Stellantis ogłasza inwestycję w swój oddział w El Palomar w celu produkcji nowego produktu: Peugeota 2008. Ten nowy model wzmacnia zaangażowanie Stellantis w Ameryce Południowej, gdzie firma utrzymuje pozycję lidera i rośnie coraz bardziej przygotowana do projektowania, rozwijania i produkcji najnowocześniejszych samochodów w tym regionie, poszerzając swoją działalność, ugruntowując wartość swoich kultowych marek i, co najważniejsze, zaspokajając potrzeby swoich klientów.
Ta nowa inwestycja o wartości 270 milionów dolarów, mająca na celu produkcję nowego modelu w Argentynie, stanowi uzupełnienie 320 milionów dolarów zainwestowanych wcześniej w transformację przemysłową El Palomar i wdrożenie platformy modułowej CMP.
Nowy Peugeot 2008 będzie pierwszym SUV-em wyprodukowanym przez Stellantis w Argentynie, co będzie oznaczać narodziny produktu, który będzie kamieniem milowym w produkcji krajowej, w najbardziej konkurencyjnym segmencie rynku.
NEXT LEVEL
Stellantis przedstawił Next Level, plan strategiczny dla Ameryki Południowej, którego celem jest konsolidacja przywództwa, dekarbonizacja mobilności i rozwój działalności firmy w regionie.
Wdrożenie tego planu w Argentynie będzie wiązało się z niedawno ogłoszoną inwestycją początkową w wysokości 400 mln USD w latach 2025–2030, której celem jest dalsze przewodnictwo, wzmacnianie rozwoju branży i przyspieszanie wdrażania jej globalnej strategii strategicznej – planu o nazwie DARE FORWARD 2030, oprócz utrzymania firmy jako lidera w dziedzinie czystej, bezpiecznej i dostępnej mobilności.
„Next Level to nowe koło zamachowe, które rozpoczęliśmy wdrażać w regionie po ogłoszeniu naszych rekordowych inwestycji. Będziemy konsolidować przywództwo i rozwijać działalność poprzez wprowadzenie nowych produktów, inwestycje skierowane do wszystkich ośrodków produkcyjnych Stellantis w regionie, przejęcia nowych spółek, a także inne działania zaplanowane w każdym ze strategicznych filarów” – wyszczególnia Emanuele Cappellano, prezes firmy Stellantis w Ameryce Południowej.
Plan strategiczny opiera się na sześciu filarach:
- Przyspieszenie działalności poprzez rozwój produktów i usług, rozwój wiodącej pozycji na rynku i wiodącą rolę w innowacjach;
- Doświadczenie klienta, bycie najlepszą firmą w branży pod względem jakości produktów i usług, z nowymi technologiami zapewniającymi bezpieczeństwo i wrażenia z jazdy;
- Doskonałość operacyjna, zwiększenie synergii i efektywności operacyjnej;
- Dekarbonizacja, przewodnictwo w transformacji energetycznej na rzecz bezpiecznej, zrównoważonej i dostępnej mobilności;
- Ludzie, którzy przyciągną talenty, aby skonsolidować Stellantis jako firmę zajmującą się technologią mobilności;
- Finansuj, zwiększaj dochody i zapewniaj stabilność biznesu.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Stellantis
Najnowsze komentarze