Renault, które jest liderem rynku aut dostawczych w Polsce, ma pomysł jak ułatwić klientom dostęp do nowych samochodów. Oferta, którą przygotowuje dla osób indywidualnych i firm, zapowiada się bardzo interesująco. O szczegółach opowiada w rozmowie z Francuskie.pl Agnieszka Łyżwińska, dyrektor marketingu marki Renault na Europę Wschodnią.
Agnieszka Łyżwińska związana z motoryzacją jest prawie od dzieciństwa. Można powiedzieć, że ma benzynę we krwi, bo w wieku 13 lat jeździła już na dużych motorach a kilka lat później pewnie prowadziła samochód. Swoją przygodę z biznesem motoryzacyjnym zaczęła u dealera Renault i to nie przypadkowego, ale legendy wyścigów i człowieka instytucji, Janusza Kiljańczyka.
„Codziennie przejeżdżałam Alejami Jerozolimskimi. Widziałam powstający salon, który wtedy wydawał się być położony na obrzeżach Warszawy. Znalazłam ogłoszenie, zgłosiłam się. Mój entuzjazm i pasja do motoryzacji, którą przejęłam od Taty, musiał zrobić wrażenie, bo pracę dostałam” – wspomina.
Uśmiechnięta, siedząc przy stole w siedzibie Renault Polska, opowiada nam o swojej karierze, którą zaczęła jako asystentka w pierwszym profesjonalnym salonie Renault w Warszawie. Doskonale zna pracę w sprzedaży, bo przeszła przez wszystkie szczeble, aż do dyrektora sprzedaży marek Renault i Dacia włącznie. Rozwój i karierę zawdzięcza swojemu optymizmowi i zaangażowaniu i pomysłom, których jej nie brakuje. Dzisiaj, będąc na stanowisku dyrektora marketingu, zajmuje się wsparciem sprzedaży.
„Marketing to dziedzina bardzo złożona i wymagająca, szczególnie w motoryzacji. Liczy się odpowiedź na potrzeby klientów, pomysł, szybkość działania i komunikacja. Pracy mam mnóstwo i bardzo ją lubię. Udało nam się wspólnie doprowadzić do tego, że Renault jest numerem jeden w Polsce, jeśli chodzi o auta dostawcze. Mamy ambitne plany w zakresie aut osobowych. Gama produktowa jest bardzo dobra: Austral, Megane E-tech elektryczny, Arkana, Espace który pojawi się jesienią wraz z nowym Clio, czy najnowszy model, którego premiera miała miejsce w tym tygodniu – Renault Rafale – to podoba się naszym klientom” – opowiada.
Co piątek spotyka się ze swoim zespołem, podsumowuje tydzień na wspólnych dyskusjach.
I właśnie na jednym z takich spotkaniach pojawił się nowy pomysł jak skuteczniej wspierać klientów w dostępie do nowych aut. Doskonale zdaje sobie sprawę z faktu, że rynek z uwagi na zmieniające się warunki cenowe jest dzisiaj bardzo wymagający.
„Mamy kilka modeli, które są szczególnie lubiane przez klientów – taka jest choćby Arkana. Teraz w ofercie pojawił się Austral, który budzi coraz większe zainteresowanie i ma konkurencyjną cenę. Można go kupić od ręki w naszych salonach. Jesienią pojawi się w pełni hybrydowa wersja 200-konna, będzie można nabyć też nowego hybrydowego Espace.” – zdradza.
Niedługo zobaczymy tą nową ofertę promocyjną, której szczegółów Pani Agnieszka nie może nam jeszcze ujawnić, ale jest pewna, że będzie bardzo atrakcyjna.
„Nowa oferta Renault ułatwi zakup samochodu”. Chciałabym, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom dostęp do nowych samochodów. Wiem, jak duży jest to wydatek i jak ważna jest właściwa propozycja finansowa – zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla firm, dlatego też chcemy wesprzeć ich w decyzjach zakupowych. I zapewne czytelniczki i czytelnicy Francuskie.pl dowiedzą się o tym pierwsi, bo zawsze macie znakomite źródła informacji” – uśmiecha się nasza rozmówczyni.
Dziękujemy za rozmowę!
Najnowsze komentarze