Dacia Duster mimo debiutu dopiero w drugim kwartale 2010 r. zdołała zainteresować polskich internautów na tyle, że uplasowała się na 3. miejscu wśród nowych aut, zaraz za Skodą Octavią i Oplem Astrą.
Laureaci Internetowego Samochodu Roku wybierani są na podstawie comiesięcznych rankingów Top 10 opartych na statystyce oglądalności aut w internetowej bazie danych, której twórcą jest Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl. Raporty Top 10 przygotowywane są od 2004 r. W ciągu dziewięciu miesięcy obecności na rynku do końca 2010 r. Dacia Duster dwa razy uplasowała się na miejscu 2, cztery razy na 3, raz udało się jej zdobyć największe zainteresowanie i uplasowała się na szczycie podium w comiesięcznych rankingach.
Duster to szósty model z gamy Dacia. W Polsce zadebiutował w kwietniu 2010 r. Charakteryzuje go przede wszystkim bezkonkurencyjny stosunek ceny do ilości miejsca, ale również: własności terenowe, niskie zużycie paliwa, niskie koszty eksploatacji oraz niezawodność. Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Duster, Ambiance oraz Laureate i w trzech wersjach silnikowych: 1.6 16V 105 dla Dacii Duster 4×2 i 4×4, 1.5 dCi 110 dla Dacii Duster 4×2 i 4×4 oraz 1.5 dCi 90 dla Dacii Duster 4×2.
Od kwietnia 2010 do końca lutego 2011 r. sprzedano w Polsce 2 422 sztuki tego modelu.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze