W kwietniu 2022 roku Citroën Ami odnotował w Belgii 88 rejestracji, co dało mu udział w rynku w segmencie pojazdów czterokołowych na poziomie 72,7%. Jest to najlepiej sprzedający się czterokołowiec w Królestwie ze 176 egzemplarzami zarejestrowanymi w tym roku, co stanowi 53,2% udziału w rynku! Widać więc wyraźnie, że sprzedaż Ami rośnie, skoro połowa zarejestrowanych w tym roku egzemplarzy wyjechała po raz pierwszy na drogi w kwietniu.
Przystępny, elektryczny, ultrakompaktowy i zwrotny Citroën Ami spełnia nowe potrzeby w zakresie mikromobilności i uzupełnia szeroką gamę pojazdów elektrycznych marki dla osób prywatnych i profesjonalistów.
Citroën Ami jest jednym z rozwiązań ofensywy elektrycznej zapoczątkowanej przez Citroëna od 2020 roku. Citroën Ami jest prawdziwym fenomenem w Belgii, ale i w innych krajach. Ami jest odpowiedzią Citroëna na wyzwania związane z mobilnością w mieście, wyzwania, które bardziej niż kiedykolwiek znajdują się w centrum obaw i oczekiwań mieszkańców miast. Ami to indywidualne rozwiązanie mobilności, które pozwala poruszać się w bezpieczny sposób w pojeździe zamkniętym, w 100% elektrycznym i dostępnym dla wszystkich.
Rodzina Ami powiększyła się wraz z pojawieniem się wersji użytkowej My Ami Cargo, innowacyjnego ekonomicznego rozwiązania na rynku, elektrycznego, ultrakompaktowego i zaprojektowanego, aby sprostać nowym potrzebom profesjonalistów w dostarczaniu małych przesyłek na krótkie odległości, w obszarach miejskich czy podczas podróży wewnątrzzakładowych.
Sukces Citroëna Ami jest również związany z zupełnie nowym ekosystemem opracowanym specjalnie dla Ami, poczynając od jego cyfrowej podróży, która prowadzi konsumenta od odkrycia, przez zakup on-line, dostawę do domu lub kanały dystrybucji, takie jak wybrane sklepy Fnac.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze