Ten samochód, choć jest dostępny na razie tylko w Ameryce Południowej, wzbudza ogromne zainteresowanie w wielu krajach na kilku kontynentach. Renault Duster Oroch, bo o nim mowa, od paru dni (konkretnie od wtorku, 3. listopada) jest już dostępny u dealerów w Brazylii i wygląda na to, że szykuje się niezły hit sprzedaży.
Zacznijmy od cen. Duster Oroch oferowany jest w trzech wersjach, które wyceniono na:
– Expression 1.6 16v Flex – 62.290 reali
– Dynamique 1.6 16v Flex – 66.790 reali
– Dynamique 2.0 16v – 70.790 reali
Duster Oroch przebojem zdobywał zainteresowanie. Tuż po 7 edycji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Buenos Aires, gdzie został zaprezentowany oficjalnie, na stronie internetowej poświęconej modelowi zarejestrowało się ponad 25.000 osób zainteresowanych tym pick-upem.
Również kampania przedsprzedażowa okazała się sukcesem – chęć zakupu Dustera Orocha zadeklarowało przeszło 2.000 osób. Było to wzmocnione akcją, podczas której u dealerów Renault można było odbyć jazdy testowe. Jednocześnie dla osób, które zamówiły wówczas Orocha producent zaoferował gratisowe dodatki – w przypadku wersji Expression były to czujniki cofania, a w przypadku wersji Dynamique – kamera cofania.
Dzień po uruchomieniu oficjalnej sprzedaży w Brazylii, czyli 4. listopada 2015 roku, ruszyła telewizyjna kampania reklamowa tego auta. W klipie, który prezentujemy poniżej, pojawiają się elementy aktywności sportowej, bo właśnie jako samochód idealny dla aktywnych ludzi promowany jest Renault Duster Oroch.
Kampania ma na celu ukazanie Orocha jako samochodu łączącego cechy pick-upa (uniwersalność, wolność) i SUV-a (wytrzymałość, przestronność dla pięciu osób, komfort). Warto też podkreślić inne walory Orocha – wielowahaczowe zawieszenie, nawigacja satelitarna, czterodrzwiowa kabina, a także duży rozstaw osi wynoszący 282 cm.
KG; video i zdjęcia: Renault do Brasil
Najnowsze komentarze