Brazylijski oddział Citroëna zaproponował klientom model C3 w specjalnej wersji Week, który można odebrać bardzo szybko od chwili zamówienia, a do tego auto ma bardzo atrakcyjną, jak na tamtejsze realia, cenę – kosztuje jedynie 39.990 reali. Możliwy jest też zakup ratalny – po wpłacie 22.000 reali reszta ceny rozkładana jest na 48 rat przy naprawdę atrakcyjnym oprocentowaniu – do spłaty pozostanie 48 rat po 499 reali każda.
Auto, objęte 3-letnią gwarancją oraz programem stałych, atrakcyjnych cen przeglądów okresowych (dokonywanych co 10.000 km), wyposażono m.in. w czołowe poduszki powietrzne, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich, elektrycznie ustawiane lusterka, manualną klimatyzację, centralny zamek, 15-calowe felgi, i szereg innych elementów uprzyjemniających podróż.
Nowe C3 coraz częściej widać na ulicach brazylijskich miast. Jest jednym z pionierów koncepcji kompakt-premium w tym kraju – oferuje bogate wyposażenie w swoim przedziale rynku za rozsądne pieniądze. Nic więc dziwnego, że auto staje się modne i pożądane, a jego spektakularna przednia szyba Zenith® (dostępna od wersji Tendance) mocno przykuwa uwagę.
Samochód produkowany jest w Porto Real w Brazylii, a w opracowaniu południowoamerykańskiej wersji wzięli udział inżynierowie z lokalnego centrum projektowego. Pod maską pracować mogą silniki TU4M Flex 1.5 8v (o mocy 93 KM), bądź EC5M Flex Start 1.6 16v (rozwijający 122 KM).
Niezależnie od tego Citroën w Brazylii wciąż ma interesującą ofertę promocyjną na modele Aircross Atacama (od 54.690 reali) oraz C4 Pallas (w cenie od 49.990 reali).
Citroen
KG
Najnowsze komentarze