Niewiele czasu zostało wielbicielom lwów z silnikami Diesla na zakup nowego 7-miejscowego Peugeot 5008 z jednostką BlueHDi. W III generacji, która wkrótce zadebiutuje w salonach zmieniają się nie tylko rozwiązania nadwozia, ale także gama jednostek napędowych. Peugeot nie uwzględnił diesla.
Za najtańszego Peugeot 5008 II generacji z rocznika 2024 z dieslem pod maską zapłacimy 185.900 zł. W tej cenie dostaniemy siedmioosobowego SUV-a z jednostką napędową BlueHDi o pojemności 1.5 litra o mocy 130 KM. Napęd jest przekazywany za pomocą 8-biegowego automatu.
Zobacz: Jedziemy na premierę Peugeot 5008 III. Będzie miała miejsce w Szwecji
Jeśli chodzi o wygląd – to jest to całkiem zgrabny SUV o dość drapieżnym, charakterystycznym wyglądzie z pojedynczą linią świateł LED. Nowy model otrzymał potrójny schemat lamp. W podanej cenie 5008 jest dostępny w kolorze szarym – Cumulus z 17-calowymi felgami aluminiowymi.
Zobacz: nowe samochody Peugeot. Promocje i wyprzedaż
Z rozwiązań, które ułatwiają życie i mogą się przydać ten model posiada elektryczne, podgrzewane lusterka, klimatyzację dwustrefową oraz bardzo praktyczną kamerę cofania. Informacją istotną dla osób przewożących większą ilość bagażu jest możliwość schowania pod podłogą ostatniego, trzeciego rzędu siedzeń.
Lista wyposażenia Peugeot 5008 Active Pack z silnikiem 1.5 BlueHDi 130 KM i skrzynią EAT8:
- Felgi aluminiowe 17″ Chicago
- Filtr przeciwpyłkowy
- Poduszki powietrzne czołowe, boczne i kurtynowe
- System „Start&Stop”
- Lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane
- Zestaw naprawczy do kół
- Tylne światła LED bazowe
- Tempomat z ogranicznikiem prędkości, system monitorowania pasa ruchu (LKA), system
automatycznego hamowania (AEBS3)
Komfort jazdy
- Trzy gniazda 12V
- Przełącznik trybów jazdy e-Toggle
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Centralny zamek
- Gniazda 12V w rzędzie pierwszy, drugim, w bagażniku
- System bezkluczykowego uruchamiania pojazdu
Bezpieczeństwo i systemy wspomagania
- Czujniki ciśnienia w oponach, pomiar pośredni
- System stabilizacji toru jazdy ESP
- Czujniki parkowania z tyłu oraz kamera cofania 180st.
- Reflektory przednie EcoLED Technology
Fotele
- Dwa siedzenia trzeciego rzędu siedzeń, składane i chowane pod podłogą
Fotel kierowcy z regulacją wysokości; fotel pasażera z regulacją wysokości
Systemy multimedialne
- Głośniki: 4 z przodu i 2 z tyłu
- Ekran dotykowy 8″
- System multimedialny MP3, BT, USB, Mirror Screen, ekran dotykowy 8″
- System BTA Peugeot Connect
Styl wewnętrzny
- Wewnętrzne elementy ozdobne – listwy Carbon
Styl zewnętrzny
- Osłona chłodnicy z elementami chromowanymi, logo chrom, tylny zderzak czarny
Przyciemniane szyby
Najnowsze komentarze