Czerwcowy ING Renault F1 Roadshow w Warszawie był wyjątkowym wydarzeniem, które zgromadziło fanów motoryzacji z całej Polski. Mieli oni niepowtarzalną szansę na podziwianie bolidu R26 oraz kierowcy Formuły 1. Wiele osób zachęconych motoryzacyjnym show zdecydowało się na zakup sportowego auta. Do kupna dodatkowo przekonywała promocyjna oferta cenowa, wprowadzona specjalnie dla uczczenia warszawskiego Roadshow. W rezultacie aż 27 samochodów ze sportowej gamy Renault znalazło nowych nabywców. To wynik znacząco wyższy, niż w poprzednich miesiącach. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy 2007 roku sprzedano w sumie 32 sportowe auta.
W czerwcu przeważająca większość kupujących zainteresowana była limitowaną serią F1 Team. 70% osób zdecydowało się na zakup Megane F1 Team R26, a 18 % – na Clio F1 Team R27. Pozostali nabywcy wybrali modele z serii RS i GT.
Clio F1 Team R27 oraz Megane F1 Team R26 charakteryzują się unikalnym designem i są wyposażone w dynamiczne silniki: Clio Renault F1 Team R27 wykorzystuje potencjał 200-konnej (145 kW) jednostki wolnossącej 2.0 16V, natomiast Megane F1 Team R26 dysponuje zmodyfikowaną jednostką 2.0 16V z turbodoładowaniem (F4Rt). Rozwija ona moc 230 KM (169 kW) przy 5.500 obr/min oraz osiąga moment obrotowy 310 Nm (31,6 mkg) przy 3.000 obr/min.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze