DESIGN ZAINSPIROWANY STYLISTYKĄ KLASYCZNYCH WERSJI NADWOZIOWYCH
Kompaktowa sylwetka kryjąca w sobie przestronne wnętrze, napięta linia, sportowy przód, opadający dach i tylne światła w kształcie bumerangu.
Solidność i dokładność: masywny styl, pełne błotniki, potężne nadkola, szeroki rozstaw kół, atrakcyjne materiały i precyzja połączeń.
SYMPATYCZNY I PRAKTYCZNY
Doskonale doświetlone wnętrze − dzięki dużym szybom i przesuniętym słupkom przedniej szyby, które zapewniają również lepszą widoczność do przodu (o 8% większy kąt widzenia na boki i o 15% lepsza widoczność do góry).
Największa ilość miejsca na nogi w drugim rzędzie ze wszystkich kompaktowych vanów – promień na wysokości kolan wynosi 235 mm, co zapewnia komfortową podróż 4 dorosłym osobom o wzroście 1,85 m.
Pozycja ciała kierowcy typowa dla klasycznych wersji nadwoziowych: podwyższona o 15 mm podłoga i pionowo ustawiona kierownica.
Szeroki zakres regulacji, na najlepszym poziomie w segmencie – 70 mm na wysokość i 240 mm − regulacja wzdłużna fotela kierowcy oraz 50 mm i 5° − regulacja kierownicy.
Elementy sterujące najważniejszych systemów wspomagających prowadzenie zgrupowane na konsoli centralnej (automatyczny hamulec postojowy, regulator−ogranicznik prędkości).
Liczne schowki, o łącznej pojemności 86 litrów, rozmieszczone w całej kabinie (4 schowki w podłodze, 4 szuflady pod siedzeniami, 6 kieszeni w oparciach foteli, 2 stoliki lotnicze, schowek w desce rozdzielczej o poj. 11 l, przesuwna konsola centralna o poj. 9 l).
O 10% większa pojemność bagażnika (z 522 do 555 dm³ z zestawem do naprawy kół) niż w Scenicu II, pozwalająca zmieścić dodatkowy bagaż.
PRAKTYCZNE TECHNOLOGIE, UŁATWIAJĄCE PROWADZENIE SAMOCHODU
Kolorowy, wykonany w technologii TFT (Thin Film Technology) wyświetlacz LCD, o zwiększonej czytelności z możliwością indywidualnych ustawień.
Nowy, wbudowany system nawigacji satelitarnej Carminat TomTom®, oferowany w cenie 1.990 PLN, opracowany na zasadzie wyłączności we współpracy z firmą TomTom.
Dźwiękowe i wizualne wspomaganie parkowania z kamerą cofania.
Wysokiej klasy system audio 3D Sound by Arkamys®, umożliwiający uprzestrzennienie sceny dźwiękowej.
Moduł złączy multimedialnych Plug & Music, pozwalający na podłączenie przenośnych odtwarzaczy cyfrowych i urządzeń ze złączem USB.
ZACHOWANIE NA DRODZE TYPOWE DLA KLASYCZNYCH WERSJI NADWOZIOWYCH
Ta sama konstrukcja układu jezdnego co w Nowym Megane, z widlastą ramą podsilnikową i tylną osią o zamkniętym profilu, zapewniająca zmniejszenie przechyłów bocznych oraz precyzję prowadzenia godną klasycznych wersji nadwoziowych.
Nowe, elektryczne wspomaganie układu kierowniczego, zapewniające większą precyzję działania i przyjemność jazdy.
DOSKONAŁE SILNIKI
5 silników benzynowych (w zależności od kraju), w tym nowa jednostka 1.4 16V TCe 130.
7 silników wysokoprężnych (w zależności od kraju), w tym 2 emitujące poniżej 140g CO2/km.
4 wersje Renault eco² (w zależności od kraju): przystępne cenowo i przyjazne dla środowiska w całym cyklu życia.
JAKOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
Wspólne geny z gamą Megane: solidne auta o wysokiej jakości wykończenia, m.in. dzięki zastosowaniu metody spawania laserowego do łączenia dachu z bokami nadwozia.
Wzorowy poziom bezpieczeństwa, typowy dla Nowego Megane, który uzyskał w crash-testach EuroNCAP najwyższą ocenę w całej ich historii.
NIŻSZE KOSZTY EKSPLOATACJI
Niższa lub taka sama cena (w zależności od kraju) w stosunku do poprzedniej wersji, przy wyższym poziomie wyposażenia (ekran TFT, przednie zawieszenie z widlastą ramą podsilnikową, kamera cofania i nawigacja Carminat TomTom®).
Większa niezawodność i lepsza jakość − zgodna z tendencją zapoczątkowaną przez Lagunę III, która plasuje się wśród 3 najlepszych modeli w swojej klasie.
O 20 do 30% niższe koszty eksploatacji (zwiększone do 30.000 km lub 2 lat przebiegi między przeglądami zamiast 30.000 km lub co roku, wyeliminowanie konieczności usuwania wody z układu klimatyzacji, 2-krotnie rzadsze wymiany filtra powietrza – co 60.000 km / 4 lata, zamiast 30.000 km / 2 lat w silnikach dCi).
Więcej informacji o Renault Scenic znajdziecie w tekście „Nowe Renault Scenic, nowe standardy”.
Źródło: Renault Polska
Czytaj nas w Google News:
Zapisz się na nasz newsletter teraz!
Najnowsze komentarze