Popularny także w Polsce SUV Dacia Duster znalazł się w grudniu na trzecim miejscu listy sprzedaży w tej kategorii samochodów w Niemczech. Kupiono tam blisko 4,5 tysiąca Dacii. Na czwartym uplasował się Nissan Qashqai.
Zobacz: testy Dacii Duster
Segment SUV w Niemczech stale rośnie, podobnie jest w innych krajach. Spada natomiast sprzedaż aut z segmentu D, które wybiera coraz mniej osób. Z kolei Dacię Duster bardzo chętnie wybierają klienci indywidualni, którzy doceniają bardzo dobry stosunek ceny do możliwości samochodu. Nieco inaczej jest w przypadku firm.
Zobacz: aktualności ze świata Dacii
Można też zaobserwować spłaszczenie segmentów. Oferty z segmentu premium potrafią być w podobnej cenie, co niektórych marek popularnych. Z uwagi na spodziewaną stagnację sprzedaży nowych aut, konkurencja silnie się zaostrza.
źródło: KBA
Najnowsze komentarze