Renault zaoferował opony Motrio na wyraźne życzenie klientów poszukujących dobrych, sprawdzonych produktów w atrakcyjnych cenach, w dodatku dostępnych w całej sieci sprzedaży koncernu. Opony Motrio dostępne są nie tylko jako opcja wyboru, ale również jako fabryczne wyposażenie samochodów Dacia Logan i Sandero przeznaczanych na rynek rumuński i turecki.
Renault jest pierwszym, i na razie jedynym producentem samochodów, który zdecydował się na wprowadzenie do sprzedaży opon pod osobną marką specjalnie dla własnych produktów. Dodajmy, że opony Motrio zostały opracowane specjalnie na potrzeby Renault przez jednego z największych producentów opon w Europie. W ciągu czterech miesięcy od wprowadzenia na rynek, klientom w siedmiu wyżej wymienionych krajach dostarczono ok. 110 tys. opon Motrio.
Motrio, od chwili jego utworzenia w 1998 roku, oferuje klientom Renault i Grupy Renault szereg części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych w atrakcyjnych cenach, ale przy zapewnieniu wysokiej jakości. Zaoferowano do tej pory ponad 8.000 różnorodnych elementów pochodzących od renomowanych producentów, którzy zresztą dostarczają części także dla Renault na tzw. pierwszy montaż.
Jacques Daniel, Wiceprezes Grupy ds. Obsługi Posprzedażnej, powiedział: „Zakres produktowy marki Motrio owocuje od 12 lat znakomitymi efektami, ale zaoferowanie pod tą marką również opon jest nowym kierunkiem rozwoju obsługi posprzedażnej Grupy Renault. Opony są produktem pozwalającym na zdobycie klientów w nowej sferze naszej działalności i cieszy nas, że zostało to niejako wymuszone przez naszych Klientów”.
KG
Najnowsze komentarze