Nowy Renault Trafic i Renault Master wjeżdżają na polski rynek. Pojazdy przeszły face lifting, który wprowadził kilka zmian wizualnych oraz w gamie napędów. Nowy model Trafic można zamawiać w cenie rozpoczynającej się od 76.600 zł, natomiast Master kosztuje w polskich salonach 87.400 zł netto.
Renault Trafic – co się zmieniło? Samochód został dostosowany do gamy Renault poprzez delikatne zmiany w wyglądzie zewnętrznym. Dodano światła do jazdy dziennej w kształcie litery C, które znamy choćby z takich modeli jak Megane czy Talisman. Poprawki objęły maskę oraz grill, który otoczono chromowaną listwą. Trafic otrzymał grafitowy kolor wykończenia deski rozdzielczej, nową dźwignię zmiany biegów, z kolei materiały tapicerek są bardziej odporne na zużycie. W zależności od wersji model pomieści od 3,2 do 8,6 m3 ładunku a przestrzeń transportowa została podświetlona co ułatwia pakowanie i rozładunek przewożonych materiałów.
Renault Trafic jest napędzany 2-litrowym silnikiem dCi, który zastąpi w ofercie jednostkę o pojemności 1.6 litra. Klienci będą mieli wybór wersji o mocy: 120, 145 oraz 170 KM. Pojazd będzie oferowany z automatyczną przekładnią EDC. Zużycie paliwa zostało ograniczone o 0,6 l/100 km. Cena bazowa Trafica w polskich salonach rozpoczyna się od 76.600 zł netto. Klienci będą mogli zamówić Trafica wersji dostawczej, pasażerskiej, a także w wariancie Space Class, którą mieliśmy okazję się testować. Relacja już wkrótce na Francuskie.pl.
Renault Master – jeszcze więcej zmian. Na zewnątrz Renault Master możemy dostrzec nowe światła do jazdy dziennej, które są znakiem rozpoznawczym modeli francuskiej marki. Projektanci Renault podnieśli linię maski i zmienili wygląd grilla. Lifting dodał pojazdowi nowocześniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd zewnętrzny.
Zmian nie brakuje także we wnętrzu pojazdu. Renault zmniejszyło liczbę schowków, ale ich łączna pojemność nie uległa zmianie i wynosi 105 litrów. Model zyskał nowe otwory wentylacyjne, nowy ekran systemu multimedialnego oraz kamerę w lusterku wstecznym, która wyświetla widok z tyłu pojazdu. Pasażer ma dostęp do wysuwanej półki, na której można umieścić coś do jedzenia lub laptop umożliwiający pracę podczas jazdy. W ofercie znajdziemy nowe systemy poprawiające bezpieczeństwo takie jak: system poprawiający stabilność podczas silnych podmuchów wiatru, wspomaganie parkowania, system ostrzegający o obiektach w martwym polu oraz wspomaganie hamowania.
Renault Master jest dostępny z 2.3-litrową jednostką dCi, która generuje od 130 do 180 KM mocy oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zużycie paliwa zmniejszyło się w porównaniu z poprzednim modelem o 1 l/100 km.
Cena Renault Master wynosi w Polsce od 87.400 zł netto. W listopadzie pojawi się także wersja Z.E. z napędem elektrycznym, która została wyceniona na ok. 257 tys. zł.
Najnowsze komentarze