Nissan Micra
Wiadomości

Nissan udostępni swoje fabryki Chińczykom? „Rozważamy bardziej elastyczny model współpracy”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
An electrifying 2025 ahead for Nissan: return of Micra as an EV. Third generation LEAF to launch. And updated e-POWER for Qashqai.
Wiadomości

Wyniki Nissana wpłyną negatywnie na Renault. Chodzi o kwotę 2,2 mld euro

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
opel 01 1 Wiadomości
Wiadomości

Opel Frontera Hybrid rockuje Nürburgring – debiut SUV-a na Rock am Ring 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-13
Fiat Ducato
Wiadomości

Fiat Ducato jako karetka. 300 nowych samochodów w Hiszpanii

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
renault 4 02 1 Wiadomości
Wiadomości

Renault 4 E-Tech electric świętuje ducha wolności: rusza festiv4L w Paryżu

autor Tomasz Nowicki
2025-05-14
Fiat Tipo
Wiadomości

Fiat Tipo z Dieslem powraca do oferty marki w Czechach. Atrakcyjna cena

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-14
multipla fiat Wiadomości
Wiadomości

Ile kosztuje używany Fiat Multipla? To ostatni moment by kupić ten okropnie wyglądający samochód!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-15

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Testy

Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 KM po przejechaniu 10.000 km. Subiektywna opinia czytelnika. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2021-02-06
w Testy, Peugeot - testy i opinie, Peugeot
Czas czytania 12 minut
4.8k
A A
49
Peugeot 508

„Tak się jakoś złożyło, że kilka dni temu mój Peugeot 508 SW dojechał do 10 tys. km i za tydzień, minie rok od kiedy go kupiłem” – napisał do naszej redakcji Witek, który podzielił się z nami własną, subiektywną opinią o swoim samochodzie. Poczytajcie!

Rok temu po prostu zakochałem się w Peugeot 508 z powodu jego designu zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. Sami przyznacie, że to jedno z najpiękniejszych kombi obecnie na rynku. Trudno szukać bardziej zjawiskowego modelu pod względem wyglądu. To jest mój czwarty nowy samochód (nowy w sensie kupiony z zerowym przebiegiem w salonie), ale pierwszy, który nie skłania mnie do zmiany auta na inne po roku użytkowania. Sam się sobie dziwię, że dalej ta linia samochodu i styl mnie urzeka.Peugeot 508 SWIle kosztował Peugeot 508 SW?

Peugeot 508 uchodzi za bardzo drogi samochód i rzeczywiście katalogowo ceny są mało zachęcające. Konfiguracja, którą posiadam obecnie kosztuje ok. 175 tys. zł, co pewnie jest mocno odstraszające. Cały diabeł tkwi w szczegółach a raczej niezrozumiałej polityce cenowej Peugeot Polska. Konfigurator swoje a dealerzy swoje. Ja i tak kupiłem auto w wyprzedaży rocznika z 50 tys. zł rabatem. „Mistrz wyprzedaży”- ktoś mógłby pomyśleć, a tak na serio, uważam to za normalną cenę za ten niecodzienny samochód. Jak już ktoś odszukał kalkulator i policzył, to z salonu wyjechałem o 125 tys. zł lżejszy. Co jest w tej cenie?

Światła Full LED z przodu oraz piękne „kły” postojowe, dzienne i kierunkowskazy. Z tyłu również mamy LED-y, ale nie są one takie zwyczajne. Jak jest jasno, świecą mocniej a jak ciemno – słabiej, by nie oślepiać kierowców jadących za mną. Niby ciekawe rozwiązanie, ale szkoda, że nie mogę sprawdzić ich działania, gdy siedzę za kierownicą ;-) Podobają mi się również czarne klosze. W przypadku świateł 508 nie obyło się jednak bez drobnych wad. Automatyczne światła drogowe nie działają tak, jak bym sobie tego życzył i bardzo często wyłączają się zbyt późno, szczególnie jak przeciwny pas oddziela bariera. Kierowcy tirów pewnie klną na 508 i dają znać o swoim niezadowoleniu agresywnym sygnałem świetlnym.

