Koncern Renault przejął od Peugeot wsparcie słynnego turnieju tenisowego na kortach Roland Garros. Ale nie jest to jedyna aktywność koncernu w ramach wspierania sportu i ruchu na świeżym powietrzu. Marka intensywnie angażuje się w działania promujące czyste powietrze i aktywność fizyczną.
W ramach dnia “Paris Respire”, aleja pól Elizejskich w Paryżu została całkowicie wyłączona z ruchu kołowego. Z tej okazji zainstalowano tam osiem miejskich kortów tenisowych, aby każdemu zainteresowanemu umożliwić grę a na kortach znajduje się oczywiście nowe logo Renault. W ten sposób marka podkreśla zainteresowanie zarówno sportem jak i wspieraniem ruchu na świeżym powietrzu, tak korzystnym dla zdrowia.
Zobacz: nowe samochody Renault. Sprawdź promocje 2022
Paris Respire (w tłumaczeniu Paryż oddycha), to akcja, w czasie której niektóre dzielnice miasta są zamknięte dla zmotoryzowanych w niedziele i święta państwowe w godzinach od 10:00 do 18:00. Niektóre dzielnice są też zamknięte w każdą niedzielę. W ten sposób promuje się czyste powietrze i ruch, co jest korzystne dla zdrowia. Paryżanie mogą tego dnia spotkać się po prostu na ulicach bez wszechobecnego hałasu i spalin.
Wspieranie sportu to to element przemyślanej strategii marketingowej. Renault pracuje nad zmianą wizerunku i swojego rodzaju odmłodzeniem bazy swoich klientów. Podobnie postępuje zresztą Citroën, który sponsoruje zespół kolarski. W tym przypadku drogą do serca klientów mają być rowery.
Najnowsze komentarze