Francuski Pawilon prezentuje osiągnięcia i innowacyjność francuskiej myśli technicznej poprzez prezentację zmysłów. Michelin ilustruje jeden z pięciu zmysłów pokazywanych w „zmysłowym” mieście Francuskiego Pawilonu – słuch. Właśnie ten zmysł, ponieważ Michelin stosuje innowacyjne rozwiązania aby zmniejszać hałas drogowy. Wykorzystując umiejętności ponad 5 tys. naukowców ze świata, Michelin wdraża strategię badania i rozwoju na rzecz obniżenia szumu opony. Wyzwanie to jest kluczowe w osiąganiu zrównoważonego ruchu drogowego i zwiększaniu jakości życia w dużym mieście.
Ludzik Michelin, który jest rozpoznawany w całych Chinach, gdzie marka Michelin pojawiła się już w 1907 roku, będzie pełnił ważną rolę podczas wystawy, przy boku maskotki Francuskiego Pawilonu Kota Leona. Obie postacie będą zabawiały publiczność i czyniły wizytę w zmysłowym mieście jeszcze bardziej przyjemną.
Aby pomóc odwiedzającym z całego świata w przemieszczaniu się po mieście podczas Expo 2010, Michelin opublikował nowy przewodnik po Szanghaju w języku angielskim. Jednak ci, którzy rozkoszują się w chińskiej kuchni, już teraz mogą poczytać o najlepszych chińskich restauracjach, które zostały wyróżnione najbardziej pożądanymi odznaczeniami wśród światowych restauratorów – gwiazdkami Michelin. Niedawno wydany Czerwony Przewodnik Michelin Hong Kong Macau opisuje w sumie 205 restauracji z Hong Kongu i 38 restauracji z Macau.
Expo 2010 będzie największą ze wszystkich do tej pory wystaw na świecie. Ponad 135 krajów i 48 organizacji zgłosiło już swoje uczestnictwo. Przewiduje się, że Expo w Szanghaju przyciągnie ponad 70 milionów odwiedzających. Jak dotąd, wystawa Expo była organizowana ponad 40 razy na całym świecie.
Narodowy Dzień Francji podczas Expo 2010 jest przewidziany we Francuskim Pawilonie 21 czerwca.
Źródło: Michelin Polska
Najnowsze komentarze