Włoska marka współtworząca koncern Stellantis kończy proces modernizacji swojego małego pick-upa Strada wraz z pojawieniem się wersji Ultra T200. Jest to nowa, najwyższej klasy wersja, która jest połączeniem solidności, designu i technologii, dążąc do podniesienia poziomu tej kategorii. To wersja, która obecnie staje się punktem odniesienia pod względem konstrukcji, silnika i wyposażenia.
Fiat Argentina, marka Grupy Stellantis, ogłasza kompleksowe odnowienie swojego udanego pick-upa wraz z pojawieniem się wersji Strada Ultra T200. To wersja będąca pierwszym pojazdem w segmencie z silnikiem turbo, generującym moc 120 KM i moment obrotowy 200 Nm. W połączeniu z 7-biegową automatyczną skrzynią biegów typu CVT, silnik ten oferuje doskonałe osiągi dzięki funkcji SPORT, która pozwala zmieniać parametry przyspieszania i zmiany biegów pojazdu.
Fiat Strada Ultra T200 ma nową osłonę chłodnicy i ekskluzywne zderzaki z grafitowo-szarymi i czerwonymi wykończeniami, boczne progi, relingi dachowe, relingi San Antonio i maskę z przetłoczeniami. Reflektory są wykonane w całości w technologii LED, lusterka wsteczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami są w kolorze grafitowo-szarym, a na 16-calowe czarne felgi ze stopów lekkich naciągnięta opony całoroczne.
Fiat Strada Ultra T200 posiada wewnątrz skórzaną tapicerkę z czerwonymi przeszyciami, nadrukowane logo ULTRA na tapicerce, środkowym podłokietniku oraz nowe panele drzwiowe ze skórzanymi detalami i przyjemnymi w dotyku materiałami.
Nowy Fiat Strada Ultra T200 kosztuje w Argentynie 29.144.000 pesos.
NOWA GAMA FIATA STRADY
Obejmuje łącznie cztery wersje: FREEDOM, VOLCANO, RANCH i teraz ULTRA, dostępne tylko z podwójną kabiną i 4 drzwiami, co podkreśla znaczącą zmianę w wyglądzie zewnętrznym. Każda wersja charakteryzuje się charakterystycznym wyglądem zewnętrznym.
Wersja VOLCANO ma chromowane detale na przednim grillu i reflektory FULL LED, a eleganckie wnętrze połączone jest z czarną skórą.
Z kolei RANCH dodaje boczne stopnie i marynistyczne płótno z napisem modelu, a także oferuje wyrafinowane wnętrze powstałe w wyniku połączenia czarnej i brązowej skóry.
Wewnątrz wszystkie wersje posiadają wielofunkcyjną kierownicę i nowe panele drzwi z wyższej jakości wykończeniami. Gama składa się z 5 kolorów dostępnych w odcieniach pastelowych i metalicznych oraz ekskluzywnego koloru dla wersji ULTRA: Banchisa White, Bari Silver, Silverstone Grey, Monte Carlo Red, Vulcano Black i Strato Grey (ekskluzywnie dla wersji ULTRA).
Podstawowy silnik został unowocześniony poprzez wprowadzenie odmiany 1.3 FIREFLY, który zapewnia moc 99 KM i moment obrotowy 128 Nm, który będzie dostępny w wersjach FREEDOM, VOLCANO I RANCH. Skrzynie biegów zostały zachowane, z opcją 5-biegowej manualnej tylko dla wersji FREEDOM i 7-biegowej automatycznej przekładni CVT, dostępnej w wersjach VOLCANO, RANCH i ULTRA. Wraz z przyjęciem nowego silnika 1.3 FIREFLY, układ kierowniczy został zmodernizowany w całej gamie i obecnie ma wspomaganie elektryczne z zębatką i zębnikiem.
Wzbogacone wyposażenie standardowe obejmuje odnowiony zestaw wskaźników cyfrowych o przekątnej 3,5 cala, dotykowy system multimedialny Uconnect o przekątnej 7 cali z łącznością Android Auto i Apple CarPlay, bezprzewodową indukcyjną ładowarkę do telefonu komórkowego, port USB A/C, sterowanie radiem/telefonem przy kierownicy, kamerę cofania, cyfrową automatyczną klimatyzację (z wyjątkiem wersji FREEDOM), kontrolę trakcji TC+, tylne czujniki parkowania i przednie głośniki wysokotonowe.
Podobnie jak ULTRA, FREEDOM może załadować do 650 kg i holować 400 kg (w przypadku przyczepy bez hamulców), podczas gdy wersje VOLCANO i RANCH mają udźwig do 600 kg i holują przyczepę 400 kg (bez hamulców).
GWARANCJA, SERWIS, AKCESORIA
Planowana częstotliwość przeglądów serwisowych wynosi 10.000 km lub co 1 rok (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Fiat stosuje i zaleca środki smarne MOPAR.
Dostępny jest szeroki zestaw oryginalnych akcesoriów MOPAR, z którymi można zapoznać się na stronie internetowej lub u każdego oficjalnego dealera marki. Strada posiada zbywalną gwarancję na okres 3 lat lub 100.000 km (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Fiat / Stellantis
Najnowsze komentarze