Trzecie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się aut dostawczych zajął koncern Renault. W marcu sprzedano 568 dostawczych aut z rombem na masce. Stanowi to wzrost o 11,15% w stosunku do lutego’2007 i o aż 51,47% w odniesieniu do sprzedaży z marca’2006. W całym pierwszym kwartale Renault sprzedał już 1.457 samochodów, co w porównaniu z pierwszym kwartałem roku 2006 oznacza wzrost o 44,40%.
Czwarte miejsce ze sprzedażą 393 samochodów zajął Citroën. W odniesieniu do lutego br. firma osiągnęła wzrost o 39,36%, zaś w stosunku do marca’2006 wzrost był rekordowo wysoki – sięgnął 103,63%. W całym pierwszym kwartale 2007 roku sprzedano już 991 dostawczych Citroënów, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 68,82%.
Na piątym miejscu w rankingu najlepiej sprzedających się aut dostawczych w Polsce znalazł się Peugeot. W marcu br. znalazło nabywców 439 samochodów dostawczych tej marki. Dynamika sprzedaży miesiąc do miesiąca jest niemal taka sama, jak w przypadku Renault i wynosi 11,14%. Z kolei porównanie marca’2007 z marcem’2006 wypada jeszcze korzystniej – nastąpił wzrost o 66,92%. W całym pierwszym kwartale sprzedano 972 dostawcze Peugeoty, co oznacza wzrost o 75,45% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Po pierwszym kwartale 2007 roku udziały w rynku samochodów dostawczych dla poszczególnych marek francuskich kształtują się następująco:
Citroën – 9,02% (wzrost z 7,03% w roku 2006)
Peugeot – 8,85% (wzrost z 6,63% w roku 2006)
Renault – 13,26% (wzrost z 12,08% w roku 2006)
Na podstawie danych z IBRM Samar
KG
Najnowsze komentarze