudniony na stanowisku menedżera produktu 307 CC, przyjął różne obowiązki w marce Peugeot, a następnie w PSA jako dyrektor ds. technologii cyfrowych w PSA Benelux. Odpowiedzialny za rozwój marki DS Automobiles na region Beneluksu, w 2018 roku został jej pierwszym dyrektorem zarządzającym na Wielką Brytanię. W 2020 roku objął zarządzanie marketingiem w Citroën France, a od 2022 roku stworzył Biuro Zarządzania Klientami Stellantis France zrzeszające Marketing, Handel elektroniczny i działania związane z relacjami z klientami.
Anne-Laure Baudino była wcześniej odpowiedzialna za całość działań firmy Stellantis w zakresie ogólnoświatowej obsługi klienta w zespole CSMO (Customer Sales Marketing Office); odpowiadała za zwiększanie wydajności, standaryzację procesów wielomarkowych, konwergencję narzędzi, projekty transformacyjne ze wszystkimi regionami. Koordynowała także plan transformacji procesów sprzedaży i marketingu w CSMO po wprowadzeniu Generative AI.
Rubina Rovere, pracująca w Grupie od ponad 25 lat, ma solidne doświadczenie w branży motoryzacyjnej, zdobyte na różnych stanowiskach w działach sprzedaży, rozwoju sieci, zakupów, ale także w przemyśle i inżynierii. Przez pięć lat Rubina Rovere odpowiadała za części i serwis na rynku włoskim. Rubina Rovere pracowała w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Chinach i Włoszech.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis
Najnowsze komentarze