Maciej Szerszeński zostaje dyrektorem finansowym i administracyjnym marek Peugeot, Citroën, DS i Opel w Polsce.
Grzegorz Handzlik zostaje nowym dyrektorem marki Opel.
Paweł Gawryluk zostaje nowym dyrektorem marki Peugeot.
Sebastian Domeracki pozostaje dyrektorem marek Citroën & DS.
W ramach zwiększania efektywności Groupe PSA w Polsce zostały wprowadzone zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Nowa struktura ma na celu pełne wykorzystanie potencjału rynkowego, skonsolidowanie działań w ramach Grupy oraz zachowanie odrębności i dotychczasowego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.
Maciej Szerszeński, dotychczasowy dyrektor finansowy i administracyjny marek Peugeot, Citroën, DS rozszerzył obszar odpowiedzialności o markę Opel i objął stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.
Grzegorz Handzlik, dotychczasowy dyrektor sprzedaży marki Opel, został dyrektorem marki Opel. Na nowym stanowisku będzie on odpowiedzialny za całość działań marki Opel na polskim rynku.
Paweł Gawryluk, dotychczasowy dyrektor finansowy Opel Poland, objął stanowisko dyrektora marki Peugeot. W ramach swoich nowych obowiązków będzie odpowiadał za całość działań marki Peugeot na polskim rynku.
Sebastian Domeracki, dyrektor marek Citroën & DS będzie kontynuował pracę na dotychczasowym stanowisku, odpowiadając za całość działań marek Citroën & DS na polskim rynku.
„Nowa struktura Groupe PSA zapewnia jasny podział obszarów odpowiedzialności oraz odrębność i właściwe pozycjonowanie marek Peugeot, Citroën, DS i Opel. Jestem przekonany, że wprowadzone zmiany przyczynią się do dalszego rentownego zwiększania sprzedaży wszystkich marek Groupe PSA na polskim rynku” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.
Maciej Szerszeński, z Groupe PSA jest związany od 2002 roku, kiedy to objął stanowisko dyrektora finansowego firmy Peugeot Polska. W latach 2009-2014 pełnił funkcje regionalnego kontrolera finansowego najpierw marki Citroën, a następnie również marki Peugeot, odpowiadając kolejno za Region Europy Północnej oraz Region Europy Północnej i Centralnej. W latach 2014-2015 był dyrektorem finansowym Groupe PSA Peugeot Citroën w Belgii. Od 2015 roku pełnił funkcję dyrektora finansowego i administracyjnego Groupe PSA Peugeot Citroën w Polsce.
Grzegorz Handzlik jest związany z marką Opel od 1996 roku. Do 2005 r. pełnił funkcję business development managera marki Opel, a następnie Chevrolet. W 2006 r. został marketing managerem marki Opel. W 2008 roku rozpoczął pracę w centrali firmy w Niemczech, gdzie pełnił funkcję group marketing managera small & mini cars. Odpowiadał m.in. za wprowadzanie nowych modeli i centralnej strategii marketingowej na wszystkich rynkach europejskich. Od 2012 roku jako dyrektor sprzedaży odpowiadał za sprzedaż detaliczną oraz flotową marki Opel na polskim rynku.
Paweł Gawryluk związany jest z branżą motoryzacyjną od 1998 roku, kiedy to dołączył do General Motors Poland jako dyrektor księgowości. W latach 2001-2008 pełnił funkcje dyrektora finansowego General Motors Poland oraz gliwickiego zakładu General Motors Manufacturing Poland. W czasie swojej kariery jako dyrektor finansowy odpowiadał również za marki Chevrolet i Saab. Ostatnio zajmował stanowisko dyrektora finansowego firmy Opel Poland. Odpowiadał m.in. za przygotowanie i wprowadzenie programów finansowania całej sieci dealerskiej oraz programów ubezpieczeniowych. Jest również współtwórcą innowacyjnego programu finansowania skierowanego do klientów marki Opel – „Opel Drive Plan”.
Sebastian Domeracki z Groupe PSA związany jest od 2015 roku, kiedy to objął stanowisko dyrektora marek Citroën i DS w Polsce. Ma bogate doświadczenie na różnych stanowiskach kierowniczych w branży motoryzacyjnej. W latach 2007-2015 sprawował funkcję general managera odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing w firmie Kia Motors Polska. Wcześniej w Suzuki Motor Poland kierował Dyrekcją Rozwoju Sieci i Dyrekcją Sprzedaży oraz był dyrektorem sprzedaży i marketingu w Iberia Motor Company.
Groupe PSA
Groupe PSA zapewnia użytkownikom wyjątkowe doznania za kierownicą i dostarcza innowacyjnych rozwiązań w zakresie mobilności, spełniających oczekiwania klientów na całym świecie. Grupa posiada pięć marek: Peugeot, Citroën, DS, Opel i Vauxhall oraz zróżnicowaną ofertę usług związanych z mobilnością i inteligentnym zarządzaniem, dostępnych pod marką Free2Move. Ambicją Groupe PSA jest zdobycie pozycji wiodącego producenta samochodów i preferowanego przez klientów dostawcy usług związanych z mobilnością. Jest jednym z pionierów, jeśli chodzi o samochody autonomiczne i zapewniające dostęp do Internetu oraz usług online. Jej działalność obejmuje również finansowanie (Banque PSA Finance) oraz produkcję wyposażenia samochodowego (Faurecia). Więcej informacji można uzyskać na stronie groupe-psa.com/fr.
źródło: PSA Polska
Najnowsze komentarze