Sieć Eurorepar Car Service oferuje teraz członkom swoich sieci w Europie usługi serwisowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych („EV Label”). Każdy warsztat Eurorepar Car Service posiadający etykietę EV Label będzie mógł serwisować wszystkie marki pojazdów elektrycznych i hybrydowych zgodnie z planami serwisowymi producentów.
Po udanej inauguracji w Holandii, gdzie 50% sieci Eurorepar Car Service przystąpiło do programu EV Label w mniej niż 6 miesięcy, w nadchodzących miesiącach ta wielomarkowa sieć naprawcza i serwisowa rozszerzy EV Label na swoich członków we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech, Belgii, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Dla kierowców w tych krajach jest to okazja do serwisowania samochodu elektrycznego lub hybrydowego w najlepszej możliwej cenie przez sieć, która wspięła się na szczyt rynku napraw wielomarkowych pod względem liczby lokalizacji w kilku krajach europejskich.
Potwierdzona pozycja i wzmocniona wiedza specjalistyczna
Od 20 lat Eurorepar Car Service ułatwia dostęp do serwisu samochodowego, niezależnie od modelu i wieku pojazdu. Wraz z wprowadzeniem nowej etykiety do serwisowania pojazdów hybrydowych i elektrycznych, Eurorepar Car Service zapewnia sobie środki do wspierania swojej sieci w rewolucji elektromobilności i wyzwaniach, przed którymi stoi w zakresie szkoleń, danych technicznych i metod naprawy, narzędzi diagnostycznych, rozwiązań narzędziowych i wyposażenia warsztatów.
Zobacz: wiadomości motoryzacyjne. Codziennie
Eurorepar Car Service jest teraz gotowy do udziału w elektryfikacji europejskiego parku samochodowego, gwarantując swoim klientom pewność przeszkolonych i wykwalifikowanych zespołów z niezbędnym wyposażeniem do pracy przy pojazdach elektrycznych z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa i ścisłej zgodności z planami konserwacji producenta w celu zachowania gwarancji na pojazd i jego akumulator trakcyjny.
Każdy warsztat posiadający znak EV będzie miał co najmniej jedną stację ładowania elektrycznego o minimalnej pojemności 22 KWH, aby oferować szybkie ładowanie akumulatorów swoim klientom w przypadku napraw lub serwisowania, przyczyniając się w ten sposób do mobilności swoich klientów i ułatwiając im ją.
Etykieta EV jako dźwignia rozwoju biznesu
Ta nowa usługa jest ważnym krokiem dla sieci serwisowej Eurorepar Car, która wzbogaca swoją ofertę o profesjonalną obsługę, zachowując jednocześnie pozycję „uczciwej ceny”, która była jej znakiem rozpoznawczym od samego początku. Nasza oferta jest bardzo atrakcyjna dla klientów, którzy chcą serwisować swój pojazd w lokalnym warsztacie, po konkurencyjnych cenach i bez kompromisów w zakresie jakości usług.
Zobacz: testy nowych i używanych samochodów. Opinie, pomiary, spalanie
Ponieważ liczba pojazdów elektrycznych i hybrydowych na drogach stale rośnie, uznaliśmy za konieczne, aby serwisowanie pojazdów elektrycznych i hybrydowych było bardziej dostępne zarówno dla klientów prywatnych, jak i biznesowych w ramach naszej wielomarkowej sieci serwisowej i naprawczej” – powiedział Luca Parasacco, SVP Stellantis Global Director of P&S Distribution & Service Networks i CEO Eurorepar Car Service.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze