To pierwsza taka strona w Europie, która sprawia, że kontakty między klientami a dealerami są dużo łatwiejsze. Dzięki temu między pierwszym kontaktem z dealerem a złożeniem zamówienia na auto mija średnio zaledwie 12 dni, co jest bardzo krótkim czasem. Okres ten skrócił się nawet do ośmiu dni między czerwcem a sierpniem 2008 roku – czyli czasem najlepszych wyników sprzedaży.
Obecnie, dzięki pomocy tej nowoczesnej sieci, można obejrzeć 96% potencjalnie dostępnych samochodów, to jest ponad 24.000 pojazdów.
Peugeot umieścił Internet w centralnym miejscu jeśli chodzi o systemy komunikowania się z potencjalnymi klientami. Francuski sklep internetowy Peugeota jest najlepszym przykładem nowoczesnego podejścia do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania kontaktu z obecnymi klientami.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie: Grzegorz Różycki
Najnowsze komentarze