Wiatr we włosach, powiew poruszający liśćmi drzew a do tego nowy Renault Master. W internecie można zobaczyć kampanię reklamową dostawczego modelu spod znaku diamentu, ale tak właściwie o co chodzi z tym wiatrem?
Aby podkreślić innowacyjność i wydajność nowego Renault Master, producent przy współpracy z agencją Publicis Conseil wymyśli kampanię, która nawiązuje do tunelu aerodynamicznego oraz nowych, bardziej opływowych kształtów modelu, ale nie tylko. Wiatr występuje w reklamie jako metafora. Profesjonaliści każdego dnia muszą stawić czoła przeciwstawnym siłom, które mogą ich spowolnić i utrudnić pracę. Film opublikowany przez Renault przedstawia wszystkie trudności jako wiatr i jego wpływ na przyrodę i pracowników.
Szkwał na budowie, podmuch na polu czy w mieście, wiatr zakłócający pracę fachowców. Aby kontynuować pracę trzeba polegać na swoim sprzęcie i pojeździe użytkowym. Tym sposobem docieramy do nowego Renault Master, modelu zaprojektowanego z myślą o poprawie aerodynamiki, dzięki któremu wiatr staje się sprzymierzeńcem spełniającym wymagania firm.
Zobacz także: Nowy Renault Master pokazany w całej okazałości – Solutrans 2023
Promocja Mastera przy dźwiękach „In The Air Tonight”.
Film ukazuje rewolucyjną zmianę w poetycki i estetyczny sposób pod okiem utalentowanego Jonasa Lindstroema. We wspaniałej i realistycznej scenerii śledzimy pracowite i wietrzne życie codzienne trzech profesjonalistów, kierownika budowy, dostawcy i rolnika. Następnie widzimy, jak w spektakularny sposób pomaga im wiatr, a wszystko to przy legendarnej muzyce Phila Collinsa „In The Air Tonight”.
„Nowe Renault Master wprowadza innowacje w świecie pojazdów użytkowych. Dzięki nowej konstrukcji Aerovan pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa w porównaniu do poprzedniej generacji o 21% w wersji elektrycznej i o 1,5 l/100 km w wersji spalinowej.
Dzięki nowej kampanii potwierdzamy nasze wsparcie dla profesjonalistów, aby mogli sprostać wszystkim wyzwaniom codziennego życia.” – powiedział Arnaud Belloni, globalny dyrektor ds. marketingu Renault.
Odpowiedź na wzrost cen paliw
Film był emitowany w sieciach społecznościowych oraz na pokazie Solutrans od 21 listopada 2023 roku z okazji światowej premiery nowego Renault Master. Według Renault, czwarta generacja została zaprojektowana, aby zapewnić konkretną odpowiedź na wzrost cen paliw, ograniczony dostęp do centrów miast i potrzebę wspierania klientów w transformacji energetycznej.
Pochylenie przedniej szyby, zmieniony przód, wloty powietrza, kształt lusterek zewnętrznych, węższa część tylna: wszystkie kluczowe elementy projektu zostały opracowane w celu poprawy wydajności aerodynamicznej.
Różne wersje nadwoziowe oraz silniki Renault Master
Master będzie oferowany z silnikami diesla Blue dCi o mocy od 105 do 170 KM, w wersji elektrycznej o mocy 96 lub 105 kW oraz z akumulatorem o pojemności 40 lub 87 kWh. Ten ostatni oferuje ponad 410 km autonomii w cyklu WLTP. Renault przygotowało 40 sylwetek pojazdu i nieskończoną liczbę modyfikacji.
Najnowsze komentarze