Citroën – sprawdź ofertę
Alfa Romeo – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Peugeot 508 PSE 360 KM kontra Audi A8L 4.0 435 KM? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-03-28
w Testy, Peugeot - testy i opinie
Czas czytania 14 minut
1.3k
A A
37
peugeot 508 pse audi a8L v8 7 scaled Testy

Sportowy, najmocniejszy Peugeot rocznik 2021, czy może stateczna, chociaż też sportowa limuzyna? Porównanie, które dzisiaj chcemy Wam przedstawić, jest mocno nietypowe, bo dokonuje go posiadacz bardzo mocnej odmiany niemieckiej limuzyny, lubiący takie samochody. Jakie plusy i jakie minusy Peugeota 508 dostrzegł w czasie testu?

peugeot 508 pse audi a8L v8 13 Testy
Klasyczna motoryzacja po lewej – hybryda po prawej

Peugeot 508 PSE to najmocniejsza odmiana 508. Ładowalna hybryda o mocy 360 KM z napędem na wszystkie koła z nieco usztywnionym w stosunku do zwykłej wersji zawieszeniem i świetnym wyglądem, pełnym sportowych akcentów. Najmocniejszym akcentem jest niewątpliwie napęd, który z samochodu klasy średniej robi sportowy bolid, który swoimi osiągami robi spore wrażenie. Pięć sekund do setki, bardzo duży maksymalny moment obrotowy, rozsądne spalanie – czego chcieć więcej? Hybrydę można ładować w domu lub w pracy co zapewnia około 30 kilometrów zasięgu na samym prądzie (w aktualnych warunkach). Peugeot 508 PSE przy wszystkich swoich plusach ma jeszcze jeden – rozsądną wielkość bagażnika, która wynosi 487 litrów. A przypomnę, że jest to hybryda. Producent sprytnie ukrył wszystko elektryczne w podwoziu. Mamy tu silnik spalinowy i dwa silniki elektryczne (z przodu i z tyłu), dzięki czemu auto dysponuje napędem 4×4.

Peugeot 408 – reklama

peugeot 508 PSE 2022 23 scaled Testy

Audi A8L to wydłużona wersja topowej limuzyny niemieckiego producenta. Klasyka motoryzacji z silnikiem V8, potężnym momentem obrotowym wynoszącym 600 Nm a przyspieszenie jest jeszcze lepsze niż w przypadku 508, bo wynosi 4,6 s do setki. Mocy nie brakuje. Nie ma tu żadnej elektryki, ot klasyczna spalinowa jednostka z dużą pojemnością i ośmioma cylindrami. Pracuje łagodnie, zapewniając jednocześnie dużą moc. Dobrze z tym silnikiem współgra pneumatyczne zawieszenie, które łagodzi wszelkie dziury. Spalanie jest… duże.

peugeot 508 PSE 2022 18 scaled Testy

Poniżej zapis wrażeń właściciela A8:

Wygląd zewnętrzny Peugeot 508 PSE kontra Audi A8

Muszę przyznać, że Peugeot 508 PSE wygląda świetnie a w czasie wiele osób się za nim oglądało, Audi jest bardziej opatrzone i klasyczne. Wygląda dobrze, ale trudno, żeby ktoś się za nim oglądał.

Podoba mi się, że sportowe akcenty są widoczne, ale nie ma tutaj przesady, nadmiernego epatowania odbiorcy, krzykliwości. Francuzi potrafią w design. Dobrze też wyglądają na Peugeocie fabryczne 20” felgi i obniżone zawieszenie. Całe nadwozie zaprojektowane jest tak, nawet te zielone wstawki na nim nie powodują pytania „po co one są”, tylko wydają się pasować.

Gdy obydwa samochody stoją koło siebie widać o ile Audi jest większe. Pod względem designu to jednak Peugeot przyciąga wzrok i jest to jego duży plus. Patrzą nawet kierowcy dużo droższych aut i luksusowych marek. Tak, to zdecydowanie przyjemna strona posiadania 508 PSE.

Elementy nadwozia są solidne, wszystkie spojlery i lotki zbudowano z grubego tworzywa, zamontowano je na odpowiedniej wysokości i nic się nie urwie, nawet przy wjeżdżaniu na krawężnik.

peugeot 508 pse audi a8L v8 8 scaled Testy

Wnętrze

Peugeot to nowoczesność, Audi jest zbudowane bardzo klasycznie. W przypadku Peugeota materiały są dobrej jakości, wykonanie też – chociaż nie wszędzie – ale jednak na niższym poziomie. Dużym plusem 508 PSE są wygodne fotele ze świetnym trzymaniem bocznym i bardzo szerokim zakresem elektrycznej regulacji, nie ma więc problemu z zajęciem wygodnej pozycji. Mała sportowa kierownica nie przypadła mi do gustu, wolałbym chyba nieco większą.

Jednak Audi A8 to gruba skóra, metal, drewno – po prostu limuzyna i to z tych największych. Jest wyjątkowo wygodnie, kierowca i pasażerowie mają do dyspozycji cały szereg różnych systemów wspomagających podróż, nawiewy, masaże, rozkładane siedzenia z tyłu, po prostu luksus.

Pod względem ilości miejsca z przodu długie Audi jest podobne jak Peugeot, z tyłu limuzyna Audi nie znajdzie konkurencji. Za to bagażniki są podobne.

peugeot 508 pse audi a8L v8 6 scaled Testy

Jazda

„Naprawdę to nie ma trzylitrowej benzyny?” taka była moja pierwsza reakcja, gdy przeczytałem, że pod maską jest zaledwie 1.6 i dwa silniki elektryczne. Peugeot jest zaskakująco dynamiczny i potrafi niesamowicie zaskoczyć na drodze. Lubi jeździć szybko, wchodzić w zakręty, wyprzedzać. Naciskasz pedał gazu i od razu czujesz, jak odchodzi. Później doczytałem, że priorytetem są silniki elektryczne i to one najpierw nadają dynamikę, dopiero potem włącza się napęd spalinowy. Wszystko to odbywa się płynnie, bez szarpnięć.

Chociaż Peugeot i Audi mocno się różnią, to mają jeden punkt wspólny. Oba zapewniają świetną dynamikę i lubią szybko jeździć, chociaż robią to zupełnie inaczej. Oba samochody bardzo sprawnie rozpędzają się do 200 km/h. Później Peugeot, który ma jednak dużo mniejszy silnik benzynowy, zaczyna już robić się mniej dynamiczny, Audi ma jeszcze spory zapas mocy i gdyby nie fabryczny ogranicznik prędkości pewnie pojechałby znacznie szybciej niż Peugeotowe 250 km/h. Ale w Polsce tyle nie można.

peugeot 508 pse audi a8L v8 4 scaled Testy

Za to w mieście Peugeot jest szybki i zwinny. Lubi przyspieszać, kierownica dostarcza sporo informacji zwrotnych. Zawieszenie nie jest przesadnie twarde, ale nie ma chyba owej typowej dla francuskiej motoryzacji miękkości. To raczej sztywne auto, które nieźle wchodzi w zakręty i lubi kręte drogi. Dynamice trudno cokolwiek zarzucić. Przy naładowanym akumulatorze mamy do czynienia z małą rakietą, która rozsądnie obchodzi się z paliwem. Na ponad tysiąc kilometrów średnie zużycie wyniosło 9,8 l/100 km. Jak na jazdę prawie non-stop na granicach możliwości samochodu, bardzo mało. Chciałbym, żeby Audi, które przy swojej słusznej wadze jest też bardzo dynamiczne, paliło tak mało. Niestety w mieście niemiecka motoryzacja bierze 15+ a przy szaleństwach znacznie więcej, na autostradzie jadąc zmieszczę się w 12 litrach na sto.

peugeot 508 pse audi a8L v8 1 scaled Testy

Audi wygrywa z Peugeotem wyciszeniem silnika. Dwie turbosprężarki w 4.0 powodują, że jednostka nie musi się wysilać a kilka warstw wygłuszenia tłumi wszystko. Można doszukać się niekiedy niskiego, przyjemnego dźwięku.

Peugeot 508 PSE i Audi A8 dają wiele radości z jazdy, chociaż jest to przyjemność zupełnie innego rodzaju. Za to na stacji przyjemniej tankuje się francuski samochód, bo do baku nie udało mi się nigdy wlać więcej niż 39 litrów co jest i wadą i zaletą, bo tankować przy szybkiej jeździe trzeba często, ale kwota nie szokuje (trochę jak w tym dowcipie, że nie interesują mnie podwyżki cen paliw bo zawsze tankuję za stówę). W Audi do baku idzie ponad osiemdziesiąt litrów.

W moim przypadku mając na dachu solary Peugeot sprawdzi mi się lepiej pod kątem spalania w mieście. Audi będzie na pewno lepsze na długich trasach i rzadziej wymagać tankowania – różnica pojemności zbiornika paliwa jest jednak ogromna.

peugeot 508 PSE 2022 1 scaled Testy

Podsumowanie: Peugeot kontra Audi?

Oba samochody wydają mi się skierowane do dość wąskich grup docelowych.

Peugeot 508 PSE to ciekawa koncepcja sportowego auta. Jest sportowo a przy tym bardziej komfortowo niż w takim BMW 3 z serii M, zapewniając przy tym dużą dawkę sportowych wrażeń. Niemieckie Audi A8 to limuzyna o sportowym usposobieniu, z nastawieniem na moc i komfort podróży.

Oba samochody są bardzo szybkie i bardzo różne. I nawet jako miłośnik niemieckiej motoryzacji napiszę, że Peugeot wykonał kawał dobrej pracy, którą warto docenić: wygląd, dopracowane zawieszenie, świetny napęd i dynamika. Audi oferuje bardzo dobre wyciszenie wnętrza, wygodne wnętrze z wysokiej jakości materiałami i doskonałe hamulce. Tu widać lata doświadczeń niemieckiej firmy.

Chcąc kupić jedno lub drugie trzeba mieć sporo gotówki. Audi A8, nawet używane i kilkuletnie, to wydatek w granicach 150-200 tysięcy a koszty utrzymania nie są niskie.

peugeot 508 PSE 2022 5 scaled Testy

Który samochód jest lepszy?

Redaktorka Francuskie.pl chciała, abym odpowiedział na to pytanie a tutaj nie ma chyba jednoznacznej odpowiedzi: moje Audi jest z 2014 roku a Peugeot 508 PSE ma niecały rok. Trzeba zauważyć, że gdyby oba samochody były nowe, to Audi kosztowałoby dwa razy więcej niż Peugeot i zapewne ma prawo być pod wieloma względami lepsze. Zresztą w Polsce dla niektórych klientów decydująca będzie marka i są gotowi wybrać auto ze względu na znaczek a „cztery zera” jak to złośliwie mówią ludzie jest znaczkiem jednak lepszym, bo premium.

Peugeot 508 PSE to samochód dla osoby, która ma pieniądze, jest indywidualistą, nie przejmuje się opiniami obiegowymi, chce wyraźnie zaznaczyć swoje zamiłowanie do szybkiej jazdy i mieć samochód, który wyróżni się na ulicy a przy tym nie płacić zbyt wiele za paliwo. Sportowych emocji tu nie brakuje. No i fajnie mieć własne miejsce do ładowania z tanim prądem.

Z perspektywy posiadania Audi A8 fajną cechą Peugeota 508 PSE jest to, że ludzie się za nim oglądają. Audi, nawet tak duże i luksusowe, nie wyróżnia się na ulicy. Peugeota której nie da się spotkać zbyt często na drogach. I być może to jego główny atut – posiadanie czegoś wyjątkowego, niezwykłego. Ma wiele zalet i cech, dla których warto go rozważyć. Ma też swoje wady, jak wszystko. Muszę docenić postęp, jaki Peugeot zrobił w ostatnich latach.

peugeot 508 PSE 2022 10 scaled Testy
Bezramkowe szyby w Peugeot – podobają mi się!

Dane techniczne – porównanie 

 Peugeot 508 PSE 360 KMAudi A8L 4.0 435 KM
Długość (mm)4.7505.265
Szerokość (mm)1.8601.949
Wysokość (mm)1.4101.460
Rozstaw osi (mm)2.8003.122
Bagażnik (l)487490
Moc silnika (KM)360435
Maks moment obr (Nm)520 Nm600 Nm przy 1500 obr
Przyspieszenie5,2 s4,6 s
Spalanie (l)2,0 (dane fabryczne)9,2 (dane fabryczne)
Waga (kg)1.8502.050
Fabryczna prędkość maksymalna (km/h)250250 (ogranicznik elektroniczny)

Wyposażenie

Na koniec chciałem jeszcze podzielić się z wami wrażeniami, związanymi z wyposażeniem. Zajrzałem do konfiguratora Peugeot 508 PSE i mocno mnie zdziwiło, że… nie ma co konfigurować, bo wszystko jest w standardzie. Do wyboru jest tylko wersja sedan i kombi, jeden napęd o mocy 360 KM, w opcjach szyba akustyczna podgrzewana (400 zł dopłaty), dach elektryczny (6.000 zł dopłaty) i tyle. Wejdźcie sobie na konfigurator Audi, tam za wszystko się dopłaca.

