Renault rozszerza ofertę aplikacji w samochodzie. Producent oferuje 4 nowe aplikacje samochodowe: SongPop for Renault, Karacal for Renault, Kabriol i Les Incollables® for Renault. Jedenaście unikalnych aplikacji zaprojektowanych specjalnie dla użytkowników Renault jest teraz dostępnych za pośrednictwem systemu multimedialnego openR link. Liczba ta będzie się stale zwiększać.
Renault rozszerza katalog aplikacji partnerskich o cztery nowe aplikacje rozrywkowe, dostępne do bezpłatnego pobrania za pośrednictwem interfejsu systemu informacyjno-rozrywkowego openR link.
Aby wzbogacić doświadczenia klientów w pojazdach wyposażonych w system informacyjno-rozrywkowy openR link, cztery nowe aplikacje są teraz dostępne do bezpłatnego pobrania: SongPop for Renault, Karacal for Renault, Kabriol i Incollables® for Renault. Użytkownicy mogą znaleźć szczegóły ekskluzywnych ofert Renault w aplikacji MY Renault.
„Stale poszerzamy nasz katalog aplikacji samochodowych, aby zaoferować naszym klientom jeszcze większą personalizację i korzyści. Dążymy do ciągłego wzbogacania wrażeń na pokładzie poprzez rozwijanie nowej współpracy z firmami technologicznymi, które są ekspertami w swojej dziedzinie. Kierowcy i pasażerowie mogą korzystać z szerokiej gamy interaktywnych, zabawnych i rozrywkowych funkcji, które sprawią, że podróże będą przyjemniejsze i bardziej ekscytujące” – powiedział Jean-François Labal, dyrektor ds. partnerstw multimedialnych.
SongPop for Renault, interaktywny quiz muzyczny
SongPop for Renault jest owocem współpracy Renault i Gameloft (Vivendi Group), projektanta gier. Jest to zabawna, interaktywna aplikacja z quizem muzycznym opracowana specjalnie dla samochodów Renault. To nowość na skalę światową: pierwsza gra, która umożliwia pasażerom pojazdów wspólną zabawę za pomocą telefonów komórkowych. Wystarczy pobrać aplikację towarzyszącą SongPop for Renault, dostępną w systemach iOS i Android. System openR link pozwala wybrać rodzaj gry (solo lub dla wielu graczy), styl muzyki (dostępnych jest 120.000 fragmentów) i ustawienia gry. Podczas sesji dźwięk jest transmitowany przez system audio pojazdu. W trybie wieloosobowym pasażerowie rzucają sobie nawzajem wyzwanie: 10 fragmentów muzycznych trwających 10 sekund jest odtwarzanych jeden po drugim, a oni muszą jak najszybciej zidentyfikować odtwarzaną muzykę. Gdy pojazd stoi, kierowca może grać z innymi pasażerami lub w trybie solo. Dostępny od 31 lipca 2023 r.
Karacal dla Renault, odkrywanie historii miejsc wokół Ciebie
Świat wokół nas jest pełen historii. Karacal geolokalizuje bąbelki dźwiękowe, aby dzielić się tymi treściami. Dzięki powiadomieniom z aplikacji pokładowej, bąbelki dźwiękowe Karacal spotykają się ze słuchaczami tam, gdzie ich potrzebują. Dzięki tym audioprzewodnikom i podcastom użytkownicy odkrywają historie dzielnic, miast i wsi, przez które przejeżdżają, bez konieczności wyszukiwania. Doświadczenie to jest rozszerzane poza pojazd dzięki aplikacji mobilnej, zaprojektowanej tak, aby zapewnić użytkownikom płynne wrażenia podczas całej podróży. Z ponad 6000 informacji dźwiękowych (Francja), Karacal towarzyszy słuchaczom przed, w trakcie i po odkryciu miejsca.
Kabriol, geolokalizowany audioprzewodnik turystyczny dla dzieci
Przeznaczony szczególnie dla dzieci w wieku od 4 do 11 lat, Kabriol to audioprzewodnik turystyczny z historiami trwającymi od 6 do 10 minut i zabawnymi treściami trwającymi krócej niż minutę. W trybie podróży geolokalizowane treści Kabriol zachęcają do ciekawości i wiedzy, czyniąc dziecko aktywnym uczestnikiem podróży. Tryb historii pozwala pasażerom odkrywać dziedzictwo Francji w zabawny sposób, z zabawnymi anegdotami i zagadkami. Dzięki Kabriol dzieci mogą dobrze się bawić, wyglądać na zewnątrz i odkrywać regiony, przez które podróżują.
Les Incollables® dla Renault, nauka poprzez zabawę
Renault i Playbac opracowały aplikację pokładową słynnej gry „Les Incollables®” polegającej na zadawaniu pytań i udzielaniu odpowiedzi. Podczas podróży dzieci mogą uczyć się i bawić, odpowiadając na pytania, zagadki i szarady.
Te 4 nowe aplikacje są uzupełnieniem 7 istniejących aplikacji partnerskich, w przypadku których klienci Renault korzystają z ekskluzywnych ofert, takich jak Amazon Music i jej 6-miesięczny bezpłatny dostęp* do Amazon Music Unlimited lub Easypark oferujący użytkownikom 5 euro zniżki na pierwsze parkowanie.
Aplikacje Renault będą rozwijane również w Polsce.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze