Renault Master IV ma długą historię swoich transportowych zasług. Zasadniczo to samochód stworzony do wykonywania różnych zadań.
Produkowany od 2010 dostawczy Renault jest pojemny, dobrze się prowadzi i ma zgrabną sylwetkę (o ile można uznać, że samochód dostawczy może ją mieć). Zasadniczym atutem Mastera, oczywiście, jest ładowność. To jest ten pojazd, którym (wyłączając wersję 4,5 t) przewieziemy wiele z prawem jazdy kategorii B.
Zobacz: Nowy Renault Master ma już swój cennik. Ile trzeba zapłacić za nową generację we Francji?
Renault Master IV przez ponad dekadę zmieniał swe oblicze i wyposażenie przechodząc liftingi niczym Joan Collins. Niemniej można uznać, że wizualnie przeskok nastąpił w roku 2020 (faza 3) i od tego momentu prezentuje się z „nowym obliczem”. Co do wartości użytkowych: faza 3 Master IV w przypadku diesli ma 2 turbosprężarki i AdBlue w tej fazie dodano również system wspomagania w przypadku silnych wiatrów. Od roku 2020 można również zakupić Mastera IV z napędem 4×4.
Zobacz: O co chodzi z tym wiatrem? Ruszyła kampania nowego Renault Master
W furgonach fotel kierowcy posiada (w wybranych wersjach) amortyzację i sprawia, że prowadzenie tego samochodu jest raczej wygodne. Amortyzacja jest zasadniczo zastrzeżona dla stanowiska kierowcy. Jeśli chodzi o przestrzeń ładunkową to zależy ona od typu nadwozia – w ogłoszeniach mamy zarówno nadwozia typu furgon, jak i zabudowane podwozia 2 i 4 drzwiowe. Są również Renault Master pełniące funkcje busa.
Używane Renault Master IV możemy dostać z różnymi silnikami Diesla , a także w wersji benzynowej. Zależnie od wersji możemy (przy odrobinie wysiłku i poszukiwań) zakupić w automacie lub też z manualną skrzynią biegów.
Na liście zarejestrowanych w Polsce, bezwypadkowych Masterów od pierwszego właściciela znajduje się 10 pozycji z silnikami Diesla o pojemności 2.3-litra o różnej mocy. Za najtańszego Mastera IV – z zabudową zapłacimy 55.000 PLN, przebieg 554 568 km, przy czym ogłoszeniodawca chwali zregenerowany przy pomocy oryginalnych części silnik. Najdroższa oferta z 10-cio pozycyjnej listy kosztuje 245.877 PLN i dotyczy busa Renault Master w wersji Extra Long ze specjalną zabudową na zamówienie.
Lista ofert Renault Master IV cenami, rosnąco:
- Renault Master z zabudową i windą, diesel 2.3, cena 55 000 zł, przebieg 554 568 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (furgon), diesel 2.3, cena 58 900 zł, przebieg 190 000 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (furgon), diesel 2.3, cena 65 800 zł, przebieg 154 900 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (furgon), diesel 2.3, cena 67 900 zł, przebieg 150 000 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master z zabudową (4 – drzwiowy), diesel 2.3, cena 69 700 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (bus), diesel 2.3, cena 71 499 zł, przebieg 413 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (bus), diesel 2.3, cena 73 199 zł, przebieg 411 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (furgon, faza 3 – od 2020), diesel 2.3, cena 99 800 zł, przebieg 38 264 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (bus, faza 3- od 2020), diesel 2.3, cena 169 900 zł, przebieg 152 000 km. Link do ogłoszenia.
- Renault Master (bus, extra long), diesel 2.3, cena 245 877 zł, przebieg 39 000 km. Link do ogłoszenia.
Najnowsze komentarze