peugeot 508 PSE 2022 13 scaled Testy
Design Peugeota mnie przekonuje

Co spodobało mi się z wyposażenia: 

  1. Noktowizor – system monitoruje na bieżąco drogę przy słabym oświetleniu wieczorem i w nocy. W sytuacji, gdy wykryje w torze poruszania się pojazdu ludzi lub zwierzęta, wyświetli obraz z kamery na zegarach przed kierowcą a jak będzie zbyt blisko to także ostrzeże sygnałem dźwiękowym i podświetli postać czerwoną ramką. Działa to znakomicie i bardzo podnosi bezpieczeństwo na naszych kiepsko oświetlonych drogach, nie spodziewacie się nawet ilu ludzi po nich chodzi.
peugeot 508 PSE 2022 15 scaled Testy
Solidne, ładne, ale nie są krzykliwe – sportowe dodatki PSE
  1. Aktywny tempomat z utrzymaniem pasa, który może pełnić rolę autopilota, z zatrzymaniem auta w korku włącznie. Żeby ruszyć trzeba nacisnąć przycisk lub lekko dotknąć pedału gazu. Rozwiązanie działa sprawnie aż do 180 km/h. Jego działanie wymaga jednak trzymania kierownicy, system samochodu sprawdza czy kierowca czuwa.
peugeot 508 PSE 2022 22 scaled Testy
Sport, ale bez ostentacji
  1. Duży szklany dach –testowy PSE miał na wyposażeniu odsuwany szklany dach, którego dużą taflę widać z góry auta. Wizualnie wygląda to fajnie no i przydaje się w ciepłe dni, żeby szybko przewietrzyć auto np. po długim postoju.
peugeot 508 pse audi a8L v8 12 scaled Testy
Audi ma bardzo skuteczne hamulce
  1. Android Auto i Apple Car Play – w Peugeot 508 PSE jest przewodowe, w Audi tego nie mam, bo w tamtych czasach systemu jeszcze nie było. Przy okazji jedna z wad 508 to ładowarka bezprzewodowa, która jest trudno dostępna w środkowym tunelu, dlatego lepiej posłużyć się kablem i obsługiwać telefon na ekranie samochodu.
peugeot 508 PSE 2022 21 scaled Testy
Peugeot jest naprawdę dobrze zaprojektowany
  1. Ładowalna hybryda – w cenie otrzymuje się kompletny samochód hybrydowy, który można ładować. Na co dzień posłuży jako auto do kręcenia się wokół komina na prądzie, a jak człowiek ma ochotę to można poszaleć. I to dosłownie. W cenie jest już wszystko, włącznie z ładowarką. Kto ma fotowoltaikę na dachu (a ja mam), ten doceni jazdę w zasadzie za darmo.
peugeot 508 pse audi a8L v8 10 scaled Testy
Nowoczesność i klasyka
  1. Masaż – Peugeot 508 ma naprawdę genialny system masażu z ośmioma punktami, różnymi programami i ustawieniem intensywności. W Audi oczywiście też jest do wyboru do koloru masaży (także z tyłu), ale to jednak inna klasa auta.
peugeot 508 PSE 2022 12 scaled Testy
Naczytałem się, że z tyłu mało miejsca, ale nie – nie jest źle

Na koniec postaram się  podsumować wszystkie plusy i minusy Peugeota 508 PSE okiem posiadacza Audi A8L:

Plusy Peugeot 508 PSE:

+ fajne osiągi,

+ możliwość jazdy na samym prądzie, co w połączeniu z fotowoltaiką daje jazdę za darmo, wyskoczyć do sklepu, do firmy mogę prawie za darmo,

+ precyzja prowadzenia i napęd na wszystkie koła (w Audi też mam tylko stałe 4×4),

+ wygodne, dobrze trzymające fotele z przodu,

+ zawieszenie nie jest za sztywne,

+ tryb sport to mój faworyt,

Minusy Peugeot 508 PSE:

– gorsze wyciszenie,

– mała kierownica, wolałbym trochę większą,

– powyżej 200 km/h nie jest już tak dynamiczny,

– mały bak (chociaż na stacji mniej płacę),

– materiały dość dobrej jakości, ale nie jest to poziom Audi,

– plastik w miejscach, gdzie trochę nie pasuje, np. pod przyciskami szyb w drzwiach,

– bezbramkowe szyby są piękne, jednak przy wysokich prędkościach dają o sobie znać no i ciągle je dotykam rękoma przy zamykaniu

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii poniżej.


google news Testy
google preferowane Testy

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

peugeot 508 PSE 2022 24 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 23 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 22 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 21 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 19 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 20 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 13 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 18 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 17 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 12 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 16 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 11 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 10 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 15 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 14 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 9 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 13 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 8 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 7 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 12 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 6 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 11 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 10 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 5 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 4 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 9 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 8 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 7 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 2 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 3 scaled Testypeugeot 508 pse audi a8L v8 1 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 6 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 5 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 4 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 3 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 2 scaled Testypeugeot 508 PSE 2022 1 scaled Testy
3.1 7 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Peugeot 2008 Vigo, Stellantis,

Stellantis Vigo czeka na odbicie rynku aut elektrycznych. Fabryka wykorzystuje 1/3 swoich mocy produkcyjnych

2025-11-16
ds 7 crossback

Citroën C5 Aircross, Peugeot 3008 i DS 7 Crossback: wycofanie 2.0 HDi było poważnym błędem Stellantis

2025-11-16

Citroën Xsara HDi kontra Peugeot 306 HDi, Renault Megane dTi oraz Ford Focus Ghia TDi

2025-11-16

TOP 10 marek samochodowych z największą ilością ofert na Otomoto

2025-11-16
Tagi: Peugeot508508 PSE
Udostepnij476Tweet298Udostepnij83
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
37 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • peugeot 407 2004 1280 80589c0441359c4e80589a8d30d444fa8f Testy

    Te modele Peugeot z silnikiem HDi są długowieczne. Duże przebiegi to żaden problem

    3447 udostępnienia
    Udostepnij 1379 Tweet 862
  • To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025

    3472 udostępnienia
    Udostepnij 1389 Tweet 868
  • Zamknijcie w cholerę to całe Electromobility Poland!

    2327 udostępnienia
    Udostepnij 931 Tweet 582
  • To najtańszy fabrycznie nowy Fiat Pandina w Polsce. Cena kusi a co z wyposażeniem?

    5176 udostępnienia
    Udostepnij 2070 Tweet 1294

Testy samochodów

peugeot 508 pse audi a8L v8 7 scaled Testy
Testy

Test: Peugeot 508 PSE 360 KM kontra Audi A8L 4.0 435 KM? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2022-03-28
01. Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130 Allure Testy
Testy

Test: Peugeot 308 SW 1.2 130 KM dla rodziny. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-06-11
Test Peugeot 508 SW II generacji 2.0 BlueHDi 180 EAT8 01 Testy
Testy

Test: Peugeot 508 SW II generacji 2.0 HDi 180 KM. Kombi wyższej klasy. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2019-09-22
Nowa Dacia Spring
Testy

Test: nowa Dacia Spring po pierwszej jeździe. Czy najtańszy elektryk wkrótce opanuje ulice dużych miast?

autor Małgorzata Kozikowska
2021-04-18
DSC 0507 Testy
Citroen - testy i opinie

Test: Citroen Berlingo 1.6 Multispace 2013 – duży komfortowy samochód, który posłuży do pracy ale też na rodzinne wycieczki. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Małgorzata Karolina Piekarska
2013-09-17

Najnowsze komentarze

  • RRR - Test: Nowy Renault Austral Full Hybrid 200 KM oraz Espace Full Hybrid 200 KM. Aż 1100 km zasięgu
  • Rafał - Czy nowe Renault Twingo 2026 naprawdę przekona klientów? Pułapki mody retro
  • Anonim - To najtańsza fabrycznie nowa Dacia Duster w Polsce. Ma LPG i można ją mieć od ręki! Listopad 2025
  • Kulson - Francuscy dziennikarze przetestowali DS N°8 na autostradzie. Czy naprawdę przejedzie ponad 500 km?
  • Bodzio - Nowy komfortowy elektryczny SUV Citroën C5 Aircross Comfort Range już w polskich salonach
  • Roman - Czarne chmury nad salonami wielomarkowymi? Domy Stellantis mogą być przyczyną spadków sprzedaży koncernu
  • Anonimowo - Czarne chmury nad salonami wielomarkowymi? Domy Stellantis mogą być przyczyną spadków sprzedaży koncernu

Zobacz też

Największy na świecie zlot Citroëna odbędzie się za 4 lata w Toruniu

Peugeot 408 – debiut w Moskwie

Zaufaj Renault – gwarancja O.R. dla samochodów używanych

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
37
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz