dacia bigster 1 2 Wiadomości
Wiadomości

Nowa Dacia Bigster czeka w polskich salonach. Umów się na jazdę próbną on-line

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
A390 β show car 22 Wiadomości
Wiadomości

Nowy supersamochód Alpine A390 na Wielkim Zlocie w Dieppe z okazji 70-lecia marki

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
Nissan Juke 1.6 Hybrid 143
Wiadomości

Test: Nissan Juke 1.6 Hybrid 143 N-Sport, czyli crossover z pomysłem i na sportowo. 1000 km za nami

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
ram 1500 Wiadomości
Wiadomości

Ram przekazuje dwa nowe pick-upy 1500 V6 Biturbo Gabrielowi Medinie – surfującemu mistrzowi świata

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
peugeot 2008 gt obsession blue trafil na rynek 1 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 2008 GT Obsession Blue trafił na rynek

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-15
peugeot 508 5 Wiadomości
Wiadomości

Używany samochód z czystą historią? Peugeot, Citroën i Renault wypadają najlepiej

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
Opel Frontera
Wiadomości

„Zielone piekło” wzywa: Opel Frontera na festiwalu Rock am Ring 2025

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-15

Najnowsze komentarze

  • Jan - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Juras - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Edek - Nowe Renault Clio TCe 90 z automatem. Ile kosztuje i co ma w wyposażeniu?
  • Slawo - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C5 X PHEV 225. Miękko, przyjemnie, komfortowo, godny następca C5. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-05-29
w Citroen - testy i opinie, Testy
Czas czytania 11 minut
3.1k
A A
23
Nowy Citroen C5 X 2022

C5 to w motoryzacji synonim komfortu, w szczególności dla sympatyków Citroena, ale marka odstawiła na bok poprzednika i po kilku latach nieobecności w segmencie D, powróciła z zupełnie nowym modelem zarówno pod względem architektury, stylistyki i kompozycji wnętrza a w gamie napędów po raz pierwszy zagościła hybryda typu plug-in. Gdzie w tym wszystkim jest miejsce na komfort? Bez obaw, akurat nowy Citroën C5 X ma komfortu pod dostatkiem.

Długo czekaliśmy na ten test i gdy tylko dowiedzieliśmy się, że Citroën C5 X zadebiutował u dealerów, nie mogliśmy odmówić sobie przyjemności odbycia pierwszej jazdy próbnej. Egzemplarz, który otrzymaliśmy na weekend dzięki uprzejmości salonu samochodowego Citroën TANDEM+ w Sosnowcu to najwyższa wersja wyposażenia Shine Pack z dodatkami, napędzana hybrydowym układem plug-in o mocy 225 KM.

Zobacz także: Jakie duże i tanie kombi kupić na rynku wtórnym? Citroën C5, Peugeot 406 i Renault Laguna

Zmęczenie jazdą? Nie w C5 X-ie

Nowy Citroën C5 X zaprasza nas do swojego wnętrza szeroko otwieranymi drzwiami, co powinny docenić osoby o większych gabarytach. W kabinie zasiądziemy w miękkich, obszernych fotelach prawie jak we własnym salonie, a nawet lepiej, bo z elektrycznym sterowaniem, trzystopniowym podgrzewaniem, masażem i wentylacją. Opcji w C5 X-ie do wyboru jest mnóstwo, ale czego się nie robi dla komfortu. Nie zabrakło podłokietnika oraz imponującego podparcia odcinka lędźwiowego, które zmniejszy napięcie pleców, gdy jedziemy w dłuższą trasę. Zakres regulacji powinien dogodzić kierowcom o różnych preferencjach.

Nowy Citroen C5 X 2022 008 Wiadomości
Dwa spoilery z tyłu i reflektory w kształcie litery V to cecha charakterystyczna C5 X. Samochód wyróżnia się na drodze.

Pojęcie „królewskiej przestrzeni”, z jakim kilkukrotnie spotkałam się czytając opinie o nowym Citroenie C5 X wcale nie jest przesadzone. Chyba trudno będzie znaleźć osobę, dla której nowy model spod znaku szewronów okaże się za ciasny. Kierowca o wzroście 191,5 cm miał zapas we wszystkich kierunkach a gdy odruchowo fotel powędrował maksymalnie do tyłu, „duży” musiał skorygować ustawienie ponieważ pedały znajdowały się za daleko.

Citroën pomyślał nie tylko o przestrzeni z przodu. Na tylnej kanapie miejsca jest niczym w klasie biznes. Mało tego, pasażer siedzący z tyłu ma do dyspozycji przycisk do regulacji ustawień przedniego fotela. To taki mały ukłon w kierunku użytkowników limuzyn i przypomnienie, że Citroenami niejednokrotnie jeździły ważne osobistości, w tym także prezydenci Francji.

Nowy Citroen C5 X - wnętrze
Kabina Citroena C5 X to z jednej strony udana pogoń za komfortem a z drugiej przyjemne dla oka i w dotyku materiały. Citroen nie odmówił sobie wykorzystania błyszczących, czarnych plastików, które łatwo zbierają kurz i odciski palców

Wycieczka palcem po ekranie dotykowym

System informacyjno rozrywkowy nowego Citroena C5 X to połączenie 12-calowego ekranu na konsoli centralnej i dosyć skromnych zegarów o przekątnej 7 cali z opcjonalnym ambientowym podświetleniem. Producent doszedł do wniosku, że nie rozmiar ma znaczenie, ale czytelność i szybki dostęp do podstawowych informacji – jakże odmienne podejście niż u Peugeota. Poza tym, zbyt wiele danych i niepotrzebnych gadżetów na wyświetlaczu może rozpraszać kierowcę. Citroën nadrabia wyświetlaczem typu Head-up, na który spojrzymy w poszukiwaniu informacji dotyczących prędkości, zużycia paliwa oraz wskazówek zbliżającego się skrętu, zarówno jeśli korzystamy z wbudowanej nawigacji, jak i z Map Google.

Nowy Citroen C5 X 2022 050 Wiadomości
Personalizacja ekranu dotykowego w C5 X.

Multimedia z C5 X-a poznaliśmy już w Peugeot 308 i DS 4, ale w Citroenie nie mamy ani dodatkowego ekranu z zapamiętanymi funkcjami jak w modelu spod znaku lwa, ani płytki dotykowej z DS-a. Interfejs nie jest skomplikowany, raczej łatwy w konfiguracji i atrakcyjny wizualnie. Z szuflady z aplikacjami możemy „wyjąć” widżety, z których najczęściej korzystamy podczas jazdy i w ten sposób skomponować własny ekran a właściwie kilka ekranów. Widok zmieniamy ruchem palca po wyświetlaczu. Szybki powrót zapewnia przycisk Home. Multimedia działają płynnie a wywoływane funkcje pojawiają się bez opóźnień. Zaletą C5 X-a jest również kamera cofania o bardzo dobrej rozdzielczości. Podczas wyjazdu z miejsca parkingowego żaden szczegół nam nie umknie.

Zobacz test: nowy Citroën C4 1.2 PureTech 130 KM kontra C4 II z 2012 roku wady zalety i moje wrażenia z jazdy

Jak duży jest bagażnik?

Citroën promuje C5 X-a jako połączenie sedana, kombi i SUV-a, ale jakbyśmy mieli wybrać dla tego modelu tylko jedną kategorię, to skłaniamy się w kierunku kombi, ze względu na duży, ustawny bagażnik, który na rodzinny, wakacyjny wyjazd zmieści wszystko co potrzeba. W hybrydzie do dyspozycji mamy 485 litrów, czyli nieco mniej niż w wersji z silnikiem benzynowym (545 litrów) ponieważ część przestrzeni została zarezerwowana dla akumulatorów o pojemności 12,4 kWh. Po złożeniu foteli uzyskamy 1580 litrów (1640 w wersji benzynowej).

Nowy Citroen C5 X 2022 021 Wiadomości
Wysoko podnoszona klapa ułatwia pakowanie

W komentarzach prosiliście o pomiary bagażnika, znajdziecie je w poniższej tabelce.

