Citroën wprowadził do oferty w Nepalu model C3. Jednak producent oferuje go tutaj z wyjątkowo krótką gwarancją, przynajmniej liczoną w kilometrach. Mimo to cena, przynajmniej w przeliczeniu na złotówki, jest bardzo wysoka.
Shangrila Motors Pvt Ltd, wyłączny oficjalny dystrybutor Citroëna w Nepalu, ogłosił dziś wprowadzenie na rynek nowego Citroëna C3 w specjalnej, promocyjnej cenie 3,449 mln rupii. To w przeliczeniu około 110 tys. zł. Samochód jest reklamowany jako wszechstronny hatchback z kodami stylizacyjnymi SUV-a, zbudowany dla młodych i postępowych klientów – czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym. Charakteryzuje się wyjątkowym wyglądem zewnętrznym i został nagrodzony prestiżowym tytułem „World Urban Car” podczas 2023 World Car Awards przez ponad 100 międzynarodowych dziennikarzy motoryzacyjnych z 32 krajów – informuje Citroën.

Citroëna C3 można przetestować i kupić w salonach marki w pięciu głównych miastach Nepalu w tym w Birtamode, Itahari, Narayanghat, Butwal i Kathmandu. Wersja nepalska jest wyposażona we wzmocnioną ale manualną klimatyzację, 10″ ekran panoramiczny, bezprzewodowy system Android Auto i Apple Car Play, centralny zamek i systemy bezpieczeństwa. Pod maską znajduje się silnik 1.2 PureTech o mocy 81 KM a maksymalny moment obrotowy to 115 Nm. Napęd współpracuje z 5-biegową skrzynią manualną.
Citroën udziela w Nepalu 2-letniej gwarancji na samochód z limitem 40.000 kilometrów (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). Przebieg gwarancji jest krótszy od tego, który znamy w Europie, gdzie zwykle oferowane jest co najmniej 100.000 km i trzy lata (z możliwością wydłużenia do ośmiu lat).
Szczegółową ofertę można poznać na stronie Citroën Nepal .
źródło: Himalaya Times
Najnowsze komentarze