Renault zaprezentował niedawno fazę drugą modelu Clio IV. Samochód jest atrakcyjnie wystylizowany, co przyznają nawet niechętni francuskiej motoryzacji dziennikarze polskojęzycznej prasy branżowej. A teraz, dla podkreślenia wagi wprowadzonych zmian, Renault wprowadza pierwszą serię limitowaną swojego bestselleru w segmencie B – Clio Edition One.
W samej tylko Francji od początku roku zarejestrowano ponad 60.000 egzemplarzy Renault Clio. Również w niektórych innych krajach europejskich Clio znajduje się na szczycie segmentu B, a w wielu kolejnych plasuje się w czołówce w swojej klasie. A trzeba pamiętać, że to konkurencyjny segment i niełatwo jest na nim zdobyć znaczącą przewagę. Clio Edition One zapewne pomoże Renault w autrakcyjnieniu oferty.
Renault Clio Edition One bazuje na wersji Intens, ale zostało wzbogacone o kilka elementów, które sprawiają, że ta limitowana seria jest jeszcze ciekawsza.
Po czym można poznać Renault Clio Edition One? Najbardziej ekskluzywna wersja jest lakierowana na perłowy biały kolor, który łączony jest ze specjalną czarną naklejką z wzorem umieszczoną na dachu. Podobne naklejki znajdują się na obudowach lusterek zewnętrznych. Inne dostępne kolory nadwozia, to Titanium Grey, Glacier White, Platine Grey oraz Etoilé Black. Auto posadowione jest na 17-calowych kołach. Z kolei w eleganckim wnętrzu powtarza się motyw z dachu i lusterek – można go znaleźć na dyszach nawiewów, obudowie podstawy lewarka skrzyni biegów, są też specjalne dywaniki. Renault Clio Edition One otrzymał też tapicerkę ze skóry syntetycznej i tkaniny w kolorze szarego dymu. Nie zabrakło regulacji wysokości przednich foteli oraz centralnego podłokietnika.
Seria specjalna ma też:
– Bose® Sound System składający się z 6 głośników i subwoofera;
– reflektory Full LED Pure Vision;
– 17-calowe felgi o wzorze Optémic;
– dodatkowo przyciemnione tylne szyby;
– obszytą skórą kierownicę;
– aluminiowe pedały.
Auto dostępne jest z różnymi silnikami (szczegóły poniżej), w tym z nowymi w ofercie kombinacjami – teraz motory TCE 120 i dCi 110 dostępne są z manualnymi, sześciobiegowymi skrzyniami.
Ceny we Francji w zależności od zespołu napędowego kształtują się następująco:
– Energy TCe 90 – 19.650 euro
– Energy TCe 120 – 20.350 euro
– Energy TCe 120 EDC – 21.750 euro
– Energy dCi 90 – 22.250 euro
– Energy dCi 110 – 23.450 euro
– Energy dCi 90 EDC – 23.650 euro
Dostępne są również wersje Grandtour (kombi), które są droższe o 600 euro.
Opcjonalnie do Renault Clio Edition One można domówić:
– R-LINK Evolution – 590 euro;
– Pakiet Techno (R-LINK, Bose® Sound System, Easy Park Assist) – 1.090 euro;
– Pakiet City Plus (przednie czujniki parkowania, kamera cofania) – 350 euro;
– dach bez naklejki – 200 euro;
– koło zapasowe – 120 euro;
– lakier metalizowany – 520 euro;
– lakier metalizowany specjalny – 700 euro.
Bazując na standardowym cenniku wyposażenia dodatkowego klient decydujący się na serię specjalną Renault Clio Edition One oszczędza 900 euro.
KG; zdjęcie: Renault
Najnowsze komentarze