Peugeot świętuje dwusetną rocznicę produkcji przemysłowej, co jest okazją do zaprezentowania nowego wizerunku Marki, na rynku chińskim współpracującej z lokalną firmą Dong Feng.
Peugeot wprowadza nowy layout Marki w całej sieci
Według Vincenta Rambaud, Prezesa Peugeota, chiński rynek jest obecnie dla Marki priorytetowy. Może on sprawić, że Peugeot stanie się jednym z głównych graczy światowej motoryzacji, a ambicje Marki sięgają awansu o trzy pozycje wzwyż w zakresie globalnej sprzedaży. Peugeot zamierza osiągnąć ten cel do 2015 roku. Vincent Rambaud dodał, że w kraju z tysiącletnią kulturą na pewno docenione zostanie 200 lat historii Peugeota.
Tim Zimmermann, Prezes Peugeot Dong Feng, oraz Dong Wei Liu, Prezes DPCA, przedstawią nowy wizerunek Marki i sieci dealerskiej Peugeot Dong Feng, na którą składa się 295 salonów sprzedaży.
Trzy główne kierunki zmian, to:
– rozpowszechnienie nowej tożsamości opartej o ideę Motion & Emotion;
– przyspieszenie rozwoju sieci dealerskiej i serwisowej, głównie w dynamicznie rozwijających się dużych ośrodkach miejskich, przy zachowaniu zrównoważonego rozwoju szkoleń sprzedawców i serwisantów;
– zwiększenie oferty produktowej – co najmniej jeden nowy model rocznie, czego inauguracją jest wprowadzenie na rynek chiński Peugeota 408.
Salon Samochodowy w Pekinie: ofensywa Peugeota
Na nowoczesnej i jednocześnie nowatorskiej ekspozycji zostaną zaprezentowane dwa samochody koncepcyjne i piętnaście aut seryjnych z oferty Peugeota w Chinach:
– 5 by Peugeot wyposażony w napęd hybrydowy przedstawia ambicje Marki, by zawojować chiński rynek dużych sedanów. 5 by Peugeot łączy przyjemność prowadzenia z odpowiedzialnością za środowisko naturalne – przy mocy 200 KM emituje średnio jedynie 99 g CO2/km, a w trybie całkowicie elektrycznym – 0 g. 5 by Peugeot łączy elegancję i precyzję, osobowość i dynamizm – cechy tak drogie Marce. Zmysły pobudzone zewnętrzną stylistyką, w środku auta również będą mogły ulec ekscytacji – komfort i jakość będą powalające!
– Peugeot SR1 jest z kolei zapowiedzią trendów stylistycznych, w jakich podążała będzie francuska Marka w najbliższych latach. Atletyczny i zmysłowy, Peugeot SR1 ucieleśnia najsilniejszą, najbardziej ekstremalną i najczystszą ekspresję, jaką zapowiada Centrum Stylu Peugeot. Ten „Grand Touring roadster” jest przepięknie wyrzeźbioną bryłą pełną dynamiki nawet wtedy, kiedy stoi. Jego wnętrze, zaprojektowane według zasady „2+1”, zaskakuje kontrastowością materiałów i kolorów. Połączenie klasyki z najnowocześniejszymi technologiami owocuje sąsiedztwem wskaźników cyfrowych i analogowych. Komfortowe wnętrze dobrze współgra z ponad 300-konnym napędem, napędem na cztery koła, z których wszystkie są skrętne! Do tego dochodzi – jak przystało na auto XXI wieku – dbałość o środowisko naturalne – średnia emisja CO2 wynosi tylko 119 g/km.
Oprócz wspomnianych dwóch konceptów, na stoisku Peugeota prezentowanych będzie 15 seryjnych samochodów z modelem 408 na czele. To dzięki nim w roku 201 Marka zamierza zdobyć o 40% większy udział, niż miała rok wcześniej. Ma za tym pójść oczywiście zwiększenie udziału rynkowego w całkowitym chińskim rynku motoryzacyjnym.
Peugeot 408 jest limuzyną zaprojektowaną wspólnie przez europejskie Centrum Stylu Peugeota i zespół stylistów chińskich. Design nowego modelu łączy trzy cele: nowoczesność Marki, maksymalne bezpieczeństwo oraz imponującą przestronność wnętrza.
Peugeot 408 jest produkowany w zakładach Peugeot Dong Feng w Wuhan, w prowincji Hubei w Chinach. Auto jest ukierunkowane na zdobycie czołowego miejsca w swoim segmencie, a Peugeot liczy na sprzedaż 100.000 tych samochodów rocznie.
Kluczowe dane dotyczące chińskiego rynku motoryzacyjnego:
– największy światowy rynek ze sprzedażą ok. 8,2 miliona samochodów w 2009 roku i przyrostem sprzedaży rok do roku (2009/2008) o 46%;
– od roku 2009 drugi światowy rynek dla PSA Peugeot Citroën, po Francji;
– 5 lat obecności PSA, 400.000 klientów, 295 salonów sprzedaży Peugeot Dong Feng (trzykrotnie więcej, niż w roku 2005);
– w roku 2009 Peugeot sprzedał w Chinach 100.000 samochodów;
– od 2010 roku, dzięki modelowi 408, Peugeot pokryje produktowo cały segment M1 tamtejszego rynku, stanowiącego 50% całej sprzedaży dla odbiorców indywidualnych.
KG
Najnowsze komentarze