Elektryczna klapa bagażnika to wg testów temat rzeka. Moim zdaniem, rozwiązanie działa perfekcyjnie. Dokładnie tak, jak przewidział producent. Mamy kilka sposobów na jej otwarcie. Pierwszy, to fizyczny guzik na desce rozdzielczej. Naciskamy go dwukrotnie i jest reakcja. Oprócz tego możemy skorzystać z kluczyka oraz guzika w klapie, tuż nad tablicą rejestracyjną. Obok przycisku do otwierania kapy, mamy też przydatny guziczek do zamknięcia całego auta. Przy  opisaniu otwierania i zamykania bagażnika nogą nasuwa mi się pytanie: czy z testującymi 508 jest coś nie tak? Czy naprawdę nie potrafią „kopnąć” w zderzak na środku i odczekać sekundy do reakcji klapy? Serio? Przecież to działa! Gdy zamkniemy bagażnik nogą a następnie się oddalimy, 508 sam zarygluje drzwi i włącza alarm. Jest też wada, o której w żadnym teście nie przeczytacie, czyli wizyta na myjni bezdotykowej. Kierujesz strumień wody w dolną cześć zderzaka i co się dzieje? Klapa idzie do góry…

Karoseria. Mamy tu aluminium na przednich błotnikach i masce a do tego drzwi bez ramek, w których można się zakochać. Jak to do siebie pasuje? Średnio… Tak moi drodzy. Jak czytam, że Peugeot pretenduje do marek premium, to uważam, że przed marką jeszcze daleka droga. Zderzaki w stosunku do karoserii to wręcz odrębna galaktyka. Odcienie niby te same, ale spasowanie wraz z łączeniami chromowanych listew przy drzwiach niedokładne. Puenta ciśnie się na usta „fajnie to zrobili, ale przydałoby się lepiej”. Zwróćcie uwagę na zdjęciach na spasowanie maski i zderzaka. Na obronę powiem, że stylistyka auta powala, jest zarówno agresywna, jak i elegancka.Peugeot 508

Wsiadamy do środka?

Tu jest super, bo mamy szeroki tunel środkowy jak w Alfie czy BMW. Z jednej strony odczujemy wrażenie ciasnoty, z drugiej jedności samochodu z kierowcą i idealnego dopasowania. Wada? Plastiki w fortepianowej czerni. Są momenty w których słońce odbija się od nich i oślepia. Mam wersję bez szklanego dachu, więc nad głową, mimo 182 cm wzrostu mam dużo miejsca. Do tego mamy „fortepian” pod ekranem dotykowym, malutką gokartową kierownicę i wirtualne zegary z fajnymi animacjami. Wygląda to wszystko tak, jak całe auto…  zjawiskowo.144164945 168929014682815 7592121297812587894 n Wiadomości

Nie ma niestety róży bez kolców. Z tyłu jest ciasno, co mi osobiście nie przeszkadza, bo jeżdżę 508 głównie sam. Może poza wakacjami, gdzie jedziemy w trójkę. Fotele z przodu są w miarę wygodne, ale jeśli nie wydłużę sobie siedziska, to po 100 km zaczynają mi drętwieć nogi, czego w poprzednich samochodach nigdy nie odczuwałem. Jeśli elektrycznie podniesiemy przód siedziska, do tego dopompujemy odcinek lędźwiowy, jest w miarę dobrze, co nie znaczy, że idealnie, ale 1250 kilometrów uda nam się przejechać bez większego bólu pleców (sprawdzone w drodze na wakacje).

144906118 408195657155514 352961385886452989 n Wiadomości

Ergonomia wnętrza jest na całkiem przyzwoitym poziomie, wszystko jest intuicyjne, cieszą wspomniane fortepianowe klawisze skrótów oraz dotykowe przyciski od podgrzewania foteli. Dźwignia aktywnego tempomatu jest niestety niewidoczna z pozycji kierowcy, więc trzeba się nauczyć obsługi bez spoglądania na nią. Lepszą lokalizację byłoby koło kierownicy. O tempomacie aktywnym jeszcze wspomnę w dalszej części.

Najbardziej bezsensowną rzeczą w kabinie jest umiejscowienie ładowarki indukcyjnej. Serio, nie wiem co autor miał na myśli, ponieważ znajduje się pod konsolą środkową. Miałoby to sens, gdyby Android Auto i Apple Car Play działały bezprzewodowo, ale w Peugeot 508 tak nie jest. Obstawiam, że 80% użytkowników z niej nie skorzysta. Ekran dotykowy, jak na razie nie ma opóźnień i całe multimedia działają fajnie. Irytują mnie przyciski od regulacji głośności, które działają zero jedynkowo, czyli jak chcemy zmniejszyć lub zwiększyć głośność o 8, trzeba wcisnąć przycisk 8 razy, bo jego przytrzymanie powoduje wielkie nic. Gdy zapali się rezerwa, to auto przełącza się w tryb nawigacji i pokazuje najbliższe stacje a jak klikniesz w konkretną, to Cię do niej doprowadzi. Kamerę cofania skwitowałbym stwierdzeniem: „coś tam widać”, alt to raczej niezbyt dobrze świadczy o pretendencie do klasy premium.Peugeot 508 SW - kamera cofania

Systemy wspomagania kierowcy

Asystent martwego pola działa dobrze, choć zdarzyło mi się, że na pustej autostradzie najpierw zapaliło mi się światełko w lewym lusterku a dopiero po ok. 5 minutach w prawym.

Asystent utrzymania pasa ruchu nie pozwala na przekroczenie linii pasa ruchu i wykrywa pobocze nawet jak nie ma narysowanej linii. System działa przyzwoicie.

Aktywny tempomat to namiastka jazdy autonomicznej i tu muszę trochę pomarudzić. To jest mój pierwszy samochód z aktywnym tempomatem, więc być może się nie znam, a być może miałem po prostu inne wyobrażenie o jego działaniu. Mamy do czynienia maszyną a właściwie garścią czujników i kamer, które reagują w automatyczny i zaprogramowany sposób. Peugeot 508 rzeczywiście trzyma się linii nawet na ostrych łukach. Mało tego, nawet jak linii nie ma przy poboczu, to też trzyma pasa. W jeździe na pustej autostradzie sprawdza się to dobrze. Niestety, co 30 sekund system woła, by przejąć kierownicę (taki system bezpieczeństwa). Nie ma mowy o spaniu czy graniu w karty z pasażerami… Trzeba ruszyć kierownicą, by 508 wiedział, że prowadzisz, ale siła, z jaką trzeba mu to uświadomić może spowodować ból ramion. Jeśli tego nie zrobimy 508 może nam zrobić krzywdę, ponieważ choć wyłącza systemy, jedzie dalej.144445802 723539778551112 5982716707821850588 n Wiadomości

Jeśli jedziemy prawym pasem z tempomatem ustawionym na 130 km/h i dojedziemy do ciężarówki, auto samo przyhamuje do 90. Po zwolnieniu lewego pasa włączamy kierunkowskaz, by wyprzedzić tira. Nagle okazuje się, że samochód z lwem n grillu, to istny szatan. Styl w jakim przyspiesza, jest co najmniej zaskakujący. Bardzo szybko zmienia biegi z 8 do 4, ciągnie do czerwonego pola, po czym zmienia na 5-tkę, dobija do zaprogramowanych 130km/h i niczym koteczek kolejno przeskakuje z 6 na 7, by skończyć na ostatnim biegu. Brakuje płynności jazdy. Tak jest zarówno w trybie Normal, jak i Eko.

Czujnik zmęczenia kierowcy to ciekawa opcja. Co 2 godziny auto przypomina, że powinienem zjechać i odpocząć.

Wykrywanie znaków drogowych to takie 80/20, czyli 80% pokazuje to, co powinno, a 20% to niewiadoma.

System awaryjnego hamowania działa i sam się o tym przekonałem. Sytuacja była dość dziwna, bo auto przede mną zjechało na lewy pas do skrętu i ostro hamowało. Zahamował też Peugeot 508.

Czujnik zmierzchu działał bez zastrzeżeń

Czujnik deszczu i automatyczne wycieraczki. Czytałem nie raz, o niedopracowaniu tego rozwiązania w różnych markach i potwierdzam, system żyje swoim życiem.

Zawieszenie. Mimo, że mam wersję bez adaptacyjnego zawieszenia, to kompromis między komfortem a trzymaniem w zakrętach jest wystarczający. Czasem tylko potrafi „dobić” tyłem na muldzie z niepokojącym dźwiękiem.144500091 447554296418605 440837625345700204 n Wiadomości

Silnik i skrzynia biegów

Jak już pisałem na wstępie, pod maską mam silnik benzynowy 1.6 o mocy 180 KM połączony z automatyczną skrzynią z ośmioma przełożeniami. Dzięki takiemu połączeniu wystarczy 8 sekund, by rozpędzić pojazd do 100 km/h. Na autostradzie mariaż działa jak poezja (pomijając tempomat). Peugeot jest cichy, w miarę dynamiczny z rozsądnym spalaniem (1250 km na Chorwację ze średnim spalaniem 5.9 l/100 km). W typowej jeździe miejskiej apetyt rośnie do 8,5 l/100km, co uważam za dobry wynik, jak na gabaryty i masę samochodu.144510156 248478203309717 2418507638646660336 n Wiadomości

Wielki plus za fizyczny dotykowy przycisk deaktywujący system Star/Stop. Coraz rzadziej się to spotyka. Poza tym 508 nie udaje za pomocą głośnika, że ma V8 pod maską. Chodzi jak „wiertarka”, co słychać z zewnątrz, ale wewnątrz już nie. Kolejny plus za dwa prawdziwe wydechy a nie atrapy w zderzaku. Na tym etapie nie wiem jak z awaryjnością. Po pokonaniu 10 tys. km nic się nie działo – zero problemów.

Teraz czas na coś, czego w samochodzie w trzeciej dekadzie XXI wieku bym się nie spodziewał. 508 ma olbrzymie opóźnienie przy ruszaniu. Nie wiem co jest za to odpowiedzialne: skrzynia biegów, pedał gazu, czy oprogramowanie. Niedopuszczalne jest dla mnie, by po wciśnięciu gazu do dechy, auto myślało ok. 1,5 – 2 sekund czy ruszyć, czy nie. Wciskasz gaz a auto zaczyna się toczyć bez przekonania, po czym wyrywa się jak poparzone. Trwa to na tyle długo, że możemy stanowić zagrożenie dla siebie oraz innych użytkowników dróg.144566051 131857138707035 9108399010936272230 n Wiadomości

Przykład: jedziesz podporządkowaną, dojeżdżasz do skrzyżowania z drogą główną a z lewej i prawej strony jadą samochody. Nagle widzisz lukę, aby się wbić i skręcić w lewo, ale z Peugeotem nie jest to taka łatwa sprawa. Auto zaczyna się toczyć więc pozostaje duże ryzyko, że możesz stać się sprawcą wypadku. Nawet Opel Corsa czy Fiat Panda, które mają 4 razy mniej koni, na starcie radzą sobie lepiej. Po ok. roku jazdy można się do tego przyzwyczaić i przy dynamicznym ruszaniu lub wyprzedzaniu brać poprawkę, ale nie powinno to tak wyglądać.

Pewnie ktoś skomentuje, że powinienem sprawdzić auto podczas jazdy próbnej, ale po 15 czy 20 minutach ciężko jest wychwycić wszystkie mankamenty samochodu. Poza tym, wszyscy dealerzy w okolicy do jazd testowych mieli tylko diesle. W przypadku diesla jest nieco lepiej, choć opóźnienie przy starcie również występuje. Skrzynia zmienia biegi płynnie i fajnie się z nią jeździ.

Podsumowanie

Samochód luksusowy to taki który, jest cichy, dynamiczny, świetnie wyglądający i z materiałami dobrej jakość. Czy Peugeot 508 taki jest? Owszem jest, ale diabeł tkwi w irytujących szczegółach a tych nie brakuje. Pomimo mankamentów, w dalszym ciągu kupiłbym Peugeot 508 SW. Wszystkie zawarte w tym tekście informacje to moje subiektywne odczucia.

Tekst, zdjęcia: Witek
Korekta: redakcja

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

144178728 445144840190697 4199067238288580248 n 1 Wiadomości143802668 2810573962594317 2214623622054272753 n Wiadomości144094331 116378123648420 3384618929075868621 n WiadomościPeugeot 508 SW - kamera cofania144178728 445144840190697 4199067238288580248 n Wiadomości144510156 248478203309717 2418507638646660336 n Wiadomości144251460 747745146138302 7275062455505235696 n Wiadomości144122363 1090472711400697 5611940539213545277 n Wiadomości144445802 723539778551112 5982716707821850588 n Wiadomości144538667 753955111893380 9067766026494027166 n Wiadomości144134530 2845801669023396 7066511050082554266 n Wiadomości144050038 243187997256524 6377492463549974314 n WiadomościPeugeot 508144566051 131857138707035 9108399010936272230 n WiadomościPeugeot 508 SW144553883 751594212153253 2964937607352524769 n Wiadomości144320506 781776449411620 1861185018154353405 n Wiadomości144500091 447554296418605 440837625345700204 n Wiadomości144164945 168929014682815 7592121297812587894 n Wiadomości144906118 408195657155514 352961385886452989 n Wiadomości144972249 103599114990046 7637399750967960237 n Wiadomości
4.1 22 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

PureTech 130

Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

2025-05-19
Nowy Peugeot 208

Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025

2025-05-19

Części samochodu, które kosztują majątek. Naprawa lub wymiana może poważnie nadszarpnąć budżet

2025-05-19

Czym jeździ prezydent? Różne wybory francuskich głów państwa na przestrzeni lat

2025-05-18
Tagi: Peugeot508
Udostepnij1676Tweet1048Udostepnij293
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
49 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • PureTech 130

    Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    2294 udostępnienia
    Udostepnij 918 Tweet 574
  • Używany Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi od pierwszego właściciela. Przegląd krajowych ogłoszeń

    1499 udostępnienia
    Udostepnij 600 Tweet 375
  • Nowy Renault Scenic za 42.900 zł? Tak, to oryginalna promocja marki w Polsce

    3302 udostępnienia
    Udostepnij 1321 Tweet 826
  • Nowy Peugeot 2008 III generacji już w przygotowaniu. Kiedy go zobaczymy w salonach?

    503 udostępnienia
    Udostepnij 201 Tweet 126

Testy samochodów

05. Renault Kadjar TCe 160 EDC Intens SUV godny uwagi Wiadomości
Testy

Test: Renault Kadjar 1.3 TCe 160 KM EDC Intens – SUV godny uwagi z automatem. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2021-06-30
014. DS 4 E Tense 225 PHEV – kwintesencja francuskosci Wiadomości
DS - testy i opinie

Test: DS 4 E-Tense 225 (PHEV) – kwintesencja francuskości. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-15
01. Citroen C5 CrossTourer Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C5 CrossTourer 2.2 HDi 204 KM – komfortowy rodzinny poduszkowiec. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-12-31
013. Alpine A110 GT – wiosna przyszla w tym roku dynamicznie Wiadomości
Testy

Test: Alpine A110 GT – wiosna przyszła w tym roku dynamicznie!

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-05-30
Renault Master
Wiadomości

Test: Renault Master 2.3 dCi 180 KM z zabudową do obsługi autostrad – klasa wśród aut dostawczych. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-10-06

Najnowsze komentarze

  • Jaca - Ile kosztuje nowy Peugeot 208? Polski cennik konkurenta Renault Clio w maju 2025
  • Sergiusz - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Anonimowo - Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Anonimowo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • tommo - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika
  • Damian - Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

Zobacz też

Stellantis liderem sprzedaży na rynku samochodów hybrydowych w krajach UE30. 1Q 2025

Nowa Dacia Sandero hitem polskiego rynku w lutym 2022 r.

Dacia Duster – wyprawa do Ojczyzny (część VII), Trasa Transfogaraska

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
49
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz