Renault radzi sobie w Brazylii coraz lepiej. Na rynku, który w marcu był o 14,8% gorszy, niż rok wcześniej, Renault zwiększył swoją sprzedaż o 1,8% i to mimo tego, że ostatni miesiąc kwartału przyniósł dwudniowy karnawał, a w Brazylii jest to przecież ostatni moment, w którym myśli się o kupowaniu nowego samochodu ;-)
Marcowa sprzedaż Renault w Brazylii sięgnęła 14.439 samochodów. Najchętniej wybieranym modelem było Sandero, którego to samochodu zarejestrowano w marcu 6.075 egzemplarzy. To dziewiąty najchętniej wybierany model auta w Brazylii. Zarejestrowano też 3.206 nowych Loganów.
W ujęciu kwartalnym Logan ma już 9.480 zarejestrowanych egzemplarzy. Całe brazylijskie Renault uzyskało zaś w ciągu trzech miesięcy 51.866 rejestracji, co dało marce 6,7% udziału w tamtejszym rynku nowych aut. Oznacza to wzrost o 21,8% w stosunku do wyniku z pierwszego kwartału 2013 roku, ale pamiętajmy, że wówczas przeprowadzano modernizację zakładów Renault w kompleksie im. Ayrtona Senny i produkcja była przez osiem tygodni wstrzymana.
Renault w Brazylii po pierwszym kwartale
KG
Najnowsze komentarze