Długość bagażnika (oparcia rozłożone)
101 cm
Szerokość załadunkowa
101 cm
Wysokość do półki
50,5 cm
Długość bagażnika po złożeniu tylnych oparć (ustawienie dla kierowcy o wzroście 172 cm)
185 cm

Większą swobodę pakowania i wyjmowania walizek z bagażnika daje podnoszona prawie pod niebo klapa oraz fakt, że podłoga znajduje się na równi z progiem. Proces przeobrażenia modelu z 5 na 2 osobowy z mnóstwem miejsca na bagaże przyspieszą dźwignie do składania oparć, które oszczędzą nam niepotrzebnej wędrówki wokół auta. Wydawałoby się, że Citroën pomyślał o wszystkim: jest otwieranie klapy z poziomu kierowcy, otwór do przewożenia dłuższych przedmiotów i gniazdko 12V, ale nam zabrakło jeszcze elementów, które pomogłyby przytrzymać pasy na swoim miejscu podczas konfiguracji wnętrza oraz haczyków na siatki z zakupami.

Nowy Citroen C5 X 2022 022 Wiadomości
Citroen C5 X ma duży bagażnik także w wersji hybrydowej

Citroën C5 II generacji raczej nie grzeszył praktycznym charakterem kabiny, brakowało nawet wygodnych cup-holderów, nie licząc oczywiście uchwytów znajdujących się w zamykanym schowku. C5 X ma pod tym względem znaczną przewagę. Tym razem Citroën nie pożałował flagowemu modelowi przestrzeni do przechowywania drobiazgów i to zarówno pod względem ilości, jak i wielkości a kierowca i pasażer mogą podróżować z kubkiem kawy u boku. Dla najwyższej wersji wyposażenia Citroën proponuje ładowarkę indukcyjną, jednak moc ładowania jest trochę zbyt słaba dla nowoczesnego smartfona, dlatego w podróż warto zabrać ze sobą kabel. Pewnym niedopatrzeniem producenta jest również działanie spryskiwacza przedniej szyby. Doceniamy fakt, że dysze dyskretnie rozprowadzają płyn, ale dlaczego wycieraczki zatrzymują się, gdy widok wciąż zasłaniają nam krople? Jest to lekko irytujące, gdy musimy przecierać szybę ponownie.

Zobacz test: Nowy Peugeot 308 w optymalnej wersji – PureTech 130 Allure Pack M6

Nie hydro, ale komfort prawie jak w C5

Podczas prac nad zawieszeniem C5 X, Citroën skupił się na odizolowaniu pasażerów od niedoskonałej nawierzchni korzystając z dewizy, która przyświecała marce przy projektowaniu poprzedników. Nie ważne, czy pokonywaliśmy kostkę brukową, czy próg zwalniający, Citroën raczył nas pływającymi, relaksującymi ruchami nadwozia. Charakterystyka jazdy ma wiele wspólnego z C5, ale zachowanie zawieszenia ma mniej kołyszący charakter. Choć nowy Citroën C5 X nie przypadnie do gustu każdemu, sympatycy miękkiej jazdy charakterystycznej dla samochodów francuskich powinni być zadowoleni, a przynajmniej my byliśmy.Nowy Citroen C5 X 2022 001 Wiadomości

Zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi znajduje się już w C5 Aircrossie i C4, ale w C5 X-ie otrzymało dodatkową funkcję regulacji sztywności za pomocą przełącznika trybów jazdy, dostępną od wersji Feel Pack. Selektor reguluje zarówno poziom dynamiki jazdy a więc współpracę silnika elektrycznego i spalinowego, jak i charakterystykę zawieszenia. Różnice pomiędzy ustawieniami zawieszenia nie są jednak wielkie. Po sprawdzeniu wszystkich dostępnych opcji doszliśmy do wniosku, że nawet tryb Sport bez względu na to, jaką otrzymał nazwę może uchodzić za komfortowy, z tym że dodaje pojazdowi nieco rygoru podczas wchodzenia w zakręty i zmniejsza przechyły nadwozia.

Najbardziej przypadł nam do gustu tryb Comfort, bo to właśnie za komfort cenimy markę i komfortu oczekujemy od nowych samochodów Citroena. Przez większą część trasy korzystaliśmy z funkcji e-Save z limitem 20 km, aby w razie potrzeby mieć zapas energii elektrycznej na bezgłośne poruszanie się po mieście. Chcieliśmy również sprawdzić apetyt na paliwo, gdy układ cały czas oszczędza prąd. Samochód nie zapamiętuje ustawień dlatego musimy myśleć o włączeniu funkcji e-Save lub zmianie trybu na ulubiony przy każdym uruchomieniu auta. Domyślnie ruszamy zawsze bez udziału jednostki spalinowej.

