W stu procentach elektryczny, zdolny zabrać cztery osoby na jedynie 2,5 metra długości, BB1 nie pozostawia nikogo obojętnym – ma już ponad 15 tys. fanów na Facebooku oraz zawsze mnóstwo wejść na www.bb1-peugeot.com. Znaczącą popularność przyniosło to europejskie tournée oraz kampania reklamowa o kalamburowym brzmieniu („jego mama jest samochodem”, „jego tata jest skuterem”, „jego dziadek jest młynkiem do pieprzu”).
Wyposażony w rewolucyjną konstrukcję – rurowe podwozie utworzone z Peugeot Motocycles – BB1 jest nową manierą wyobrażenia o miejskim przemieszczaniu się, na przecięciu światów dwóch i czterech kółek.
Wystawa BB1 na dziedzińcu la Défence była otwarta w sobotę i niedzielę (12-13 grudnia) w godzinach od 10:00 do 20:00.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze