Pozycjonowany pomiędzy Capturem i Australem Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid wzmacnia obecność francuskiej marki w segmencie aut kompaktowych dzięki „voiture a vivre” dostosowanemu do potrzeb klientów prywatnych i biznesowych. Model ten od 10 dni można już zamawiać w Austrii.
Symbioz E-Tech Full Hybrid dostępny jest w czterech wersjach wyposażenia: Evolution (będzie dostępna w późniejszym terminie.), Techno, Esprit Alpine i Iconic. Zamówienia w Austrii można składać od 18. czerwca, a wprowadzenie na rynek planowane jest we wrześniu 2024 roku.
Zaprezentowany 2 maja br. Symbioz E-Tech Full Hybrid uosabia to, co najlepsze w najnowszych pojazdach Renault segmentu C pod względem modułowej konstrukcji, łączności i wydajności. Posiada wszystkie niezbędne cechy, aby spodobać się zarówno rodzinom, jak i firmom, które chcą osiągnąć określony poziom elektryfikacji, jednocześnie utrzymując pod kontrolą całkowity koszt posiadania (TCO).
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid poszerza ofertę marki na podstawowym poziomie segmentu C. Dzięki długości zaledwie 4,41 m ten nowy model uzupełnia rodzinę E-Tech z napędem w pełni hybrydowym, na którą składają się modele Arkana (4,57 m) i Austral (4,51 m), a także modele w pełni elektryczne Megane E-Tech Electric i Scenic E-Tech Electric.
Poznaj aktualną gamę Renault oferowaną na polskim rynku
Renault Symbioz E-Tech Full Hybrid jest wyposażony w najlepszą technologię Renault. Posiada system multimedialny OpenR Link ze wszystkimi usługami Google i przyciemniany panoramiczny dach Solarbay®. Wersja Iconic posiada 29 systemów nowej generacji wspomagających prowadzenie (ADAS), które zapewniają bezpieczeństwo i komfort jazdy na najwyższym poziomie.
Symbioz E-Tech Full Hybrid oferuje również wiodącą w swojej klasie pojemność bagażnika sięgającą 624 litrów. Tylne siedzenie przesuwa się wzdłużnie o 16 cm, tworząc płaską podłogę po całkowitym złożeniu. Symbioz E-Tech Full Hybrid dostosowuje się do potrzeb i przyzwyczajeń klientów.
Symbioz E-Tech Full Hybrid to relatywnie lekki pojazd o masie 1.500 kg. Dzięki silnikowi E-Tech Full Hybrid o mocy 143 KM Symbioz zużywa zaledwie 4,7 l/100 km przy emisji CO2 na poziomie 105 g CO2/km.
Cena bazowa za wersję Techno wynosi w Austrii 32.990 euro. Za wersję Esprit Alpine trzeba zapłacić minimum 34.990 euro, a za odmianę Iconic co najmniej 36.990 euro. Podstawowa wersja Evolution zostanie dodana do gamy jeszcze w tym roku, a w 2025 roku pojawi się benzynowy silnik hybrydowy z turbodoładowaniem. Ceny w Austrii są wyraźnie niższe, niż na rodzimym francuskim rynku.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze