Cała kampania opiera się na interakcji z odbiorcami. Utworzono specjalny kanał http://www.youtube.com/107experience, gdzie internauci nie tylko mogą zapoznać się z czterema filmami umieszczonymi przez Peugeota poprzez technologię Facebook Connect, ale też zamieszczać swoje pliki video związane z Peugeotem 107. Naturalnie można też pozostawiać swoje komentarze.
Uczestnicy mają do dyspozycji cztery wersje, każda obarczona innymi emocjami: VIP, SHARE, GLAM lub FUN. Każda z nich przedstawia inna historię, do której wejściem są drzwi od Peugeota 107.
„Wybraliśmy zagadnienia, które są dobrze odbierane przez młodych ludzi: sport, muzykę, taniec, uwodzenie, gry i relacje międzyludzkie, a wszystko to zbudowane tak, aby dobrze współgrały z aplikacjami społecznościowymi. Gdy internauci uruchomią video, zobaczą swoich znajomych z Facebooka, i linki na Twitterze. Część filmów umożliwia także interakcję, jak na przykład grę znaną z początków gier komputerowych w postaci prostej odmiany tenisa, czy może ping-ponga” – wyjaśnił Quentin de Boissieu, szef projektu 107 Experience w Peugeot.
KG
Najnowsze komentarze