Blue Monday niekoniecznie musi być dniem depresji. Citroen ogłasza 15. stycznia 2018 roku dniem „Feel Good Monday”. Aby poczuć się dobrze, potrzeba bardzo niewiele.
Blue Monday to najbardziej depresyjny dzień w roku, który przypada na trzeci poniedziałek stycznia. Został on wyliczony za pomocą specjalnego wzoru matematycznego i w tym roku przypada na 15-tego. Czy każdy musi się źle czuć w tym dniu? No cóż, jest zimno, ciemno, (przynajmniej w naszym kraju), a po pierwszych tygodniach nowego roku jesteśmy już świadomi, że z postanowień noworocznych nici. Warunki są więc bardzo sprzyjające ;-) Blue Monday już jutro i zachęcamy przede wszystkim, by nie przejmować się tym faktem i zachęca do tego również irlandzki oddział Citroena. Zamiast depresyjnego poniedziałku, francuska marka ogłosiła Feel Good Monday.
Citroen próbuje skłonić wszystkich do „przypadkowych aktów dobroci”. Wystarczy wskazać ważną dla nas osobę, a resztą zajmie się już marka spod znaku szewronów. Citroen w imieniu zgłaszających się osób wręczy niewielki upominek bliskim. Ponadto za każde życzenie przekaże 2 euro na organizację charytatywną Make a Wish Ireland. Celem jest zebranie 3 tys. euro.
15 stycznia na ulice Dublina, czyli w ten z pozoru straszny dzień wyruszy konwój samochodów C3 Aircross z promotorami dobrego nastroju. W ramach akcji Feel Good Monday będą zachęcać napotkane osoby, aby zrobiły coś miłego dla drugiej osoby, a przy okazji wsparły szczytny cel.
Gareth Crowe, szef Make-A-Wish Ireland, skomentował akcję: „Make-A-Wish Ireland spełnia życzenia dzieci w wieku od 3 do 17 lat w całej Irlandii. Naszą misją jest dostarczanie nadziei, siły i co najważniejsze, radości dzieciom, które doświadczają bólu i zmartwień podczas walki z chorobą, dlatego partnerstwo takie jak to, są dla nas bardzo ważne. Jesteśmy dumni, że możemy ponownie współpracować z Citroen Ireland w 2018 roku i w pozytywny sposób powitać nowy rok”.
Najnowsze komentarze