Nowy Citroen C5 X 2022 010 Wiadomości
Ekran za kierownicą C5 X ma przekątną zaledwie 7 cali, ale zegary pasują do charakteru auta i dostarczają niezbędnych informacji bez rozpraszania uwagi kierowcy

Oszczędny w mieście

Silnik elektryczny wspomaga dynamikę i dodaje przyjemności prowadzenia a na światłach pomoże zostawić inne samochody daleko z tyłu. Aby ujrzeć na liczniku lub wyświetlaczu Head-up wartość 100 km/h Citroën C5 X potrzebuje 7,8 sekundy.

Oszczędność paliwa zauważymy przede wszystkim przy jeździe miejskiej i przy regularnym ładowaniu akumulatora z gniazdka. Po przejechaniu ponad 450 km komputer pokładowy informował o średnim spalaniu na poziomie 5,6 l/100 km. Wynik dosyć szybko wzrósł o 0,2 l/100 km, gdy nakarmiliśmy akumulator energią z silnika spalinowego. Po nocy zasięg w trybie elektrycznym spadł do 16 km a zależało nam na ponownym uzyskaniu zapasu 20 km. Podczas testu nie korzystaliśmy z ładowarki.

Nowy Citroen C5 X 2022 015 Wiadomości
Lekko podwyższone zawieszenie, ułatwi jazdę poza asfaltem

Citroën C5 X pokonał trasę z salonu dealerskiego w Sosnowcu przez kilka okolicznych miejscowości, pod Kraków, a następnie do Nowego Targu i z powrotem, tak więc mieliśmy okazję jechać autostradą, drogą ekspresową i zawitać do aglomeracji miejskiej. Bez względu na prędkość, z jaką się poruszaliśmy auto przyjemnie izolowało nas od dźwięków z zewnątrz. Po rozpędzeniu C5 X-a do 140 km/h miernik dźwięku wskazywał wartość 63,5 dB. Kiedy zmniejszyliśmy prędkość o 20 km/h poziom hałasu w kabinie wynosił 60,5 dB. Pomiary przypadły na wyjątkowo wietrzny dzień, dlatego uzyskane wartości mogą być lekko zawyżone.

Ile kosztuje nowy Citroën C5 X w wersji Plug-in Hybrid 225?

Kwotą, która uprawnia na do zakupu nowego Citroena C5 z podstawowym silnikiem 1.2 o mocy 130 KM jest 143.800 zł, ale ceny na rynku zmieniają się jak w kalejdoskopie i nie wiadomo, czy za miesiąc, dwa kwota nie będzie już zupełnie inna, wyższa. Do wyboru jest mocniejsza 180-konna benzyna oraz wersja, którą testowaliśmy, czyli hybryda typu plug-in. Pojazd korzysta z jednostki 1.6 oraz elektrycznego napędu generując łącznie 225 KM mocy i 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Aby stać się posiadaczem identycznego C5 X-a, jaki widzicie na zdjęciach, trzeba przeznaczyć kwotę 236.600 zł ponieważ do wersji Shine Pack wycenionej na 219.800 zł dealer Citroena dodał opcje wyszczególnione poniżej:

  • Dach w kolorze czarnym – 1500 zł
  • Lakier szaro-brązowy metaliczny – 3100 zł
  • Kompozycja Hype Adamantium, skóra naturalna Biton/masaż, wentylacja – 2700 zł
  • Ładowarka pokładowa 7,4 kW jednofazowa – 1800 zł
  • Panoramiczne okno dachowe, otwierane – 5500 zł
  • System Audio Hi-Fi – 2200 zł

Jaki werdykt?

Citroën C5 pojawił się na rynku jako następca Xantii w 2001 roku. Kariera ostatniego z linii hydropneumatyków zakończyła się na II generacji w 2017 roku. Nowy flagowy model nawiązuje do C5 nie tylko nazwą, ale także poziomem komfortu. Jeśli więc stęsknieni szukamy prawdziwego następcy C5-tki z powodzeniem możemy udać się do salonu Citroena.

C5 X nie jest oczywiście taki sam jak poprzednik, ale to nie znaczy, że dostarcza mniej komfortu. Pojazd dba o dobre samopoczucie w kabinie, jak mało który konkurent na rynku. Do tego wyróżnia się designem, przestronnym wnętrzem, doskonałym wyciszeniem kabiny oraz w końcu sprawnie funkcjonującymi multimediami. Model z pewnością jest interesującą i nieco oryginalną propozycją wśród modeli w segmencie D i trudno będzie nam znaleźć bardziej komfortowy model w salonach dealerskich innych marek.

Materiał powstał przy współpracy z salonem Citroën TANDEM+ w Sosnowcu. Bardzo dziękujemy za użyczenie samochodu do testu. Jeśli chcesz umówić się na jazdę C5 X-em możesz to zrobić za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod tym linkiem. Zapraszamy!

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowy Citroen C5 X 2022 002 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 018 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 017 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 016 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 020 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 019 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 023 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 022 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 021 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 026 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 025 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 024 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 011 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 012 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 013 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 001 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022Nowy Citroen C5 X 2022 006 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 005 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 004 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 003 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 010 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 009 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 008 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022Nowy Citroen C5 X 2022 014 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 029 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 028 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 045 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 044 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 043 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 048 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 047 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 046 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 050 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 049 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 054 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 053 WiadomościNowy Citroen C5 X - wnętrzeNowy Citroen C5 X 2022 041 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 042 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 039 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 027 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 031 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 030 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 033 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 032 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 035 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 034 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 038 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 037 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 036 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 040 WiadomościNowy Citroen C5 X 2022 051 Wiadomości
3.6 15 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
Xavier Chardon CEO Citroen

Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon

2025-05-19

La Croisière Verte: elektryczna podróż przez Afrykę w duchu marki Citroën

2025-05-18

Citroën C6 – samochód, którego nie sposób nie kochać, bo nigdy już taki nie powstanie

2025-05-18
Tagi: CitroenC5C5 XCitroen Tandem+ Sosnowiec
Udostepnij1100Tweet688Udostepnij193
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
23 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • renault scenic Wiadomości

    Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3113 udostępnienia
    Udostepnij 1245 Tweet 778
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1410 udostępnienia
    Udostepnij 564 Tweet 353
  • Ile kosztuje najdroższa nowa Dacia Bigster z fabryczną instalacją LPG? Dwukolorowe nadwozie oraz szyberdach, maj 2025

    4471 udostępnienia
    Udostepnij 1788 Tweet 1118
  • Nowa Dacia Duster Journey+ 2025 Full Hybrid. Co ma na wyposażeniu i ile kosztuje?

    617 udostępnienia
    Udostepnij 247 Tweet 154

Testy samochodów

13. Nowy Peugeot 308 w teście Francuskie.pl Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 1.6 THP 156 KM – dyskretny urok eleganckiego kompaktu. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-01-14
Nowy Peugeot 308 1.6 Hybrid 225: test, opinia
Testy

Test: Peugeot 308 1.6 Hybrid 225 rusza na podbój rynku! 1500 km za nami. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2022-01-30
renault austral 2023 sesja 2 Wiadomości
Testy

Test: Renault Austral 160 KM kontra Mercedes GLB 250 okiem Australijczyka

autor Małgorzata Kozikowska
2023-08-27
renault koleos 185 dci diesel 2022 6 Wiadomości
Testy

Test: Renault Koleos 4×4 185 KM dCi – bardzo oszczędny SUV. Opinie po 1,5 tysiąca kilometrów. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2022-06-20
01. Peugeot 308 SW Active EAT6 1.6 BlueHDi 120 KM SS Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 308 SW Active EAT6 1.6 BlueHDi 120 KM S&S. Pali 4 litry na setkę a w 2016 nowy kosztował 90 tysięcy. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy, spalanie

autor Krzysztof Gregorczyk
2016-12-30

Najnowsze komentarze

  • Jan - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Juras - Emmanuel Macron bije na alarm: „Unia Europejska zabiła konkurencyjność naszej motoryzacji, czas na zmiany”
  • Edek - Nowe Renault Clio TCe 90 z automatem. Ile kosztuje i co ma w wyposażeniu?
  • Slawo - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • C5x7 - Citroën CX GTi Turbo – francuska definicja prędkości i komfortu kontra BMW M535i i Rover Vitesse
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie
  • Edek - Giulia kochana w Polsce. Jesteśmy czwartym rynkiem tego modelu Alfy Romeo na świecie

Zobacz też

Renault Café zaprasza klientów marki Dacia i Renault w Płocku

WRC: Pościgamy się w domu

Peugeot iOn jako mobilna kuchnia

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
23
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz